Millaiseen ihmiseen olet ihastunut? Onko toiveita suhteesta?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Tehkää ihmeessä aloite. Elämässä yleensä katuu niitä tekemättä jättämisiä. Mitä jos joku päivä saattekin tietää, että kiinnostusta olisi ollut sillä toisellakin.
En itsekään uskonut, että olisin nykyiseni saanut. Iso ikäero, aivan eri elämäntilanne, harrastukset ja kaiki. Ollaan itsekin ihmetelty miten hyvin tulla toimeen. Se on se rakkaus, kunnioitus ja joku kemia meidän välillä.
Muhun ei olla koskaan oltu kiinnostuneita vaikka olen kaunis nainen ja mielenkiintoinen. Miehet karkaavat. Kohta olen jo liian vanha perheen perustamiseen.
Peruskoulussa pojat kiusasivat minua ja aikuisena miehet karkaavat. Hyvin mulla menee.
Aivan ihanaan ja karismaattiseen tyyppiin, pitkäaikainen ihastus. Kumpikin tunnustanut ihastuksensa toiselleen ja flirtti on välillä jo liian pitkälle menevää. Syy, miksi pattitilanne: kumpikin varattu
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihanaan ja karismaattiseen tyyppiin, pitkäaikainen ihastus. Kumpikin tunnustanut ihastuksensa toiselleen ja flirtti on välillä jo liian pitkälle menevää. Syy, miksi pattitilanne: kumpikin varattu
Niinpä tietysti. Ne ihmiset, joilla on jo kumppanit, ovat kaikkien muidenkin kiikarissa. Toiset saa olla ihan rauhassa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä tietysti. Ne ihmiset, joilla on jo kumppanit, ovat kaikkien muidenkin kiikarissa. Toiset saa olla ihan rauhassa yksin.
Voi olla. Jos eroaisin abioliitostani niin ketään ei varmaan enää kiinnostaisi. Omassa tilanteessani kilpakosijat ovat lähinnä rasite ja stressin aihe. Joskus kuitenkin voi tulla eteen ihan ihana tyyppikin.
Ei mitään suurta ihastusta, mutta fysiikan opettajani saa minut kikattelemaan kuin teinityttö. Ei haittaisi, jos olisin edes hyvä fysiikassa, mutta nyt sitten näytän entistä typerämmältä, kun ope tulee auttamaan ja häkellyn läsnäolosta niin, että en edes kuule neuvoja, en katso silmiin ja annan vaan aika kylmän kuvan xD
Ja tosiaan olen aikuisopiskelija ja ikäeroa vain muutamia vuosia joten ei mitään moraalitonta.
Niin siis koska vaihtoi työpaikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut entiseen kollegaan joka om aivan ihana nainen. Valtettavasti vaihtoi työpaikkaa. Mutta hän on perheellinen niin mahiksia ei olisi ollut.
Silti T on aina mielessä.
Tähän siis, koska T vaihtoi työpaikkaa?
Olen ihastunut Hra Saavuttomaan. Ei mitään mahdollisuutta saada häneltä muuta kuin ystävällinen hymy, mutta sekin saa minut onnesta mykkyrälle!
Satu
10 vuotta nuorempaan mieheen. Mies seurustelee. En aio tehdä mitään liikkeitä hänen suuntaansa. Mutta ihmettelen vain miten jotkut ihmiset vaan kolahtaa ja nautin tästä ihastumisen tunteesta ihan itsekseni. On tuonut iloa ja energiaa tähän syksyyn ihan selvästi.