Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiseen ihmiseen olet ihastunut? Onko toiveita suhteesta?

Vierailija
21.11.2021 |

Millainen tilanne?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tavallisen näköinen mutta persoonanan ihana kollega. Ei toivoa vaikka flirttaileekin, on naimisissa.

Minua ärsyttää tällaiset ihmiset. Eli naimisissa olevat, jotka kuitenkin tietoisesti flirttailevat ja yrittävät saada toisia ihastumaan itseensä. Sitten vetäydytään sinne naimisissa olon taakse.

Kun miettii tältä kantilta, niin ei se persoona enää olekaan kovin ihana vaan manipuloiva.

Vierailija
22/49 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut varattuun mieheen. Hän tosin ei jätä vaimoaan, koska tämä on maailman ihanin ja täydellisin nainen:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tavallisen näköinen mutta persoonanan ihana kollega. Ei toivoa vaikka flirttaileekin, on naimisissa.

Minua ärsyttää tällaiset ihmiset. Eli naimisissa olevat, jotka kuitenkin tietoisesti flirttailevat ja yrittävät saada toisia ihastumaan itseensä. Sitten vetäydytään sinne naimisissa olon taakse.

Kun miettii tältä kantilta, niin ei se persoona enää olekaan kovin ihana vaan manipuloiva.

Kyllä naimisissa olevakin voi ihastua ja tahtomattaan näyttää sen.

Vierailija
24/49 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi mutta kyllä jotkut harrastaa tätä ihan systemaattisesti. Sitten kun se toinen ihastuu myös niin leikki loppuu, ”koska olen naimisissa”. Ja etsitään uusi flirttailun kohde.

Vierailija
25/49 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin totta! Olin miltei laittamassa elämääni uusiksi tällaisen miehen takia, kunnes sain mutkan kautta selville, että hänellä oli flirttiä likipitäen kaikkien mun ikäisten naisten kanssa. Plus tietenkin kotona se autuaan tietämätön vaimo, joka on aivan kamala, mutta jonka kanssa kuitenkin sitkeästi ollaan:D

Vierailija
26/49 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat avioliitto eivät ole onnellisia, lähes kaikki parit eroavat. Tuskinpa mistään manipuloinnista useinkaan on kyse vaan jostain haaveesta uuteen rakkauteen. Ps. Jotkut tulkitsee ystävällisyydenkin flirtiksi. -sivusta

Vierailija
27/49 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi mutta kyllä jotkut harrastaa tätä ihan systemaattisesti. Sitten kun se toinen ihastuu myös niin leikki loppuu, ”koska olen naimisissa”. Ja etsitään uusi flirttailun kohde.

Naimisissa oleva vain tekee sen mitä voi, eli yrittää olla näyttämättä ihastustaan ja on kenties töykeä.

Vierailija
28/49 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää ihmeessä aloite. Elämässä yleensä katuu niitä tekemättä jättämisiä. Mitä jos joku päivä saattekin tietää, että kiinnostusta olisi ollut sillä toisellakin.

En itsekään uskonut, että olisin nykyiseni saanut. Iso ikäero, aivan eri elämäntilanne, harrastukset ja kaiki. Ollaan itsekin ihmetelty miten hyvin tulla toimeen. Se on se rakkaus, kunnioitus ja joku kemia meidän välillä.

Vierailija
29/49 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut yhteen samassa talossa työskentelevään mieheen.

En tunne häntä juuri yhtään, tavataan silloin tällöin työpaikan ovella ja vaihdetaan muutama sana. Aurinkoinen hymy hänellä, ja olemus (pukeutuminen, liikkuminen jne) sellainen että meillä olisi varmaan yhteistä paljonkin.

Aika näyttää onko mahdollisuuksia. Työpäivien aikaan emme tapaa kun työskentelemme eri puolilla isoa taloa.

Vierailija
30/49 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään toivoa.

Mies sopisi dressmannin mainokseen, ikää hällä 55v,minä 36v ihrapallo.

Meidän lapset pelaa samassa joukkueessa.

Aina saa haaveilla...

Vierailija
31/49 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, ilman pahoja aikeita, ja todellakin vain yhden kohdalla on päässyt näin käymään. Voisin potkia itseäni, kun en osannut paremmin peittää ihastustani, mutta mitäpä sitä enää hyödyttää itkeä.

Vierailija
32/49 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut entiseen kollegaan joka om aivan ihana nainen. Valtettavasti vaihtoi työpaikkaa. Mutta hän on perheellinen niin mahiksia ei olisi ollut.

Silti T on aina mielessä.

Vierailija
33/49 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupan työntekijään. Komea mies, vaikuttaa todella mukavalta. Minusta hän vähän flirttailee minulle, mutta en kuitenkaan ole varma. Ehkä kuvittelen vain ja on mukava vain koska on töissä. Kuitenkin aina jutellaan kun nähdään, tulee itse aloittamaan keskystelua myös ja selvästi enemmän juttelua kuin ihan perus asiakkaan kanssa. Ja myös heittää vitsiäkin/yrittää saada nauramaan. Olen ihastunu mutta en uskalla tehdä mitään, koska jos olenkin lukenut miestä ihan väärin ja hän ei ole yhtään kiinnostunut niin aloitteen ja pakkien jälkeen en kehtaisi käydä lähikaupassa enään.

Kertokaa miehet mielipide, olenko todennäköisesti lukenut miestä ihan väärin vai onko tässä ehkäpä jotain mahdollisuutta?

Vierailija
34/49 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ihmiset se kissa pöydälle! Tässä maailmassa on ihan liikaa haudattuja tunteita. Tiedän, että se sattuu, jos tulee torjutuksi, mutta sitten se olisi kerrasta selvä. Sekö on se pahin asia mitä voisi tapahtua, jos avaudutte tunteistanne? Ette ainakaan kuole siihen. Kipu häviää aikanaan. Kerran täällä vaan eletään ja elämä on liian lyhyt jahkailuun ja haikailuun. Tehkää asianne selväksi ja, jos se ei tuo toivomaanne tulosta niin pää pystyyn. Kamalaa, jos kaksi, vaikka salaa onkin toisistaan kiinnostuneita, mutta pelko ja ylpeys ei anna periksi tehdä ensimmäistä siirtoa, se olisi todella surullista.

Ei se torjunta olis yhtään mikään juttu, vaan mahdolliset potkut tai ainakin siirto toiseen työpisteeseen. Pidän tämän ihastuksen visusti omana tietonani.

Vierailija
35/49 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähikaupan työntekijään. Komea mies, vaikuttaa todella mukavalta. Minusta hän vähän flirttailee minulle, mutta en kuitenkaan ole varma. Ehkä kuvittelen vain ja on mukava vain koska on töissä. Kuitenkin aina jutellaan kun nähdään, tulee itse aloittamaan keskystelua myös ja selvästi enemmän juttelua kuin ihan perus asiakkaan kanssa. Ja myös heittää vitsiäkin/yrittää saada nauramaan. Olen ihastunu mutta en uskalla tehdä mitään, koska jos olenkin lukenut miestä ihan väärin ja hän ei ole yhtään kiinnostunut niin aloitteen ja pakkien jälkeen en kehtaisi käydä lähikaupassa enään.

Kertokaa miehet mielipide, olenko todennäköisesti lukenut miestä ihan väärin vai onko tässä ehkäpä jotain mahdollisuutta?

Tekee tuota varmaan kaikille. - N

Vierailija
36/49 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ihastustarinoita?

Vierailija
37/49 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään toivoa.

Aina saa haaveilla...

Kuka niin sanoo ettei toivoa? Omalla kohdalla mies oli 61v komistus, minä olin 38 v pallero, jolla alaikäiset lapset. Niinpä vain uskalsin lähestyä. Rakkaustarina alkoi.

Vierailija
38/49 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään toivoa.

Aina saa haaveilla...

Kuka niin sanoo ettei toivoa? Omalla kohdalla mies oli 61v komistus, minä olin 38 v pallero, jolla alaikäiset lapset. Niinpä vain uskalsin lähestyä. Rakkaustarina alkoi.

38 v pallero?

Vierailija
39/49 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään toivoa.

Aina saa haaveilla...

38 v pallero?

Niin ihrapallero, pullukka, lihava...

Vierailija
40/49 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään toivoa.

Aina saa haaveilla...

No ei edes tarvitse olla toivoa, olen naimisissa ja dressmanni mies parisuhteessa.

Haaveilen toki, saa olla päiväunelmia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi