Kirottu se päivä kun AV:n löysin
Nyt koukussa eikä ulospääsyä näkyvissä. Että ihminen voi vajota niin alas, että viitsii tapella tuntemattomien ihmisten kanssa yhdentekevistä asioista.
Olen jopa alkanut trollailemaan.
Olenko ikuisiksi ajoiksi tuomittu vaeltelemaan AV:n koukuttavan provosoivien ketjujen äärettömässä suossa?
Kommentit (51)
AV:n ehkä tunnetuin hullu, AP oli päässyt julkkisuuteen; Ylen Teksti-tv:ssä oli päivällä otsikko: "AP: Obama anoo valtuutusta käynnistää sota."
Hän ilmeisesti pyörii hieman toisen tason piireissä kuin me muut mammat vai onko sitten ihan harhoissaan?
Mäkin illalla laitan määrätietosesti tabletin kiinni et nyt nukkumaan ja sit kuitenkin selaan palstaa vielä kännykällä sängyssä. Ihan sairasta :/
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:00"]
Nyt koukussa eikä ulospääsyä näkyvissä. Että ihminen voi vajota niin alas, että viitsii tapella tuntemattomien ihmisten kanssa yhdentekevistä asioista.
Olenko ikuisiksi ajoiksi tuomittu vaeltelemaan AV:n koukuttavan provosoivien ketjujen äärettömässä suossa?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:19"]
Olen palstaillut 14 vuotta täällä. Välillä olen päässyt pariksikin vuodeksi pois, mutta nyt olen täällä kännykällä ja loppua ei näy. Av on mielessäni kun herään, kun olen töissä ja ennen nukahtamista - ärsyttävää.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:00"]
AV:n ehkä tunnetuin hullu, AP oli päässyt julkkisuuteen; Ylen Teksti-tv:ssä oli päivällä otsikko: "AP: Obama anoo valtuutusta käynnistää sota."
Hän ilmeisesti pyörii hieman toisen tason piireissä kuin me muut mammat vai onko sitten ihan harhoissaan?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:00"]
[/quote]
Onnex olkoon.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:02"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:19"]
Olen palstaillut 14 vuotta täällä. Välillä olen päässyt pariksikin vuodeksi pois, mutta nyt olen täällä kännykällä ja loppua ei näy. Av on mielessäni kun herään, kun olen töissä ja ennen nukahtamista - ärsyttävää.
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:36"]
Mulla on tosi kipeät kädet. Tullu jatkuvasta surffailusta:(
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:15"]
Kirottu käsikakka-ketju, syytän sinua!
[/quote]
Ja minä syytän sitä "yllätin mieheni panemasta sämpylätaikinaa" -ketjua.
Löysin av noin 3 kuukautta sitten, sen jälkeen täällä joka ilta menny ainakin pari tuntia! Koukkuun jäin!
Kuka on keksinyt tuon peukuttamisen, kysyn vaan??? Monta päivää vanhoja mukahauskoja viestejä pakko etsiä, että tietää montako peukkua oon saanut... sairasta. Niin muuten: Täällä taas!
Minä käytän vauvan päiväuniajatkin täällä. :( Voisin tehdä jotain hyödyllistäkin sen aikaa, mutta ei..
TÄä on ihan sairasta, mutta olen muuttunut niin tylsäksi ihmiseksi, että avaudun mieluummin tänne kuin vietän ihmisten kanssa aikaa. Tämäkin pääsiäinen.. Ei mulla ole ollut kenellekään kyläilevälle vieraalle mitään sanottavaa. Mun arki on pelkkää duunia ja arkirutiineja, voiko tylsyyteen kuolla?
Vinkkinä meille addikteille: FireFoxiin on saatavilla lisäosa nimeltä Leechblock.
Sieltä voi muuttaa kellonajat milloin lupa käyttää sivustoja. Itse tosin raaasti laitoin, ettei ole kellonympäri asiaa tietyille sivustoille. Tosin tänään iski uteliaisuus ja poistiin vauva.fi blokkilistalta :D
Voi kauhistus, tajusin just että oon ollu pian kaks vuotta av-koukussa! Aika rientää, kun on hauskaa. Kyllä se on niin, että kun tälle tielle joutuu niin takas ei oo paluuta. Palstailu muuttuu häkellyttävän nopeasti arkirutiiniksi.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:00"]Nyt koukussa eikä ulospääsyä näkyvissä. Että ihminen voi vajota niin alas, että viitsii tapella tuntemattomien ihmisten kanssa yhdentekevistä asioista.
[/quote]
Tuo ei liene ylpeiltävää ("Olen jopa alkanut trollailemaan.")
Sama. Ja ai että hävettää viettää aikaa täällä, en ikinä haluais, että kukaan tietää :D. Jotenkin tuntuu niin nololta roikkua jollain mamma-palstalla, vastailla trolleille ja provoille sormet syyhyten. Mies on välistä ihan hätää kärsimässä, yrittää halitella ja jutella ja mä yritän pelastaa maailmaa AV:lla, kun joku on taas väärässä internetissä :D. Jotain todellisuuspakoahan tämä on ja tilanteessani ihan ymmärrettävää, mutta ei tämä ilmapiiri ainakaan mieltä kohenna, kun joka ketjussa kaikkia ja kaikke haukutaan ihan surutta...
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:00"]
[/quote]
Voinkuvitella mielessäni sen viestiketjun av:lla jossa Obama anoo ap:lta lupaa aloittaa sota. Ja ap trollaa luvan aloittaa sota legginssejä vastaan. Linkittäkää minut siihen ketjuun.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:21"]
Minäkin luulin että tämä koukuttaa. Olin sairaslomalla ja vietin täällä aikaa. Nyt kun olen töissä taas, käyn ehkä kerran viikossa ja totean että onpas tylsää, ja poistun palstalta. En jäänyt koukkuun siis.
[/quote]
Olet mitä ilmeisimmin immuuni.
Joillekkin onnekkaille tuokin suodaan.