Kirottu se päivä kun AV:n löysin
Nyt koukussa eikä ulospääsyä näkyvissä. Että ihminen voi vajota niin alas, että viitsii tapella tuntemattomien ihmisten kanssa yhdentekevistä asioista.
Olen jopa alkanut trollailemaan.
Olenko ikuisiksi ajoiksi tuomittu vaeltelemaan AV:n koukuttavan provosoivien ketjujen äärettömässä suossa?
Kommentit (51)
Feel ya bro. Elämäni pahin isku suoraan kasvoihin kun jäin koukkuun vauvapalstaan.
Täällä myös. Tuntuu että oon sairas.
Mietin nyt parin tunnin taukoa.
Syytän Suomi24:n sinkkupalstaa. Sieltä löysin tänne.
Nyt oikeesti ihmiset! Tehdään porukkadiili, että max 1,5h/päivässä AV:ta. Kuka mukana, peukku pystyyn!
Kirottu käsikakka-ketju, syytän sinua!
Googlen perkele antaa hakuihin osumia av-palstalle kun samalla koneella on pitkään viettänyt av:lla aikaa.
Olen palstaillut 14 vuotta täällä. Välillä olen päässyt pariksikin vuodeksi pois, mutta nyt olen täällä kännykällä ja loppua ei näy. Av on mielessäni kun herään, kun olen töissä ja ennen nukahtamista - ärsyttävää.
Minäkin luulin että tämä koukuttaa. Olin sairaslomalla ja vietin täällä aikaa. Nyt kun olen töissä taas, käyn ehkä kerran viikossa ja totean että onpas tylsää, ja poistun palstalta. En jäänyt koukkuun siis.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:21"]Minäkin luulin että tämä koukuttaa. Olin sairaslomalla ja vietin täällä aikaa. Nyt kun olen töissä taas, käyn ehkä kerran viikossa ja totean että onpas tylsää, ja poistun palstalta. En jäänyt koukkuun siis.
[/quote]
Omg miten onnistuit! Minä en ollut koskaan kuullut koko palstasta edes, olen täällä vieläkin sillä ensimmäisellä reissulla josta aikaa jo kaksi vuotta.. ;)
No niin. Nyt lähden hittoon täältä.
Jääkää hyvästi! Ja koettakaa ymmärtää sitä mies29:ä.
Ap, sanos muuta! Jessus mitä naurettavaa shaibaa täällä suurin osa jutuista on, mutta parissa päivässä huomasi että tylsyyden hetkien selailu täällä on muuttunut rutiiniksi ja pitää alentua yhtä tyhmälle tasolle kuin muutkin täällä! :D
Mulla on tosi kipeät kädet. Tullu jatkuvasta surffailusta:(
Nääh, oli pakko tulla tsekkaamaan peukkutilanne vielä kännykällä.
Ap. (myös n.14)
No niin, nyt jääkää hyvästi!
M37, luin pari ketjua ja jäin heti pari viikkoa sitten koukkuun. Miten tästä pääsee irti?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:48"]M37, luin pari ketjua ja jäin heti pari viikkoa sitten koukkuun. Miten tästä pääsee irti?
[/quote]
Ei tästä pääse. Tää on ihan hullua :/ pitäis lähtee lenkillekin mutta tässä vaan makaan tabletin kanssa ja aina on mukamas jotain mielenkiintosta luettavaa.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:48"]M37, luin pari ketjua ja jäin heti pari viikkoa sitten koukkuun. Miten tästä pääsee irti?
[/quote]
Saisiko virusturvan kautta jotenkin estoon tämän sivuston niin ettei estoa voi enää poistaa itse?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:14"]
Nyt oikeesti ihmiset! Tehdään porukkadiili, että max 1,5h/päivässä AV:ta. Kuka mukana, peukku pystyyn!
[/quote]
Oi kun pystyisinkin! Liian mahdottomalta tuntuva tavoite!
Vauvan av palsta auki jatkuvasti koneella, kännykällä ja tabletilla..
Ole soturi, taistele tiesi vapauteen. Voima olkoon kanssasi.