Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis yksi viihdeilta vie mehut moneksi päivää

Vierailija
04.06.2023 |

Perjantaina oli railakas viihdeilta ja tänäänkin ollut vielä täysin vetämätön olo ja jysäriä. Piti tosissaan koota itseään, että sai edes kaupassa käytyä. Tuskin vielä huomennakaan on täysin normaali olo. Vetääkö kellään muulla yksi ilta mehut ja toimintakyvyn näin matalaksi jopa useammaksi päiväksi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetää ja siksi lopetin .

Vierailija
2/16 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kaksikymppisenä ei tullut juuri minkäänlaista krapulaa. Kolmekymppisenä krapula kesti yhden päivän. Nyt nelikymppisenä vähintään kaksi päivää, usein kolmekin päivää. Toimintakyky menee itselläkin, ettei jaksa tehdä mitään ja masentaa sekä vituttaa yleisfiiliksenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/16 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi ns. iltoja kaupungilla välttelen viimeiseen asti.

Sellaiset kaverin luona järjestetyt nyyttikestimäiset, jos ei joku välttämättä vaadi koko iltaa ruokkia, ovat parhaat. Sopivasti seuraa, ruokaa ja juomaa eikä liikaa ääntä.

Itselläni kostautuu tuo yleishälinä aina päänjomotuksena ja tinnistusoireiluna.

Tilanteessa, jossa "tekisi mieli ottaa muutama" viihdyn kotona boksereissa vaikka pleikkarin tai parin leffan kanssa. Ei ole mikään pakko mennä jonottamaan ylihintaiseen meluun.

M53

Vierailija
4/16 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 35 ja olen rätriväsyny vaikka en ole edss ollut bilettämässä viikonloppuna.

Vierailija
5/16 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä valvominenkin saa mulla ton aikaan. Ei kuitenkaan enää osaa nukkua pitkään vaan yöunet jää väkisinkin vajaiksi. Illanvietossa jos on niin mielellään kotiin nukkumaan ennen klo: 23, oikeastaan jo 22. Ikää 44v.

Vierailija
6/16 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35 ja nykyään pahin oire on se, että juhlimisen jälkeen on monta päivää mieli maassa. Nuorempana ei tuollaista tullut.

Vierailija
7/16 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee jysäriä niin olet itse myrkyttänyt elimistösi.

Aivojensa turruttaminen päihteillä ei ole viihteellä olemista vaan päihdeongelma. Vähennä juomista tai hae ainakin apua.

Vierailija
8/16 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 35 ja nykyään pahin oire on se, että juhlimisen jälkeen on monta päivää mieli maassa. Nuorempana ei tuollaista tullut.

Sama. Vituttaa niinku pientä elukkaa 😄

Vierailija
9/16 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kaikki kärsiminen vähän viihtymisen takia on epäreilua. Joko toimiva krapulalääke tai parempia päihteitä ettei tarvi kärsiä monta päivää nauttimisesta. 

Vierailija
10/16 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisuus tuo monia vaivoja.

Vierailija
11/16 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ensin mies lopetti just ton olon takia ja kaikki vkloput meni piloille, jos otti alkoa. Itse kävin sit kaksi kertaa kavereiden kanssa ulkona vielä, kun oli kahdet synttärijuhlat. Makasin silloin lauantain sängyssä kalpeana ja huonovointisena ja mies veti lenkkikenkiä jalkaan aamulla ja lähti juoksemaan. Silloin päätin lopettaa kokonaan alkon käytön. Ei me mitään juoppoja oltu, mutta kuitenkin kerran tai kaksi kuukaudessa. Ne vkloput oli aina piloilla ja se olo helpotti sitten vasta keskiviikkona kunnolla. Alkuviikon työntekokin oli hirveää, kun oli pieni morkkis siitä kännäilystä. Molemmat ollu täysin ilman alkoholia 4 vuotta.

Vierailija
12/16 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kaikki kärsiminen vähän viihtymisen takia on epäreilua. Joko toimiva krapulalääke tai parempia päihteitä ettei tarvi kärsiä monta päivää nauttimisesta. 

Tai sit voi opetella viihtymään ilman päihteitä,

Vierailija
13/16 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, semmoista se on, kun juo liuotinta joka läpäisee elimistön suunnilleen kauttaaltaan. Monia asia alkaa piiputtaa kun solut menevät myrkystä sekaisin.

Vierailija
14/16 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. päivä on vasta normaali, ruoansulatus, unirytmi, mielialat korjaantuvat juuri ja juuri tässä ajassa.

Vierailija
15/16 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menee useampi päivä toipua. Siksi harrastan tuota enää pari kertaa vuodessa.

Vierailija
16/16 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sit voi opetella viihtymään ilman päihteitä,

Älä nyt ala rumia puhumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi