Mitä tekisit jos miehesi olisi kutsunut naispuolisen ystävän yöksi?
Eli juttu menee näin. Miesystäväni (ollaan oltu yhdessä noin 2 vuotta) on kutsunut entisen opiskelukaverinsa, naispuolisen, yöksi muutaman viikon päästä. En haluaisi missään nimessä tuntua ylireagoivalta, mutta rehellisesti sanottuna hermostuttaa ajatus siitä, että miesystäväni nukkuisi jonkun toisen naisen vieressä. Tämä nainen on itsekin parisuhteessa, ollut jo pidemmän aikaa.
Joululomalla miesystäväni matkusti Rovaniemelle tapaamaan samaa naista, ja muitakin vanhoja opiskelukavereitaan, joista osa oli myös muita miehiä. En usko, että mitään tapahtunut kuitenkaan, mutta jostain syystä hermostuttaa tuo.
En voisi kuitenkaan ikinä kuvitella miesystäväni pettävän minua; hän järjestää aina kaikkea yhteistä kivaa, kertoo kuinka paljon rakastaa, ei juo humalahakuisesti, ja on hyvin arvostetussa asemassa työssään. En voisi uskoa mitään sellaista hänestä, joten en haluaisi myöskään olla hermostunut, enkä oikein tiedä miten tässä tilanteessa pitäisi toimia. Voiko joku valaista?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:25"]
Varattuna miehenä olen usein nukkunut naispuolisten kavereitteni kanssa lusikassa jne. ilman mitään seksihommia tms. Ystävyyteen voi kuulua läheisyys jne. ilman mitään sen kummempia panotouhujakin. m32
[/quote]
Erikoista mun mielestä.. sinulle olisi sitten ilmeisesti ok, että oma tyttöystäväsi/vaimosi nukkuisi esim. työmatkalla miespuolisen työkaverin kanssa tuollalailla lusikassa? Asia olisi ihan jees, ei mitään syytä mustasukkaisuuteen?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:13"]
Varattuna miehenä olen usein nukkunut naispuolisten kavereitteni kanssa lusikassa jne. ilman mitään seksihommia tms. Ystävyyteen voi kuulua läheisyys jne. ilman mitään sen kummempia panotouhujakin. m32
[/quote]No on sulla ystäviä, ajattelevatko he sinusta samalla tapaa? :)
[/quote]
Suurin osa ajatellut ystävyydestämme samalla tapaa. Jotkut olisivat halunneet toki muutakin, kuin vain nukkua lusikassa. Miehenä pystyn pitämään pääni kylmänä ja mahdollisista himoista huolimatta ajattelemaan järjellä, ettei ole ideaa pilata ystävyyttä hetken huuman takia. Mammoilla alkaa välillä jutuista päätellen himot sekoittamaan järkeilyä jo halailustakin tms. T:16
[/quote]
sehän on ihan faktaa että harvassa mies-nainen- ystävyyssuhteessa ollaan oikeasti ystävyyspohjalla molempien mielestä. Jos sinä et ole halunnut mitään, niin kyllä se nainen varmasti on halunnut kun olette nukkuneet noin lähekkäin. Se on ihan varma.
no sinä tottakai menet juuri tuona yönä miehesi luokse yöksi. se onselvä. jos mies kieltää, vaadi (hyvä) perustelu.
toinen vaihtoehto että puhut asian halki poikki miehen kanssa etukäteen.
no sinä tottakai menet juuri tuona yönä miehesi luokse yöksi. se onselvä. jos mies kieltää, vaadi (hyvä) perustelu.
toinen vaihtoehto että puhut asian halki poikki miehen kanssa etukäteen.
Mun miehellä on naispuolinen ystävä, jonka kanssa ovat tunteneet ala-asteen ajoista lähtien. Nainen on mieheni hyvän ystävän sisko. Ovat parikymppisinä käyneet baarissakin kahdestaan.
Itse olin nuorempana aika epävarma. Kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa, tarkkailin miestäni miten käyttäytyy muiden naisten lähistöllä ja miten nämä hänen. Mieheni on aika komea ja sai silloin huomiota naisilta, saa edelleenkin. Parista naisesta näki että olivat kiinnostuneita, mutta tuosta mieheni naispuolisesta ystävästä näki heti että olivat kuin sisko ja veli, "se kipinä" puuttui.
Jos tuo mieheni ystävä tulisi yökylään, niin ei haittaisi. Mutta jos muita naisia alkaisi yht'äkkiä yökyläilemään, hälytyskellot soisivat ja lujaa.
Sinun pitää ap nyt miettiä onko tullut jotain muutosta aiempaan, onko miehesi aiemmin pitänyt yhteyttä tuohon naiseen.
Mies voi nukkua teidän kahden välissä. Kyllä yhdessä miehessä on tarpeeksi kahdelle naiselle.
Jos mies luottaa naiseen, niin miksi nainen ei voi olla miehen luona yötä rauhassa ja mies sinun luona? Ei kai heidän suunnitelmansa yöaikaan kuitenkaan sijoitu...? Vai sijoittuvatko? ;)
Ei olisi ok.
Pettää ne sellaisetkin, joista ei ikinä uskoisi. Been there.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:32"]
Jos mies luottaa naiseen, niin miksi nainen ei voi olla miehen luona yötä rauhassa ja mies sinun luona? Ei kai heidän suunnitelmansa yöaikaan kuitenkaan sijoitu...? Vai sijoittuvatko? ;)
[/quote]
Olisi kyllä uskomattoman tylyä ja tökeröä jättää kaukaa kutsuttu vieras yksinään yöksi!
Siis se on sun miesystävä, ette asu yhdessä. Mistä ihmeestä sinä olet saanut oikeuden päättää, ketä miehen luona käy kylässä? Se on miehen koti, ei sinun. Jos oma miesystäväni alkaisi sanelemaan, että tuo ei saa tulla kylään, tuo taas saa jne,. niin olisi aika äkkiä entinen miesystävä.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:13"]
[/quote]No on sulla ystäviä, ajattelevatko he sinusta samalla tapaa? :)
[/quote]
Suurin osa ajatellut ystävyydestämme samalla tapaa. Jotkut olisivat halunneet toki muutakin, kuin vain nukkua lusikassa. Miehenä pystyn pitämään pääni kylmänä ja mahdollisista himoista huolimatta ajattelemaan järjellä, ettei ole ideaa pilata ystävyyttä hetken huuman takia. Mammoilla alkaa välillä jutuista päätellen himot sekoittamaan järkeilyä jo halailustakin tms. T:16
Mieheen pitää vain yrittää luottaa.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:09"]
Pizzan varmaan, pari erilaista jos mies ei osaa sanoa mikä uppoaisi.
[/quote]
Samaa mieltä, en päästäis miehen viereen nukkumaan, en vaikka pitsalla yrittäis lahjoo! :) Voi upota ilman pitsaakin...