Mitä tekisit jos miehesi olisi kutsunut naispuolisen ystävän yöksi?
Eli juttu menee näin. Miesystäväni (ollaan oltu yhdessä noin 2 vuotta) on kutsunut entisen opiskelukaverinsa, naispuolisen, yöksi muutaman viikon päästä. En haluaisi missään nimessä tuntua ylireagoivalta, mutta rehellisesti sanottuna hermostuttaa ajatus siitä, että miesystäväni nukkuisi jonkun toisen naisen vieressä. Tämä nainen on itsekin parisuhteessa, ollut jo pidemmän aikaa.
Joululomalla miesystäväni matkusti Rovaniemelle tapaamaan samaa naista, ja muitakin vanhoja opiskelukavereitaan, joista osa oli myös muita miehiä. En usko, että mitään tapahtunut kuitenkaan, mutta jostain syystä hermostuttaa tuo.
En voisi kuitenkaan ikinä kuvitella miesystäväni pettävän minua; hän järjestää aina kaikkea yhteistä kivaa, kertoo kuinka paljon rakastaa, ei juo humalahakuisesti, ja on hyvin arvostetussa asemassa työssään. En voisi uskoa mitään sellaista hänestä, joten en haluaisi myöskään olla hermostunut, enkä oikein tiedä miten tässä tilanteessa pitäisi toimia. Voiko joku valaista?
Kommentit (33)
Miks niitten pitäis nukkua vierekkäin?
Pettäminen ei katso työpaikkaa eikä juomistapoja... Miksi pitää samassa sängyssä nukkua? Nukkuuko myös mieskavereitten kanssa?
Mikäs siinä, mutta silloin kun tuo "ystävä" olisi "poikaystäväni" luona yötä, olisin minä miesystäväni luona. Mutta eihän sillä asialla ole mitään merkitystä, hän on minun miesystävä, ei enempää. Miesystävälläni on tosin vain yksi 120 cm leveä sänky, mutta kyllä siinä voi onneksi nukkuakin.
Siis nukkuisko se kolmantena sun ja miehen sängyssä? Kuulostaahan se vähän erikoiselta.
Ihan ok. Mies haluaa aloittaa sivusuhteen, älä sinä tiukkapipo mene pilaamaan miehen suunnitelmia.
Kyllä se vaan niin on, että mies ja nainen ei voi olla kavereita. Piste.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:04"]
Kyllä se vaan niin on, että mies ja nainen ei voi olla kavereita. Piste.
[/quote]
Niinpa. Ainoastaan jos jompikumpi on ihan helvetin ruma niin voi luottaa etta siella ei peitto heilu.
Öhhöh, ettekö siis asu miehesi kanssa yhdessä?
Meinaat vieraan naisen päästää miehesi kanssa kahden kesken "nukkumaan"?
Toimii, jos miehesi on homo tai aseksuaali.
Pizzan varmaan, pari erilaista jos mies ei osaa sanoa mikä uppoaisi.
Selitäpä nyt ap tuo kuvio. Asutteko yhdessä? Miksi sanot, että mies nukkuisi naisen VIERESSÄ, ei kai nyt sentään. Minä en ainakaan nuku edes naispuolisten ystävieni kanssa samassa sängyssä....
sinänsä naispuoliset ystävät ovat aivan ok, jos suhde tosiaan on platoninen. Itsellänikin on miespuolisia ystäviä, joiden kanssa ei todellakaan tulisi mikään seksiin liittyvä mieleenkään.
Aivan varmasti pettää ja uskon että on todellakin jo pettänyt. Nyt miettii uusia tapaamismahdollisuuksia uuden rakkaansa kanssa ja nauttii sun luottamuksesta.
Varattuna miehenä olen usein nukkunut naispuolisten kavereitteni kanssa lusikassa jne. ilman mitään seksihommia tms. Ystävyyteen voi kuulua läheisyys jne. ilman mitään sen kummempia panotouhujakin. m32
Miks hän haluaa yllättäen tavata uudestaan kyseistä luokkatoveria? Niillä on tainnu olla lähemmätki välit aikaisemmalla tapaamisella..
Mun miehellä on naispuolisia kavereita, ne joiden kanssa pitää yhteyttä on nykyään munkin kavereita. Itse asiassa mä pidän heihin nykyään enemmän yhteyttä kuin mieheni :) En ole ikinä tuntenut tarvetta olla mustasukkainen. Vaikka tiedän että yhden kanssa on pientä historiaakin, en edes ajattele tai muista asiaa ikinä kun olen tämän ystävän kanssa. Tiedän missä mennään ja kaikki osapuolet ovat tahoillaan siirtyneet elämässä eteenpäin. Kukaan ei jahkaile kenenkään perään ja on ihan 100-varma tieto ;) Näin ollen mua ei haittais vaikka joku noista miehen ystävistä nukkuisi samassa sängyssäkin mieheni kanssa. Ja miehen ajatusmaailman ja historian tuntien enpä usko että tuntemattomankaan kanssa mitään tapahtuisi.
Kyllä pettäjä keksii keinon pettää, annoit siihen tilaisuuden tai et. En jaksa uskoa että olisi noin avoin tilanteesta jos tarkoituksena olisi sellainen. Voit toki kertoa epävarmuudestasi miehelle ja voitte keskustella että mikä helpottaisi sitä. Mutta kaikenlainen rajoittaminen menee mielestäni yltiömustasukkaisuuden puolelle eikä ole hyvä perusta parisuhteelle. Erikseen tietenkin jos molemmat ovat samaa mieltä suhteen säännöistä ja rajoituksista, esimerkiksi että vast.sukupuolen kanssa ei nukuta.
Minun luona oli just viikonloppuna entinen avokkini yötä. Petasin valmiiks sohvan, ei kelvannut vaan väkisillä tuli sänkyyn nukkumaan. Aamulla tuijotteli silmiin ja jauhoi meidän välisestä kemiasta ja hinkkasi erektiotaan mun haaroihin. En lämmennyt, onneksi. Sain myöhemmin tietää (en itseltään), että seurustelee. En hyväksyis seurustelevana mitään tollaisia yökyläilyjä, varsinkaan samassa sängyssä..
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:25"]
Varattuna miehenä olen usein nukkunut naispuolisten kavereitteni kanssa lusikassa jne. ilman mitään seksihommia tms. Ystävyyteen voi kuulua läheisyys jne. ilman mitään sen kummempia panotouhujakin. m32
[/quote]No on sulla ystäviä, ajattelevatko he sinusta samalla tapaa? :)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:25"]
[/quote]
Ja sitten jos tulee stondis, niin kyrvällekin on siinä kolo valmiina, niin ei tarvii nolostua kun huitoo sillä toisen reisiä.
Ei mutta tosissaan, lusikkahommia en ymmärrä, mutta eipä tuo nyt mitään jos samassa huoneessa nukutaan.
Mä olen nainen ja olen usein nukkunut miespuolisten ystävien kanssa ilman että mitään on tapahtunut. Ja siis koskaan ennenkään eikä jälkeenpäinkään ole mitään tapahtunut, paitsi ehkä flirttiä. Ei seksi kuulu kaikkiin ihmissuhteisiin. Itse petaisin sängyn vierashuoneeseen, jos mieheni sanoisi, että hänen ystävänsä tulee yöksi meille. Niin on tapahtunutkin.
Samassa sängyssäkö ajattelivat nukkua? Ei tosiaankaan ole ok.