Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä odotit päivältä 11.9.2001?

Vierailija
11.09.2006 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä Helsingin keskustassa, WTC:n vieressä.

Kun netistä näin mitä New Yorkissa oli tapahtunut pelkäsin tietysti muita iskuja. Tuli mieleen, että nytkö on maailmanloppu edessä.

Vierailija
2/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin täysin kaikkeen kyllästyneenä kotona lasten kanssa ja koko elämä oli sitä samaa p..aa, päivät aivan samanlaisia kuukaudesta toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks mun elämän ehdottomasti parhaista päivistä oli kun kirjoitin avioeropaperit!

11.9.2001 poikani oli edellisenä päivänä täyttänyt 1v... muuten ihan peruspäivä. eka kertaa kun näin tv:stä (ääni pois) lentokoneen törmäävän wtc:n, luulin että jotain elokuvaa mainostetaan :/

Vierailija
4/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(asuin kotona vielä) lukiosta ja lopetin juuri Ilkka remeksen ruttokellot-kirjan, kun ystäväni soitti ja käski avata tv:n. Kieltämättä aika karmiva olo tuli, koska ko. kirja käsitteli terroristi-aihetta..

aah.. Hyviä aikoja nuo lukio ajat..

Vierailija
5/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20km päässä WTC torneista ja koko päivä meni melkeen shokissa olemiseen. Toki välimatkaa oli, mutta kun ei oikeen osannut hahmottaa mitä oli tapahtunut JA MITÄ VOI VIELÄ TAPAHTUA, niin oli yhtä kaaosta. Oli todellakin sellainen fiilis, et nyt tulee maailmanloppu ja tähän se nyt jäi. Sitten kauhulla kelasin, miten päästään takaisin Suomeen ja uskaltaako mennä lentsikalla. Mutta äkkiä se aika on mennyt, tuntuu, että tuostakin on niin vähän aikaa.

Vierailija
6/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvästi jotain tapahtunut. Autossa sitten kuulin uutiset. Loppupäivä meni kotona telkkarin ääressä.

Vierailija
7/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hillittömän krapulan hellittämistä ja iltapäivän päiväunia. Päiväunet jäivät sitten tv:n ääressä nukkumatta.

Vierailija
8/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten pentagoniin iskettiin siinä työpaikan vieressä ja päivä venyt 17 asti. Päivä meni aivan sumussa ja paniikissa. en tiennyt mitä odottaa, tuleeko D.C:n alueelle uusia iskuja.

Vierailija
9/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivään tulikin sitten muuta ohjelmaa -tv:n katsomista- mutta kyllä vauveli silti kylpyyn pääsi.

Vierailija
10/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

epätodellista se oli.

Vierailija
11/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun migreeni vähän helpotti, avasimme television ja sieltä CNN:n tai vastaavan. N. kymmenen-viisitoista minuuttia eka iskun jälkeen. Epätodellinen olo oli...

Vierailija
12/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli odotan kukkia mun mies tulee töistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä