Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aihe vapaa referenssinä?

Vierailija
28.08.2006 |

Kysäisin tuossa KappAhl-keskustelussa nimen alkuperää, ja tokihan vastaus tuli niin kuin arvelinkin.

Oletteko koskaan vahingossa tai tarkoituksella sanoneet, että olette jonkin asian lukeneet tältä palstalta? Tyyliin, " näin sanottiin vauvapalstalla..."

Minä olen joskus kahvipöytäkeskustelussa meinannut keskustelun tuoksinassa lähteä kertomaan esimerkkinä jotakin, mitä olen täältä lukenut. Joskus olen saattanut kertoakin, mutta lähde on tainnut jäädä mainitsematta.

Olisipa muuten hauska, jos itse joskus tunnistaisi jonkun työkaverin jutun ja muistaisi, että samaa juttuahan käsiteltiin av:lla juuri edellisiltana... :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin miehelleni jäin kiinni silloin sen uusipaaval-jutun aikaan ;)

Vierailija
2/6 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai olen kuullut tällaisen tapauksen, että...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelleni kehtaan kertoa, että käyn täällä ja oon kehassut, että mitä tahansa haluut tietää, tulee oikea(kin) vastaus alle viis minsaa =))

Vierailija
4/6 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle voin sanoa, että täältä luin, mutta hänen mielestään mikään täällä ei pidä paikkaansa. Joskus olen ollut ihan varma jostain asiasta, mihin olen saanut tiedon täältä, mutta en uskalla sanoa, että täältä luin, koska sitten ei ainakaan uskoisi.

Vierailija
5/6 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska luen kaikki juorut täältä ja vaik hän lähtee liikkeelle aiemmin niin ei pääse kertomaan mulle mitään " uutisia"

Nykyään kysyy et onks " htt:lla" puhuttu x asiasta tai kerrottu jotain juonipaljastuksia.

Vierailija
6/6 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ei ainakaan horojen (tai vielä ikävämpien) tietotoimisto... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan