50-sivuinen ketju
Otsikossa lukee tavoite. Yritetään tehdä tästä ketjusta 50-sivuinen. Kiitos, jos osallistut haasteeseen! t. ap
Kommentit (1245)
Kuinka monta kertaa saunotte viikossa? :)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:48"]
[/quote] Itse en harrasta saunomista. :) Entä sinä?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:49"]
[/quote]
Kahdesti, tiistaisin ja lauantaisin :)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:51"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:49"]
[/quote]
Kahdesti, tiistaisin ja lauantaisin :)
[/quote] Käytkö sekasaunoissa?
Mä saunon tosi harvoin, koska meidän saunassa tuoksahtaa vielä edellisten asukkaiden surkeasti hoidettujen kissojen kusi. Ja ollaan kyllä pesty saunaa, mutta ei ole lähtenyt.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 03:21"]
Palstaa ei saa ottaa liian tosissaan, täytyy osata suodattaa paljon. Mutta täytyy sanoa, että mä olen oppinut AV:lta ihan hirveästi. Paljon asioita jäänyt omassa elämässä tulematta vastaan. Ja harvassa puistossa saa sataa mielipidettä mihinkään, hhvä jos kolme. :D
[/quote] Puistossa?
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 00:03"]
Onko täällä vielä ihmisiä hereillä? :)
[/quote] Olin vielä hereillä tuohon aikaan mutta pyöriskelin vain sängyssä..
She dreamed of para- para- paradise
Para- para- paradise
Para- para- paradise
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 03:21"]
Palstaa ei saa ottaa liian tosissaan, täytyy osata suodattaa paljon. Mutta täytyy sanoa, että mä olen oppinut AV:lta ihan hirveästi. Paljon asioita jäänyt omassa elämässä tulematta vastaan. Ja harvassa puistossa saa sataa mielipidettä mihinkään, hhvä jos kolme. :D
[/quote] Puistossa?
[/quote]
Niin! :D Paikka, missä muuten tulee juteltua ventovieraiden kanssa hiukan vastaavista aiheista kuin täällä. Ei tosin niistä hurjimmista tietenkään.
nostanpa etteenpäin lauantain kunniaks! Kämppä siivottu, kahvi juotu ja palstailun jälkeen kauppaan. Heips!
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 03:21"] Palstaa ei saa ottaa liian tosissaan, täytyy osata suodattaa paljon. Mutta täytyy sanoa, että mä olen oppinut AV:lta ihan hirveästi. Paljon asioita jäänyt omassa elämässä tulematta vastaan. Ja harvassa puistossa saa sataa mielipidettä mihinkään, hhvä jos kolme. :D [/quote] Puistossa? [/quote] Niin! :D Paikka, missä muuten tulee juteltua ventovieraiden kanssa hiukan vastaavista aiheista kuin täällä. Ei tosin niistä hurjimmista tietenkään.
[/quote] ok :D
Toivon että joku kirjoittaa niin rasistista materiaalia tälle palstalle että ylläpito joutuu poistamaan ketjun kun se on saavuttanut sivun 49.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 13:26"]
Toivon että joku kirjoittaa niin rasistista materiaalia tälle palstalle että ylläpito joutuu poistamaan ketjun kun se on saavuttanut sivun 49.
[/quote] :( Miksi toivot sellaista? Mutta no onhan se 49 sivua jo saavutus sekin.
Next page please