50-sivuinen ketju
Otsikossa lukee tavoite. Yritetään tehdä tästä ketjusta 50-sivuinen. Kiitos, jos osallistut haasteeseen! t. ap
Kommentit (1245)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 14:02"]
Kohta päästää 34 sivulle!
[/quote] Hyvä että tämä ketju edes edistyy vaikka muuten elämä on pa**aa
Hei, sanokaa "upin" tilalle vaikka jonkun lähiympäristössä olevan esineen nili? Olisi hauskempi.
Pitäs kauppaan lähteä. Oisko täällä hyviä ehdotuksia ruuaksi?
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 14:06"]Clipper-tee
[/quote]
Clipperin ns. unitee on ihan törkysen hyvää! :) Pitääpäs käydä ostamassa sitä kun kaupoille menee.
Hei muuten onko se teistä henkari vai hengari
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 14:10"]Hei muuten onko se teistä henkari vai hengari
[/quote]
Kumpaakin tulee sanottua mutta hengari ehkä enemmän
Täällä yksi hereillä kukkuva!
Kattelen "kauhua", eli katson ohjelma sarjaa jossa tutkitaan laivojen hylkyjä. Ja mulle on jostain käsittämättömästä syystä aina hylyt tehny pahaa. Samoin laivaturmat yms.
Mut sit taas kun kiinnostaa niin aattelin tästä hankkia pieniä painajaisunia. xD
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 14:07"]Pitäs kauppaan lähteä. Oisko täällä hyviä ehdotuksia ruuaksi?
[/quote]
Meillä lapset tykkää: Spagetti bolongnese, mun oma resepti, makaronilaatikko, lihapullat ja perunaporkkanamuusi, lasagne.....
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 14:07"]Pitäs kauppaan lähteä. Oisko täällä hyviä ehdotuksia ruuaksi?
[/quote]
Meillä lapset tykkää: Spagetti bolongnese, mun oma resepti, makaronilaatikko, lihapullat ja perunaporkkanamuusi, lasagne.....
[/quote]
Meillä tykätään uuniruuista, esim. kalaa ja vihanneksia, broileria ja uunilihapullia
Kohta päästää 34 sivulle!