50-sivuinen ketju
Otsikossa lukee tavoite. Yritetään tehdä tästä ketjusta 50-sivuinen. Kiitos, jos osallistut haasteeseen! t. ap
Kommentit (1245)
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:31"]Ja kieltämättä välillä kyselen itseltäni, mitä hittoa oikein tässä teen. :D
[/quote]
Jos keksit sen, niin kerro minulle myös.
Missä ap? Millä sivulla se väsähti?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:31"]Ja kieltämättä välillä kyselen itseltäni, mitä hittoa oikein tässä teen. :D
[/quote]
Jos keksit sen, niin kerro minulle myös.
[/quote]
Lienen kilpailuhenkinen, ja erehdyin ottamaan osaa Haasteeseen. Nyt ei voi heittää kesken, vaikka tunnistaisi vähän hölmöksikin.
Joo, Ap:tä mäkin olen kaipaillut. Chicken.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:16"]Niinistön mäkin sentään tiedän. -1178
[/quote]
Wau, poikkeus vahvistaa säännön!
[/quote]
No joo, mut ei tuota nyt enää voi pitää "yleissivistyksenä". :D
[/quote]
No, pahasti kyllä mättää jos ei presidenttiä tunnista. Minä kyllä tunnista Matti Heikkisen, asuin ennen samalla kadulla. Komearaaminen kaveri ja hurmaava hymy.
[/quote]
No, kertokaa nyt, kuka se on? Joku urheilija? Olen erityisen huono urheilijoissa. Jo parikymmentä vuotta sitten ylä-asteella kysyttiin multa, tiedänkö kuka on Mika Häkkinen. Arvasin, että jääkiekkoilija.
[/quote]
Hiihtäjä, onnistuessaan mitalitoivo (niinhän ne aina), mutta Falunissa väsähti pari kilsaa ennen maalia 50 km matkalla.
[/quote]
Jälleen nimeä viisaampi! Ainakin ensi viikkoon. Sitten se siirtyy kategoriaan "olen kyllä joskus kuullut...."
Nysse olis 49, mutta kännykkä jo vinkaisi akun olevan lähes tyhjä...
Jaksaa vielä pikkaisen... nyt saa ponnistaa.
Sarjatulta nyt sitten kehiin, antaa palaa.
Katsooko joku tätä nelosen leffaa? Mitä odottaa, kun odotat. Käsittämättömän huono.
Mullakin on akkua enää pikkipikkiriikkasen, enkä tasan istu laturin vieressä TÄN takia. :D
No sarjaviestillä sitten mennään.
Ai niin, se leffa. Pitäiskö tässä nyt olla järkevä.
Tai niimmää toivoisin ja kehottaisin. :P
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:57"]
Ei ykssanaisia! Noloja.
[/quote] Mitä ykssanaisia?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:16"]Niinistön mäkin sentään tiedän. -1178
[/quote]
Wau, poikkeus vahvistaa säännön!
[/quote]
No joo, mut ei tuota nyt enää voi pitää "yleissivistyksenä". :D
[/quote]
No, pahasti kyllä mättää jos ei presidenttiä tunnista. Minä kyllä tunnista Matti Heikkisen, asuin ennen samalla kadulla. Komearaaminen kaveri ja hurmaava hymy.
[/quote]
No, kertokaa nyt, kuka se on? Joku urheilija? Olen erityisen huono urheilijoissa. Jo parikymmentä vuotta sitten ylä-asteella kysyttiin multa, tiedänkö kuka on Mika Häkkinen. Arvasin, että jääkiekkoilija.
[/quote]
Hiihtäjä, onnistuessaan mitalitoivo (niinhän ne aina), mutta Falunissa väsähti pari kilsaa ennen maalia 50 km matkalla.