50-sivuinen ketju
Otsikossa lukee tavoite. Yritetään tehdä tästä ketjusta 50-sivuinen. Kiitos, jos osallistut haasteeseen! t. ap
Kommentit (1245)
Argh, huomasin tänään uurteen alun silmien välissä, kulmien rypistyksestä johtuva. Olen vissiin mutristellut viime aikoina ihan liikaa.
Taistellen maaliin, niinku Matti Heikkinen
Pitäisi ehkä tietää, kuka on Matti Heikkinen. Oken suoradtaan kuuluisa lähipiirissäni siitä, etten tiedä ketään. Nimet eivät vain pysy päässä, enkä oke oikein kiinnostunut kenestäkään, jota en tunne henkilökohtaisesti. Tosin yleissivistys voisi olla ihan kiva juttu.
Huokaus, pitäis jaksaa oikolukea. Tulee niiin paljon kirjoitusvirheitä.
Sivu 48 jo, taistellen maaliin. Eikä sitten pyörrytä haastattelussa. Tuleekohan Sauli Niinistö meitä kättelemään?
Niinistön mäkin sentään tiedän. -1178
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:16"]Niinistön mäkin sentään tiedän. -1178
[/quote]
Wau, poikkeus vahvistaa säännön!
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:16"]Niinistön mäkin sentään tiedän. -1178
[/quote]
[/quote]
No joo, mut ei tuota nyt enää voi pitää "yleissivistyksenä". :D
Ei ole televisiota, neljä lasta, ja ateisti. Tilastoharvinaisuus?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:16"]Niinistön mäkin sentään tiedän. -1178
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No, pahasti kyllä mättää jos ei presidenttiä tunnista. Minä kyllä tunnista Matti Heikkisen, asuin ennen samalla kadulla. Komearaaminen kaveri ja hurmaava hymy.
Siis TUNNISTAN... Kohta loppuu kännykästä akku eikä sivunumero vaihdu.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:16"]Niinistön mäkin sentään tiedän. -1178
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No, pahasti kyllä mättää jos ei presidenttiä tunnista. Minä kyllä tunnista Matti Heikkisen, asuin ennen samalla kadulla. Komearaaminen kaveri ja hurmaava hymy.
[/quote]
No, kertokaa nyt, kuka se on? Joku urheilija? Olen erityisen huono urheilijoissa. Jo parikymmentä vuotta sitten ylä-asteella kysyttiin multa, tiedänkö kuka on Mika Häkkinen. Arvasin, että jääkiekkoilija.
Mullakin muuten loppuu kohta akku.
Ja kieltämättä välillä kyselen itseltäni, mitä hittoa oikein tässä teen. :D
Pitää kohta tehdä avaus "kertokaa, kuka on Matti Heikkinen". Tai dit vois vaan googlata. AV:lle se todennäköisesti heittäisi sekin.
Kevät tuloo!