Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö muita jotka pelaa Dying Lightia?

Vierailija
11.02.2015 |

Täällä yksi kyselee ihan vain uteliaisuuttaan, että löytyykö muita jotka pelaisivat Dying Light-nimistä peliä?
Itse hankin mieheni kanssa pelin pari viikkoa sitten ja olen ihan rakastunut peliin! :) Hankalaa oli aluksi, mutta nyt alkaa sujumaan jo ihan hyvin. Öiseen aikaan en kyllä edelleenkään tykkää liikuskella, koska eläydyn liikaa ja miehen korvat ei kuulemma kestä kun kiljun. :D

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:28"]

Ap: kaikki salarit yms löytyny! ^^ Päivitysten jälkeen ei olla pelattu..

71: Portal 1 ja 2 unohtu mun lempipelien listasta pois, ne oli loistavia! Tykkäsin juonesta, ja tykkään puzzlepeleistä :) Ne oli hienosti tehty, ja ne jaksaa pelata uudestaankin läpi.

[/quote]

t. kolmonen (miksi tuon signeerauksen aina unohtaa laittaa..?)

Vierailija
62/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dying Light, latasin sen laittomasti...kun tosi usein pelit ei koukuta tarpeeksi, että jaksaisin pelata kauemmin, ja näin ollen rahanhukkaa... mutta ihan hyvältä tää vaikutta. Voisin vaikka maksaa. 

P.S. Just pelasin läpi Portal 2, se on äärettömän hyvä (pari vuotta vanha) puzzlepeli. 

T: 30 ja risat naispelaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 11:11"]

Sen verran mä tiiän, et toi peli vaatii tosi paljon näytönohjaimelta ja meiän koneis ne on niin vanhoja, et päätettii tosiaa pleikkareille ottaa se. En sit tiiä mikä siin sitä näytöohjainta niin rasittaa, mut eipähän sitä tarvi onneks miettiä. :D Pleikal pyörii iha hyvin, vaikka bugailee siinäki aina välillä ja hyvät naurut saadaa aikaseks. Meni hetken aikaa muistella, et minkäsnäkösii ne screamerit olikaa siin Dead Islandis, mut nehä on paljon pahempia! Ne tulee päälle! :D Tos DL:s se pysyy paikallaa ja houkuttelee muita. Mä niiin toivon et toi peli korjaantuis mulla piakkoin! :) On toi vaa kyl koukuttava ja haastava peli. Sulleki ihan vinkkinä, et mee vaa rohkeesti ulos yölläki. :) Pelottavaa se on, mut soihtuja kun on ni pärjää tosi hyvin! Volatileja kun pystyy tappaa niiden soihtujen avulla. :D Ja mähän oon välil lähteny aamust peesaa niit ja juossu vaa peräs ku ne kimpoilee päättöminä siel ympäriinsä menee. :D

[/quote]

Haha! :D Mutta en silti mene yöllä ulos :D

*Huom: Sisältää juonipaljastuksia*

About 75% läpi, oli äsken tosi ällöttävä trippikohtaus. En muutenkaan pidä siitä, ettei eteensä näe, ja nyt vielä samaan aikaan zombimuuntautumista aseet vietyinä. Hyi!

Vierailija
64/76 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh .. kummastakohan ne oli.. oisko se peli tullut yhen tehtävän jälkeen siellä kaupungissa, ja slummista se blueprintti. En ole varma. Paljon on ylläreitä vielä löytämättä meilläkin! :)

About 90% läpi, loppu häämöttää jo! :/

Vierailija
65/76 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran voin kertoo, et yksinpeli moodilla on suojelutehtäviä joista saa palkinnoiks juurikin blueprinttejä.
Sit tokalla pelikerralla me ollaa vahingossa löydetty slummeista karanteeni alueita, joissa sit kaksinpelillä on kilpailuja, et kumpi löytää enemmän air drop paketteja. Niit on aina 5 joka alueella ja ne pitää löytää sielt. :)
Oon aika yllättyny miten toi peli on täynnä kaikkee ylläriä ja näköjää joka päivä sielt vaan löytyy kaikkee uutta ja kivaa. :)
Aivan huikee peli toi kyl on!! :) Kunhan vaan ongelmat saadaan korjatuiks vielä ni sit on ihan parasta!

Vierailija
66/76 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAAAARGH!!!!
Nyt ku olis VIHDOIN aikaa pelata taas DL:ia ukon kanssa ni kaksin peli ei suostu syystä tai toisesta käynnistymään!!! :'(
Ärsyttääääääää!!!!!! :'(
Noh, jospa toi koht alkais taas toimii kunnolla ni pääsis kollailee slummi alueen kartan sumukohtia ja ettii kaikkee kivaa.. :) Peukut pystyyn!

Vierailija
67/76 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alkaa dying lightin läpi tahkoaminen ps4

Vierailija
68/76 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:45"]Täällä yksi kyselee ihan vain uteliaisuuttaan, että löytyykö muita jotka pelaisivat Dying Light-nimistä peliä?
Itse hankin mieheni kanssa pelin pari viikkoa sitten ja olen ihan rakastunut peliin! :) Hankalaa oli aluksi, mutta nyt alkaa sujumaan jo ihan hyvin. Öiseen aikaan en kyllä edelleenkään tykkää liikuskella, koska eläydyn liikaa ja miehen korvat ei kuulemma kestä kun kiljun. :D
[/quote]

Nais pelaajat on kuumia

Vierailija
69/76 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:45"]Täällä yksi kyselee ihan vain uteliaisuuttaan, että löytyykö muita jotka pelaisivat Dying Light-nimistä peliä?
[/quote]

Nais pelaajat on kuumia
[/quote]

Tai ainaki kuumina käyviä ku pelii menee hermot. :D

Vierailija
70/76 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla pariin päivään ehditty pelailemaan, mutta nyt viikonloppuna senkin edestä. Sukulaisille jo ilmoitettu, että "käymään ei ehdi, kun peli..". Pitää tarkistaa nuo puut heti ensimmäiseksi!

Miten ap teillä on pakolliset yökeikat sujuneet? Minua ei saa kirveellä uhkaamallakaan öiseen aikaan turvatalosta pois. Mies urhoollisesti lähtee yksin matkaan, minä jaan omasta repusta potionit ja/tai valmistusvälineitä. Riippuen kuinka paha tehtävä edessä, jään tarvittaessa tuijottamaan sänkyä, että pääsee pikasiirtymällä turvaan :D

Vierailija
71/76 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 08:00"]

Me ei olla pariin päivään ehditty pelailemaan, mutta nyt viikonloppuna senkin edestä. Sukulaisille jo ilmoitettu, että "käymään ei ehdi, kun peli..". Pitää tarkistaa nuo puut heti ensimmäiseksi!

Miten ap teillä on pakolliset yökeikat sujuneet? Minua ei saa kirveellä uhkaamallakaan öiseen aikaan turvatalosta pois. Mies urhoollisesti lähtee yksin matkaan, minä jaan omasta repusta potionit ja/tai valmistusvälineitä. Riippuen kuinka paha tehtävä edessä, jään tarvittaessa tuijottamaan sänkyä, että pääsee pikasiirtymällä turvaan :D

[/quote]

nro3 siis :P

Vierailija
72/76 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 08:01"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 08:00"]

[/quote]

nro3 siis :P
[/quote]

Alussa meilläki mies meni yksinää yötehtäviä. Sit aloin vinkuu ku sillä on kaikki korkeemmil tasoil ni se jätti oman hahmonsa turvataloo ja tuli pelaa mun hahmolla. :D
Nyt ku ollaa kaupungissa ni sielt on löytyny hyvin parvekkeita jonne ollaa menty yöllä ja pidetty hauskaa volatilien ja viralien kanssa. :D Soihdut on ihan ehdoton ykkönen volatileja vastaan!
Ja se heittokoukku, sillä on kiva leikkiä päiväsaikaa. Sillä voi vedellä nimittäi zombeja alas katoilta ku seisoskelee sopivan reunalla. :D Uutta hupia peliin.
-ap

Vierailija
73/76 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin eilen, että porukalla on ollut tosi paljon ongelmia ton pelin kanssa pc:llä, liittynyt johonkin näytönohjaimiin.. ? Kai ..? Tai johonkin tietokoneosaan, näin teknisesti sanottuna :D Meillä ole ole ollut ongelmia, vielä ainakaan :)

Onneksi mun ei tarvinnut edes yrittää saada sitä kiljujaa hiljaseksi, juoksin silmät kiinni paniikissa pitkin seiniä ja lähipihaa, kun mies lähti kostoretkelle miekat tanassa ja vakuutteli minulle, että "kaikki hyvin". Luulen että toi ylireagoiminen johtui Dead Islandin kiljujista. Ruutukin meni samannäköiseksi. Ja ne oli jotenkin hankala saada päiviltä siinä, ennen kun sai aseet käyttöön. Mielessä vielä odottanu, että tuleeko tossakin niitä, ja pelotellut itseäni jo valmiiksi niillä.

Ja . Sit . Kun . . se ruutu muuttu, olin yksin siellä "tyhjässä" kämpässä luuttimassa .. PANIIKIN AIKA !!!

Nyt mä olen selvinnyt siitä jo, mutta yöllä en mene vieläkään ulos. Onneksi tossa pelissä ei ole pelkästään säikyttelyä (oven takaa / laatikosta / pimeestä nurkasta hyökkää joku), en ole hyvä sellaisessa. :/

3

Vierailija
74/76 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran mä tiiän, et toi peli vaatii tosi paljon näytönohjaimelta ja meiän koneis ne on niin vanhoja, et päätettii tosiaa pleikkareille ottaa se. En sit tiiä mikä siin sitä näytöohjainta niin rasittaa, mut eipähän sitä tarvi onneks miettiä. :D
Pleikal pyörii iha hyvin, vaikka bugailee siinäki aina välillä ja hyvät naurut saadaa aikaseks.
Meni hetken aikaa muistella, et minkäsnäkösii ne screamerit olikaa siin Dead Islandis, mut nehä on paljon pahempia! Ne tulee päälle! :D Tos DL:s se pysyy paikallaa ja houkuttelee muita.
Mä niiin toivon et toi peli korjaantuis mulla piakkoin! :) On toi vaa kyl koukuttava ja haastava peli.
Sulleki ihan vinkkinä, et mee vaa rohkeesti ulos yölläki. :) Pelottavaa se on, mut soihtuja kun on ni pärjää tosi hyvin! Volatileja kun pystyy tappaa niiden soihtujen avulla. :D
Ja mähän oon välil lähteny aamust peesaa niit ja juossu vaa peräs ku ne kimpoilee päättöminä siel ympäriinsä menee. :D

Vierailija
75/76 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:46"]http://www.tilt.fi/pelit/arvostelussa-dying-light-ilahduttaa-mikali-tavanomainen-zombimeininki-kelpaa/?utm_source=uutiskirje&utm_medium=tilt&utm_campaign=paivan-tilt

"Systeemi tuo zombeilta pakenemiseen oman lisänsä, mutta ei ole kovin elegantti. Käytännössä on vaikeaa mennä juuri sinne minne haluaa, varsinkin jos on kiire ja zombit ovat kintereillä. Parkour menee söheltämiseksi."

En allekirjoita. Se, että arvostelija ei itse hallitse hypi-pompi-tekniikkaa, ei huononna minun pelikokemustani.

t. 3
[/quote]

Ap täällä taas piitkästä aikaa! :)
Heh! Onhan se tottakai pelin vika jos arvostelija vaan ei osaa pelata. On toki totta, että joskus se Crane menee jonnekin iiiiiihan muualle kuin minne olis halunnu sen menevän, mut ehkäpä vikaa kuitenkin enemmän ohjaimen tällä puolen ku pelissä itessään. ;)
Nyt on tullu taukoa pikkusen liikaa tähän peliin, kun mies kyllästy (IHAN MÄLSÄÄ!!! :( ), mut vaihettiin sit pitkäst aikaa Borderlandsiin. :)
Siinä taas päätin kokeilla Claptrapia tai siis Fragtrapia ja voih, miten se onkaan TYLSÄ jutuiltaan! :( Pelihahamo menty siis pilaamaan. Doppelganger on paljon hauskempi! :)
Vaan kaipuu on kova BL2:een ja Axtoniin!!!! :D Komea mies vei tän tytön sydämen. ;)

-ap

Vierailija
76/76 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on kakkonen tullut hankittua? Pari tuntia pelannut ja tämähän on ihan kingi peli. Paljon parempi kuin ykkönen.