Kerttu Rissanen päätyi radikaaliin ratkaisuun kun terveyshuolet eivät hellittäneet
Nyt olen sitä mieltä että Kerttu teki täysin oikein. Lisää tätä
https://uusiterveys.fi/19813-2/
Kommentit (19)
Jos haluaa eettisesti terveys syistä syödä eettisesti lihaa, niin kannattaisi syödä maksaa ja vaikka munuaisia. Eläimiähän ei kasvateta varsinaisesti näiden tuotteiden vuoksi, vaan menevät pääosin muuhun kun ihmis ravinnoksi. Lisäksi näissä on merkittävästi enemmän rautaa ja muita hivenaineita kun esim naudan paisti jauhelihassa 9% rasvaa, ja vähemmän rasvaa. Maksassa on proteiinejakin käytännössä saman verran. Munuaisissa reilut 25% vähemmän.
Sorry mut kuka haluu popsia munuaisia. Nehän haiseekin k-selle saati maistuu. Kerttu on kyllä söpö tiny tyttö joka tällaisen setämiehen mieltäkin piristää. Ja tämän saa sanoa, onhan hänen miehensäkin setämies. Kerttu siis arvostaa setiä.
Kerttu on kyl jokaisen 60v miehen unelma. Oispa meillä kaikilla oma kerttu. hormonit alkaa hyrrrrrrr
pakko kans todeta että kateellien samille. oon itse 60v ja kepali ois ihanne nainen lialla tai ilman
Kerttu kuuluu näihin nuoriin naissairastajiin. Samaan kuuluu Krista Lahtinen ja instassa oleva sairastellen Elli.
Vierailija kirjoitti:
Jaa mä luulin että lähti hakemaan eutanasian.
Mikä tuo eutanasika on?
Pyysin tekoälyä kirjoittamaan runon ihkusta Kertusta:
Salkkarit-Kerttu, vahva ja rohkea, Kaupungin sykkeessä elämääs jatkoit. Taisteluita käyden, kohtaloa kohtaillen, Monet käänteet tarinaasi kirjoitit.
Nuoruuden innolla askelin astuit, Sarjan kulisseissa tarinoihin kietoutuit. Salamatkustaja, salaisuuksien vartija, Sydämesi syvyyksiä tutkien ja vaalia.
Kovan kuoren alla lempeys piili, Rakkauden voima sinussa kiili. Vaikka koitokset sinut horjuttivat, Aina nousit ylös, rohkeasti taistelivat.
Ystävien tuki kantoi raskaina päivinä, Riemua ja surua yhdessä jaettina. Kun särkyneenä olit, heidän luokseen saavuit, Sydämesi särkyjä he hiljaa parantivat.
Salkkarit-Kerttu, loistava sankari, Monet fanit sinulle uskollisesti antoi. Sydämissämme ikuisesti säilytät paikan, Rakastamme sinua, tähtemme loistava.
Vaikka tarinasi päättyi, muistosi elää, Salkkarit-Kerttu, meidän keskuudessamme lepää. Kiitollisina katselemme taaksepäin, Kaunista tarinaasi ikuisesti vaalimme.
Että sellainen. Ei ihan tarvitse ChatGPT:n takia runoilijoiden pelätä. Vähään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerttu on kyl jokaisen 60v miehen unelma. Oispa meillä kaikilla oma kerttu. hormonit alkaa hyrrrrrrr
Mikäs mies se semmonen on, jolla ei oo kolmikymppistä naista nussittavana?
Kerttu meni siis lihavuusleikkaukseen.