Löytyykö muita jotka pelaa Dying Lightia?
Täällä yksi kyselee ihan vain uteliaisuuttaan, että löytyykö muita jotka pelaisivat Dying Light-nimistä peliä?
Itse hankin mieheni kanssa pelin pari viikkoa sitten ja olen ihan rakastunut peliin! :) Hankalaa oli aluksi, mutta nyt alkaa sujumaan jo ihan hyvin. Öiseen aikaan en kyllä edelleenkään tykkää liikuskella, koska eläydyn liikaa ja miehen korvat ei kuulemma kestä kun kiljun. :D
Kommentit (76)
Täällä o/ Piti ostaa jopa uusi tietokone DL takia, kun edellisestä loppui teho kesken :P Tarinaa takana noin 45%
Täällä kohta 30v. nainen. Omassa ystäväpiirissä vajaa puolet naisista pelailee, mutta aivan erityyppisiä pelejä :/ Harvemmin tulee yksin pelattua, melkein joko miehen kanssa, tai kaverin kanssa netin yli, mutta päivittäin kuitenkin. Ja kyllä CV:ssäkin lukee, että harrastuksiin kuuluu pelailu :D
3
Muistelisin juu, että agility-puuhun tulee se kupperiskeikka hyppyjen pehmentämiseen. En enää muista kunnolla ku tänää hakkasin sekä power- että agility-puut täytee. :D
Peliä on vielä muutama prosentti jälellä ja harmittaa jo valmiiks ku se loppuu ihan kohta. Pakko alottaa alusta uusiks. :D
16
Täällä muutaman kk:n vajaa 30 naikkonen. Kaveriporukastani ainoa joka pelaa. :D Muut kattelee kieroon kun kerron viettäväni aikaa mieheni kanssa mieluiten pelaamalla pleikkarilla tai pc:llä. Olen saanut kuulla moneen otteeseen olevani no life, kun mieluummin aikaani kulutan pelaamalla kuin dokaamalla.
Ihan sama mitä muut miettii asian tiimoilta, mut mulle pelaaminen on keino rentoutua ja nollata aivoja! :)
Ihana huomata etten tosiaan ole ainoa, joka tätä harrastaa! :)
-ap
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 11:11"]
Sen verran mä tiiän, et toi peli vaatii tosi paljon näytönohjaimelta ja meiän koneis ne on niin vanhoja, et päätettii tosiaa pleikkareille ottaa se. En sit tiiä mikä siin sitä näytöohjainta niin rasittaa, mut eipähän sitä tarvi onneks miettiä. :D Pleikal pyörii iha hyvin, vaikka bugailee siinäki aina välillä ja hyvät naurut saadaa aikaseks. Meni hetken aikaa muistella, et minkäsnäkösii ne screamerit olikaa siin Dead Islandis, mut nehä on paljon pahempia! Ne tulee päälle! :D Tos DL:s se pysyy paikallaa ja houkuttelee muita. Mä niiin toivon et toi peli korjaantuis mulla piakkoin! :) On toi vaa kyl koukuttava ja haastava peli. Sulleki ihan vinkkinä, et mee vaa rohkeesti ulos yölläki. :) Pelottavaa se on, mut soihtuja kun on ni pärjää tosi hyvin! Volatileja kun pystyy tappaa niiden soihtujen avulla. :D Ja mähän oon välil lähteny aamust peesaa niit ja juossu vaa peräs ku ne kimpoilee päättöminä siel ympäriinsä menee. :D
[/quote]
Haha! :D Mutta en silti mene yöllä ulos :D
*Huom: Sisältää juonipaljastuksia*
About 75% läpi, oli äsken tosi ällöttävä trippikohtaus. En muutenkaan pidä siitä, ettei eteensä näe, ja nyt vielä samaan aikaan zombimuuntautumista aseet vietyinä. Hyi!
[/quote]
Heh! :D Kannattaa öiseen aikaan mennä esim jo kun korkeen talon katolle loikkimaa, ni saa edes niit agility pojoi. Sinne ei volatilet tuu häröilemää. ;)
Joo se trippi oli aika paha, ukon hahmolla bugas vasen käsi ja se näytti erittäin luonnottamalta. Ihan ku vasen ranne olis murtunu ja virheasennossa ollu. :D Hiukan oli hauskaa.
Kohtahan se peli on teilläki läpi hakattu. :)
Sit vaa uusinta kierrokselle! ;)
Siis mitamita, onko slummeissakin karanteenialueita??? Me ollaan kaupungista löydetty niitä kyllä viisi..?
Kahlattiin eilen vähän kaupungin reunoja läpi. Niitä, mitkä näkyy ensin kartassa sumuisina, ennen kuin siellä käy. Ihmeteltiin, kun siellä on niin paljon alueita, joissa juoni tai sivutehtävät eivät ole pakottaneet käymään. DLC:tä pukkaa??? :)))
Muuten, kun pelin aloittaa uudestaan, nollautuuko kykypuu? Entä patsaat ja liput?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 08:19"]Siis mitamita, onko slummeissakin karanteenialueita??? Me ollaan kaupungista löydetty niitä kyllä viisi..?
Kahlattiin eilen vähän kaupungin reunoja läpi. Niitä, mitkä näkyy ensin kartassa sumuisina, ennen kuin siellä käy. Ihmeteltiin, kun siellä on niin paljon alueita, joissa juoni tai sivutehtävät eivät ole pakottaneet käymään. DLC:tä pukkaa??? :)))
Muuten, kun pelin aloittaa uudestaan, nollautuuko kykypuu? Entä patsaat ja liput?
[/quote]
Pelin voi alottaa uudestaan niin, että kykypuut ja inventorit pysyy tallessa. Samoin liput ja patsaat pysyy tallessa. Meil pleikal löyty semmoin New Game +, mistä ku klikkas ni se alotti pelin uusiks, mut varotteli, et zombit kestää enemmän.
Mut toihan oli mulleki ihan uutta et kaupungissaki on niitä karanteenialueita! :D Pirulainen, ton pelin kanssahan tulee vielä oltua tekemisissä monen monta tuntia!
Ekaa pelikertaa meillä meni reilun 50 tuntia ja uudella pelikerralla taitaa sit mennä pari lisää vielä. :D
Sen verran oon netistä käyny katteleen, ni patsaita on 50 slummeissa ja 50 kaupungissa. Liputki varmaa jaettu tasan slummien ja kaupungin kesken et 15 ja 15. Sekä sit tosiaa kerättävää löytyy myös ääniviestien, muistiinpanojen ja battlejournalien muodossa.
Montas lippua oot jo löytäny? Mä oon vast 6. En ees oo muistanu et niitäki voi keräillä. :D
Kiva kuulla, ettei tarvitse ihan nollista aloittaa! :)
Meillä peliaikaa kertyntyt 55h, lippuja löytynyt vajaa parikymmenta, patsaita 50... muita en muista ulkoota.
Eilen yritettiin avata saavutuksia, (28/50 ansaittu, yksi bugasi mulla :'( ). Haastetta tuotti "everybody dance now", jossa piti saada viisi zombia "tanssimaan" samaan aikaan sähköisinä. Kokeiltiin erilaisilla aseilla, samaan aikaan ja erikseen, jollain ihme kranaateilla ... hauskaa oli! :D Niin ja kului aikaa siihenkin, että kokeilin eri kilpiä, ja opettelin käyttämään niitä = ei ole mun juttu. Mielummin mäiskin menemään! :D
Nyt voi olla, että pari iltaa jää taas väliin, kun arki alkoi. Iltasin aina niin paljon ohjelmaa töiden jälkeen. Mies vielä tekee pitkää päivää.. :/ Onpahan viikonlopulle jotain mitä odottaa! :D
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 12:59"]
Ensin olin tosi kiinnostunut pelistä mutta sitten katsoin youtubesta pelivideota. Onko siinä muita pelattavia päähenkilöitä kuin se Jake vai mikä se oli? Jos ei niin ei kiitos. Sillä oli niin ärsyttävä puheääni että pari minuuttia ja teki mieli kuristaa se.
[/quote]
Harmisti menee kyllä loistava peli hukkaan noin pienen asian takia, jos muuten kaikki kolahti? Toi on kuitenkin tällä hetkellä ainut zombi-parkour, eikä se koko peliä höpöttele. Toisaalta, jos peli ei muutenkaan napannut (videoiden perusteella), niin turhaan sitä pakkopullana alkaa läpi tahkomaan.
Ap:lle
Ei ole peli läpi vielä, ollaan keskitytty lippuihin. 28/30 löytynyt, ministi netistä pitänyt niitä lunttia. Seuraavaksi saavutukset ja notet, ehkä, tai sitten jotain muuta. Patsaiden löytäminen voi olla haasteellista! :O
Harmittaa kyllä se saavutus, mitä en saanut kun peli bugas, eli joku kaikki-sivutehtävät-läpi. Mulla ei näy tehtäviä kartalla eikä listalla (tekemättöminä), silti sitä saavutusta mulla ei ole, mut miehellä on. Ja kaikki tehtävät tehty siis yhdessä. Mun järjen mukaan mä en siis pysty sitä enää saamaan? Onneksi mä olen jo iso tyttö, ja kestän tuonkin kokoiset vastoinkäymiset :D
Jihaa!, viikonloppu jo ovella, en malta odottaa että pääsee pelaamaan pitkiä sessioita kerrallaan! Nää tunti illassa -tyyppiset paniikkiratkasut ei ihan tunnu riittävän..
Kone tuskin pyörittää DL:ää, enkä viitsi uutta konsolia hankkia vain yhden pelin takia. Tosin FF Versus tulee kai vain ps4:lle, niin voi harkita.
Zombiepeleistä omistan jo kasan Resident Evileitä, ja hankin uusimman remasterin ihan vain siksi, että alkuperäisen tankkiohjaus on niin tavattoman ärsyttävä. RE5 on pelattu läpi lisäkenttineen (kartano on hauskempi kuin desperate escape), uudemmista pelaan sitä, jossa ollaan laivassa, olen viimeisessä bossissa.
Muuten pelaan CSI-pelejä, FF-pelejä (vii+crisis core, viii, xiii läpi, ix, x, x-2, xiii:n molemmat lisäpelit kesken), Star Wars -pelejä, Soul Calibureja ja Tomb Raidereita + wiin resort. Pelikoneina PS3, läppäri, PSP ja Wii. Mmorpgeista pelaan SW The Old Republicia, en vielä muita.
Ja ikää siis 33. Ja nainen olen.
Täällä kaikkien aikojen kestosuosikeiksi on noussu (satunnaisessa järjestyksessä) Red Dead Redemption, Infamous 1 ja 2, Uncharted 1, 2 ja 3, Tomb Raider (2013), Army of Two (en muista mitkä kaikki..), Grand Theft Auto 2, 3, 4 ja 5, Watch Dogs, The Last of Us, osa Sniper :sta, Borderlandsit, ...
Tuosta saa varmaan jo käsityksen, aika seikkailu- ja räiskintäpainotteista. Tosin esim. The Walking Dead pelit 1 ja 2 (viihdyttäviä myös!) sai innostumaan Never Alone :sta, mut sitä ei ole vielä tullut hankittuu.
Nro3
Voi! :( Saitteko pelin jo toimimaan? Kaikki sympatiat täältä!! *voimahali*
Ainiin, ap kysyi aikaisemmin, että missä vaiheessa täällä kolmonen menee:
Ilman nettivinkkeleitä löytämättä jäi siis 5 notea, 3 battle journalia ja 10 (!!!?) ääniviestiä. Niitä tänään vinkeillä etsittiin. Huomenna vielä yksi karanteenialue, sitten loput salarit ja sit peli kokonaisuudessaan loppuun. Niin ja sit ne saavutukset! :)
Harmaat alueet läpi käyty. Muuten, siellä "antennitornilla" on myös harmaita alueita, eli se paikka millä on oma kartta. Ne sumumestat meillä kesken, kun koitti yö ja siellä ei (?) ollut turvataloa.. :( Mut eipä taideta sinne enää palata, kun siellä ei vissiin meille mitään etsittävää. Siellä taisi olla se yksi salari, josta aikaisemmin mainitsin. Ehkä. Se oli pitkä pelipäivä, vähän hatarat muistikuvat :D
Mitkä on muuten ap:n kaikkien aikojen lempparipelit? :)
Pitkällisen tappelun ja nahistelun kanssa päästii pelailemaan muutaman tunnin ajaks! :) Onneks!
Meil on vielä paaaaaljon etittävää ja keräiltävää, peräti 8 lippua löytyny tähän mennes. :D
Huomen sit jatkuu kunhan ukko saa ittensä ylös vaan aamusta / päivästä. :)
Mä en vaan millään malta odottaa, et pääsee taas kollailee paikkoja. :D Meil ei slummeil ees oo enää harmaita alueita, on vaan niitä harmaa raidallisia alueita, jonne ei pääse menemää. Täytyy siis järjestelmällisesti yrittää käydä karttaa läpi huomenissa.
Lempparipelit, hmmh, kyl se on Borderlandsit, DL, Dead Islandit (kyl niis ny vaan on sitä jotain....), Battlefieldei tullu hakattuu, Army of Two:t, Little Big Planetit (Kyllä!! Nämä helmet löytyy multa!! :D nti 30 wee... xD), Resident Evil 5 ja 6, CoD:it...Onhan noita paljonkin näköjään. :)
Ihan rehellisesti on myönnettävä, että vielä 7 vuotta sitten en ollut ikinä edes pelannut millään pelikonsolilla saati tietokoneella. :D Sit menin tutustumaan tommoseen ukon perkeleeseen, jolle pelaaminen on todella tärkeää ja sit se sai mutki koukuttumaan noihin! :D Ja en kyllä kadu pätkääkään. Muilla miehet ostelee romanttisesti kukkia ja muita juttuja naisilleen. Meillä ostellaan pelikonsoleita, pelejä yms. :D
-ap
Ai nii, kiitti 3 voimahalista!! :) Se tuli tarpeeseen! :D
Haha, ole hyvä! :D Ja hienoo et lähti toimii!! :) Meillä nuo samat pelit pelattuina, myös se LBP! Enkä niin kovin paljon sua nuorempi ole :)
Mä pelailin jo pienenä veljen kanssa pleikalla (ps1 ja ps2) ja tietokoneella. Miehen kanssa ei heti löydetty yhteistä säveltä pelaamisessa, mut nyt se on meidän aikaa vievin ja kallein harrastus.
Ja noista lahjuksista: mä sain nyt ystävänpäivänä lahjaksi uuden kovalevyn tietokoneeseen! :)
Ap täällä taas spämmäilee ja häiriköi.
Alotettiin nyt ihan alusta koko peli ja voi jestas mikä NORSU toi Crane on siin alussa!! :D
Ei oo heittokoukkuu, ei oo kupperiskeikka alastuloa, dropkick onneks on, mut siis oikeesti! Ei pitäs alottaa ihan alusta ku sitä jää sit kaipaamaan tommosia ylellisyyksiä mihin kerkes tottuun jo! :D
Mut hauskaahan toi on alusta alottaa ja kerää kaikki mahollinen yms. :)
Naurattaa vaa ku sillon ekaa kertaa ku pelas ni tuntu et se on niin nopee ja ketterä ukko, mut totuus paljastui juuri! :D Sehän on ihan armoton köntys! :D
Ap täällä taas!
Toinen pelikierros menossa, pelaaminen on edennyt sujuvammaksi ja edelleen yhtä hauskaa. Ekalla pelikerralla tykästyin teräaseisiin. Tarkemmin macheteihin ja katanoihin. Nyt olen ottanut kokeiluun pesäpallomailat, poliisi pamput ja hakut. Toimii! :)
Pelaamisen arvoinen peli todellakin ja niin olen koukuttunut, ettei mitään rajaa taas. :D
3; meillä meni pelin loppu ihan samalla tavalla! :D Mä kyllä yritin alussa sitä, mut koska päädyin tilanteeseen "varma kuolema" niin löin pausen ja menin miehelleni sanomaan, et hän pelatkoon loppuun sen munkin pelin. :D
Ja niin hän urhollisesti pelasi ensin omansa ja sitten minun pelini.
Se oli kyl aika spooky loppu! Kamalia tommoset juoksujutut! :D
Kolmonen täällä o/
Me ollaan pari kertaa jo palattu peliin, kun ei sieltä malta pysyä poissa!! :D Suoritetaan haasteita ja tavoitellaan saavutuksia :)
Mä harrastan eniten macheteja ja niitä "pitkiä veitsiä" vai mitä lie. Löysittekö jo muuten "miekka kivessä" -miekan? :)
Ap: kaikki salarit yms löytyny! ^^ Päivitysten jälkeen ei olla pelattu..
71: Portal 1 ja 2 unohtu mun lempipelien listasta pois, ne oli loistavia! Tykkäsin juonesta, ja tykkään puzzlepeleistä :) Ne oli hienosti tehty, ja ne jaksaa pelata uudestaankin läpi.
Eikö ketään muuta löydy? O.o