Löytyykö muita jotka pelaa Dying Lightia?
Täällä yksi kyselee ihan vain uteliaisuuttaan, että löytyykö muita jotka pelaisivat Dying Light-nimistä peliä?
Itse hankin mieheni kanssa pelin pari viikkoa sitten ja olen ihan rakastunut peliin! :) Hankalaa oli aluksi, mutta nyt alkaa sujumaan jo ihan hyvin. Öiseen aikaan en kyllä edelleenkään tykkää liikuskella, koska eläydyn liikaa ja miehen korvat ei kuulemma kestä kun kiljun. :D
Kommentit (76)
Heh! Ton trouphin saa sähköadalla helpoiten! :D Ensin käy juoksentelee zombien keskellä, firecrackereil houkuttelee ne siihe aidan päälle ja laukasee sen sit. ;)
Toki, toi teiän kokeilu kuullostaa hauskemmalta!! :D
Meilläki arjen takia jää pelit vähemmälle, tai siis oishan mulla aikaa vaikka joka päivä pelata näin työttömänä, mut isännällä häiriköi työt pelaamista. Ja ehkä ihan hyväki vaa. :D
Teillähän on paljon lippuja! Pirskatti, meil niit on tosiaa jääny aika paljonki välistä, mut ei se oo vaarallista. :) Onpahan tekemistä taas! ;)
Viikonloppu sais olla jo nyt ni pääsis taas jatkaa pelaamista. Haluis pelaa, mut yksin se on tympeetä!
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 12:59"]Ensin olin tosi kiinnostunut pelistä mutta sitten katsoin youtubesta pelivideota. Onko siinä muita pelattavia päähenkilöitä kuin se Jake vai mikä se oli? Jos ei niin ei kiitos. Sillä oli niin ärsyttävä puheääni että pari minuuttia ja teki mieli kuristaa se.
[/quote]
Kyle Crane on päähahmo jolla peli pelataan läpi. Muita hahmoja ei saa, paitsi toki Be the zombie peli moodissa olet volatile-zombie.
Meilläki mies yleensä puljailee töittensä kanssa siten, että saa pidempiä viikonloppuja, jotta voidaan pelailla. :D Kiva huomata, et ei siis ole ainoa.
Ärsyttää ku nyt ei olla monee päivää pelattu yhessä. :/ Mä niiiiiin haluisin päästä ettiskelee kaikkee uutta ja kivaa ja kollailee paikkoja!
Mut ehkäpä viikonloppuna taas? :)
Jokos siellä ollaa peli hakattu läpi?
Ensin olin tosi kiinnostunut pelistä mutta sitten katsoin youtubesta pelivideota. Onko siinä muita pelattavia päähenkilöitä kuin se Jake vai mikä se oli? Jos ei niin ei kiitos. Sillä oli niin ärsyttävä puheääni että pari minuuttia ja teki mieli kuristaa se.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 12:16"]Meilläki mies yleensä puljailee töittensä kanssa siten, että saa pidempiä viikonloppuja, jotta voidaan pelailla. :D Kiva huomata, et ei siis ole ainoa.
Ärsyttää ku nyt ei olla monee päivää pelattu yhessä. :/ Mä niiiiiin haluisin päästä ettiskelee kaikkee uutta ja kivaa ja kollailee paikkoja!
[/quote]mistä tuollaisia pelaavia naisia löytyy.. Oma ei ikinä suostu
[/quote]
Emmä tiiä. Mut bongattiim baarista vuosia sitten. :D Ja mies opetti mut pelaamisen saloihin ja nyt oon ihan koukussa.
Pelaaminen on mulle terapiaa, rentoutumista ja mukavaa ajan viettoa. :) Siitä on tullu iso osa mun elämää, joskus tykkään pelata myöa yksinäni, mut suurimman osan ajasta tykkään pelata mieheni kanssa. Saadaa yhteistä aikaa samalla ja onpahan edes yksi yhteinen harrastus. :)
Sun pitää yrittää saada naisesi pelaamaan, edes kokeilemaan jotain. Alussa mulla meni pelit ihan plörinäks, en vaan osannut käyttää ohjainta sitten yhtään ja ammunnat meni aina joko jalkoihin tai taivaalle. Nopeesti aivot oppi hahmottamaan namikat ohjaimesta ja nyt mä oon vaan niin koukussa. :D
-ap
[/quote]
Arvaa kuinka paljon olen yrittänyt 13v aikana.. Ei edes lautapelejä, saati sitten konsolilla..
[/quote]
Voi ei! :(
Toki ymmärrän ettei kaikki naiset vaan tykkää pelata. Pelkäävät koukuttuvansa liikaa. Tai sit vaan pitävät naurettavana ja lapsellisena touhuna. Semmonen on ikävää, et aikuiset naiset hylkäävät sisäisen lapsensa. :(
Mut toivottavasti ite kuitenkin pelailet, jos siitä tykkäät! :)
-qp
[/quote]
Kyllä pelaan !! C64 alkoi joskus vuonna nakki ja nyt mennään ps4 ;)
[/quote]
Hienoa! :) Pidä kiinni harrastuksestasi ja jos naises alkaa nalkuttaa pelaamisesta niin ala sinä nalkuttaa sit hänen harrastuksistaan! ;) :D
-ap
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 12:16"]Meilläki mies yleensä puljailee töittensä kanssa siten, että saa pidempiä viikonloppuja, jotta voidaan pelailla. :D Kiva huomata, et ei siis ole ainoa.
Pelaan, ihana peli kyllä. :D olisko 85% menty. N17
Pelaavat naiset.. Olette hienoja ihmisiä ;) harmi kun en ole ikinä tavannut.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 12:16"]Meilläki mies yleensä puljailee töittensä kanssa siten, että saa pidempiä viikonloppuja, jotta voidaan pelailla. :D Kiva huomata, et ei siis ole ainoa.
[/quote]
Emmä tiiä. Mut bongattiim baarista vuosia sitten. :D Ja mies opetti mut pelaamisen saloihin ja nyt oon ihan koukussa.
Pelaaminen on mulle terapiaa, rentoutumista ja mukavaa ajan viettoa. :) Siitä on tullu iso osa mun elämää, joskus tykkään pelata myöa yksinäni, mut suurimman osan ajasta tykkään pelata mieheni kanssa. Saadaa yhteistä aikaa samalla ja onpahan edes yksi yhteinen harrastus. :)
Sun pitää yrittää saada naisesi pelaamaan, edes kokeilemaan jotain. Alussa mulla meni pelit ihan plörinäks, en vaan osannut käyttää ohjainta sitten yhtään ja ammunnat meni aina joko jalkoihin tai taivaalle. Nopeesti aivot oppi hahmottamaan namikat ohjaimesta ja nyt mä oon vaan niin koukussa. :D
-ap
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:43"]Pelaan, ihana peli kyllä. :D olisko 85% menty. N17
[/quote]
Ihanaa!! Löytyy siis lisääkin meitä samaaan pelin hurahtaneita! :D
Jatketaan siskot samalla mallilla ja jaellaan kokemuksia pelistä täällä! :)
Kaikki jotka pelin ovat alottaneet vasta tai pelanneet jo pidemmällekin niin mukaan vain keskusteluun jakamaan kokemuksia ja löytöjä yms! :)
En olis kyl kuunaan uskonut täältä löytäväni sielunsiskoja tän pelin tiimoilta! :D Mut ihana yllätys et näinkin moni pelaa tuota! :D
-ap
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:45"]Pelaavat naiset.. Olette hienoja ihmisiä ;) harmi kun en ole ikinä tavannut.
[/quote]
Ehkä vielä joku päivä säkin tapaat pelaavan naisen ja sit se on menoa sillon! ;)
-ap
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 12:16"]Meilläki mies yleensä puljailee töittensä kanssa siten, että saa pidempiä viikonloppuja, jotta voidaan pelailla. :D Kiva huomata, et ei siis ole ainoa.
[/quote]
-ap
[/quote]
Arvaa kuinka paljon olen yrittänyt 13v aikana.. Ei edes lautapelejä, saati sitten konsolilla..
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 12:16"]Meilläki mies yleensä puljailee töittensä kanssa siten, että saa pidempiä viikonloppuja, jotta voidaan pelailla. :D Kiva huomata, et ei siis ole ainoa.
[/quote]
-ap
[/quote]
[/quote]
Toki ymmärrän ettei kaikki naiset vaan tykkää pelata. Pelkäävät koukuttuvansa liikaa. Tai sit vaan pitävät naurettavana ja lapsellisena touhuna. Semmonen on ikävää, et aikuiset naiset hylkäävät sisäisen lapsensa. :(
-qp
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 12:16"]Meilläki mies yleensä puljailee töittensä kanssa siten, että saa pidempiä viikonloppuja, jotta voidaan pelailla. :D Kiva huomata, et ei siis ole ainoa.
[/quote]
-ap
[/quote]
[/quote]
-qp
[/quote]
Kyllä pelaan !! C64 alkoi joskus vuonna nakki ja nyt mennään ps4 ;)
Täällä kolmonen toivottaa huomenia!
Peli meni meidän osalta eilen loppuun. Tarkennuksena vielä, että mä en itse pelannut viimeistä tehtävää, en uskaltanu :D .. mut tsemppasin hienosti vieressä kun mies urheena veti molempien pelit läpi :D
Muutama saavutus jäi saamatatta, muutama haaste voittamatta. Patsaita jäi muutama kymmen löytämättä. Muuten kokonaan läpi.
Juurikin tuosta syystä, minkä ap sanoi, emme pelaa peliä vielä pitkään aikaan uudestaan. Sama juttu kuin kaikissa muissakin ukko-kehittyy-peleissä; kykyjen nollautuminen. Vanhoilla hahmoilla yritämme varmasti vielä saada joitain saavutuksia, esim. potki-katolta-alas tai eliminoi-sähköaidalla, kummastakaan ei hirmusesti enää puutu.
Loppuvetona: Pidin! Pelaamisen arvoinen!
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 08:58"]Kolmonen täällä o/
Me ollaan pari kertaa jo palattu peliin, kun ei sieltä malta pysyä poissa!! :D Suoritetaan haasteita ja tavoitellaan saavutuksia :)
Mä harrastan eniten macheteja ja niitä "pitkiä veitsiä" vai mitä lie. Löysittekö jo muuten "miekka kivessä" -miekan? :)
[/quote]
Juu, EXPcalibur on jo meilläki. :D Saitteko myös sen blueprintin?
Me ollaa koht uudestaa pelattu toi läpi, niin koukuttava peli se vaan on! Uusiks alotettiin ja lippuja löytyny muistaakseni 11 ja zombie statueita vaan reilu 30. Eli kollattavaa riittää vielä.
Kohta antenneille ja sieltä sit Plans vs. Zombies pelin peluuseen! :D
Jokos te kävitte Super Marioo pelaamassa? ;)
Mies sano, et täs lähi aikoina olis tulossa kuulemma 4 blueprinttiä lisää ja joitain päivityksiä myös tullu.
"Systeemi tuo zombeilta pakenemiseen oman lisänsä, mutta ei ole kovin elegantti. Käytännössä on vaikeaa mennä juuri sinne minne haluaa, varsinkin jos on kiire ja zombit ovat kintereillä. Parkour menee söheltämiseksi."
En allekirjoita. Se, että arvostelija ei itse hallitse hypi-pompi-tekniikkaa, ei huononna minun pelikokemustani.
t. 3
Moi, täällähän on käyty! Kuulin, että Dead Island 2 myöhästyy ensi vuoteen, voi pläääh! :( Olin niin odottanut sitä! Tuli ikävä zombeja .. olisko liian aikaista mulle jo pelata DL uudestaan? Hmm..
BL 1 ja 2 olen pelannut jo niin moneen kertaan, että niitä en jaksa, mutta sen kolmosen, tai siis Pre-Sequelin voisi pikkuhiljaa jo toistamiseen aloittaa :) Ekan kerran pelasin sen Nishalla, ja panostin kaiken meleeseen, eli ruoskaan. Tuli siitä aika muija! :D
t.3
Me kokeiltiin niillä sähköaidoillakin, mut tuli niin hitokseen juoksijoita, et ne hankaloitti sitä.. :( Hitaat ei ehtiny lähellekään, kun pari nopeeta pieksi jo mua.. Sit kokeiltiin etsiä ihan pikkuset pätkät vesiputkea, oliko ne plain pipet?, pimpattiin niihin sähkö ja mentiin niillä mäiskimään (+staminajuoma). Ongelmana, että kolme ja neljäkin tanssi samaan aikaan ihan nätisti, mutta viittä ei saanut samaan aikaan, vaikka menikin isomman lauman keskelle.. Mut oli hauskaa! :D
Niitä lippuja varmaan kertynyt meille niin paljon siksi, koska mä ehkä pikkusen pelkään noita zombeja :| Mutta tykkään kiipeilystä. Ja maailmanloppu on in :D Eli sillä aikaa kun mies mäiskii zombeja, mä etin erilaisia reittejä ja naruja päästä paikasta paikkaan. Mitä korkeemmalle pääsee kiipeemään, sen kivemmin sieltä pääsee narulla alas. Ja siellä korkeella ne liputkin on :D
Meillä mies ottaa joskus "pelilomaa" töistä :D Eli säästää pari päivää joululomaa, ja tekee välillä sen verta pidempää päivää, että saa "plussaa". Sit eikun viikko lomaa ja pelit pystyyn, parhautta!! :D
Mä oon paria peliä alottanut pelaamaan yksin (käyn töissä, mutta en joka päivä), eli täällä kanssa olisi aikaa o/ Kaverit pelaa niin erityylisiä pelejä, ja tuntemattomat nettipelaajat on välillä vaikka mitä peikkoja. Ei se yksinpelaaminen vaan ole mun juttu.. :/