Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitko vauvan äidille että miehensä pettää?

Vierailija
20.11.2021 |

Jos saisit tietää että pienen vauvan isä pettää vaimoaan, niin kertoisitko siitä vaimolle? Jos olisit itse se vaimo, niin haluaisitko kuulla? Olisiko pahempaa kuulla se kun vauva on pieni vai silloin kun lapsi on jo vähän kasvanut ja pettämistä on jatkunut pidempään?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaimo varmaan tietää jo, mutta halusi siitä huolimatta tai juuri sen vuoksi vauvan. Miksi on tarve sekaantua toisten parisuhteisiin?

Vierailija
2/42 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi ikinä, nää on jokaisessa suhteessa asioita mitkä selvitetään keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sen verran jännä se mies ettei hänen naisensa edes välitä. Tällasille miehille naiset antaa perheen ja lapsen, mutta kiltti mies ei saa edes yhtä mahdollisuutta.

4/42 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi siitä kenen kaikkien kuvittelisin tietäväni. Olisi kauhea tilanne jos kaikki muut tietää paitsi vaimo. Jos olettaisin ettei muut tiedä ja juorua keskenään niin olisin itsekin hiljaa.

Vierailija
5/42 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt. Mieheni kaverilla on siis suhde toisen naisen kanssa ja tällä miehen kaverilla on vuoden ikäinen vauva. En itse tunne heitä sen enempää mutta mieheni kertoman mukaan heillä ei mene muutenkaan kovin hyvin. Olen nyt itse raskaana ja välillä pyörii mielessä jos olisi itselläni tuo tilanne.

Vierailija
6/42 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille vauvalle.

Vierailija
7/42 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa miettinyt. Mieheni kaverilla on siis suhde toisen naisen kanssa ja tällä miehen kaverilla on vuoden ikäinen vauva. En itse tunne heitä sen enempää mutta mieheni kertoman mukaan heillä ei mene muutenkaan kovin hyvin. Olen nyt itse raskaana ja välillä pyörii mielessä jos olisi itselläni tuo tilanne.

Varsinkaan näihin eräisiin ystäviin en puuttuisi, oma paras kaveri on eri asia, sellainen ihminen kenen kanssa luotto toimii täysin, ettei ota asiaa ihan silkkana vittuiluna tai epäile että itse oot pettänyt miehen kanssa.

Vierailija
8/42 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden ikäinen ei ole vauva. 

Vierailija
9/42 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla sen verran jännä se mies ettei hänen naisensa edes välitä. Tällasille miehille naiset antaa perheen ja lapsen, mutta kiltti mies ei saa edes yhtä mahdollisuutta.

Kaverini nössö it-nörttimies sössi heidän perhe-elämän peittämällä vauva-aikana, että se niistä ”jännistä miehistä”.

Vierailija
10/42 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkaan näihin eräisiin ystäviin en puuttuisi, oma paras kaveri on eri asia, sellainen ihminen kenen kanssa luotto toimii täysin, ettei ota asiaa ihan silkkana vittuiluna tai epäile että itse oot pettänyt miehen kanssa.

En minä meinaa puuttua asiaan

Vierailija
11/42 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverini nössö it-nörttimies sössi heidän perhe-elämän peittämällä vauva-aikana, että se niistä ”jännistä miehistä”.

Tuotahan se juuri on, nössöt ja kiltit lähtevät mukaan, kun joku vähänkin heille huomiota osoittaa. 

Vierailija
12/42 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä sen tiedät, että pettää?

Vierailija
13/42 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kertoisi ikinä, nää on jokaisessa suhteessa asioita mitkä selvitetään keskenään.

Kuin voi selvittää, jos ei tiedä asiasta?

Vierailija
14/42 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kertoisin! Miksi toisen pitäisi elää valheessa? Itse olin onnellinen siitä että minulle kerrottiin vaikka se kamalaa olikin. Sen parempi mitä nopeammin pääsee pettäjästä eroon. Ei kai kukaan halua tuhlata elämäänsä pettäjän kanssa, mieluummin on yksin kuin valheessa. Kerro hänelle.

Vierailija
15/42 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn päivittäin kylän Teboililla.

Vierailija
16/42 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinun asiasi kertoa, uskoisin. Pelkäisin että vauvan elämä kärsii jos nyt saa tietää. Nainen herkillä synnytyksen jälkeisissä hormooneista ja väsymyksestä. Voi tulla surullisia seurauksia.

Vierailija
17/42 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vain. Se on huomattavasti ikävämpää löytää mies housut kintuissa kuin kuulla joltain muulta ja sitten sulatella. Ei siinä mitään erikoista ole että miehet pettää raskaus, lapsivuode ja vauva aikana. Kaikki exäni on pettäneet lastensa äitejä ja minuakin on petetty. Se on melkeinpä normi. Tervetuloa kerhoon.

Vierailija
18/42 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn päivittäin kylän Teboililla.

Sielläkö se pettäminen tapahtuu? Onko tämä pettäjä avioliitossa vauvan äidin kanssa?

Vierailija
19/42 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla varovainen, voi olla että vaimo odottaa jo toista lasta.

Vierailija
20/42 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kertoisin! Miksi toisen pitäisi elää valheessa? Itse olin onnellinen siitä että minulle kerrottiin vaikka se kamalaa olikin. Sen parempi mitä nopeammin pääsee pettäjästä eroon. Ei kai kukaan halua tuhlata elämäänsä pettäjän kanssa, mieluummin on yksin kuin valheessa. Kerro hänelle.

Moni haluaa elää mieluummin pettäjän kanssa kuin yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi