Puolisosi pienet ärsyttävät tavat -peukutusketju
Nyt kehiin, mitkä pienet asiat nyppivät arjessa puolison kanssa. Ryystääkö puoliso ärsyttävällä tavalla kahvia aamuisin? Käveleekö puolisosi likaisilla kengillä sisällä? Ketju ei ole sukupuolittunut, joten asioita voi kertoa mistä tahansa sukupuolesta. Yksi asia per viesti. Peukku ylös = ärsyttäisi minuakin, peukku alas = ei ärsyttäisi minua. Ap aloittaa:
Puolisollani on tapana laittaa suihkun jälkeen märkä kylpypyyhe takaisin naulaan. En käsitä tuota tapaa, sillä pyyhe ei kuivu kunnolla ja meillä on Oskarin-oksa, johon pyyhkeen saa ilmavasti kuivumaan. Puolisoni on oppinut tuon tapansa kotoaan, vanhempansa ripustavat myös märät kylpypyyhkeet käytön jälkeen takaisin naulakkoon. :D
Ap
Kommentit (31)
Selostaa usein paljon pieniä yksityiskohtia myöten harrastuksestaan, joka ei kiinnosta mua lainkaan (ja mies tietää tämän). En jaksaisi kuunnella jokaista pikkujuttua lajista, joka ei kiinnosta yhtään.
Katselee illalla synkän näköisenä että taasko hänen pitää mennä ensin nukkumaan.
Saako ilmiantaa itsensä? Mun puolisoa ärsyttää, että leikkaan tomaatin pitkittäin enkä poikittain. En tajua miksi se häntä haittaa, mutta haittaapahan vaan.
ahmii mun osuuden yhteisistä herkuista.
perustelee sillä etten syö riittävän nopeaan tahtiin.
Säilöö perunat jääkaappiin. Muutenkin liian pieni jääkaappi ja sit se on täynnä perunoita.
Estoton piereskely. Joskus myös silloin, kun meillä on vieraita. Nolottaa ihan älyttömästi..
Mulla nyppii ihan sikana, kun kesken lapsiperheen iltarumban puoliso yhtäkkiä tokaisee, että hänen pitää hoitaa joku kiireellinen juttu ja ampaisee tietokoneelle. Argh. Ei yhtään tilannetajua.
Laulaa paljon kotona (huonohkolla lauluäänellä ja vielä iskelmäbiisejä, en ole niiden ystävä) ja aina kun biisissä on imelä kohta "hei rakkaani" tms tulee eteeni laulamaan sitä silmiin tuijotellen ja hymyillen.
Pitäisi vissiin olla otettu, että vielä näin 17 vuoden jälkeenkin, mutta eih... 🤦🏼♀️
jättää likaiset vaatteet kasoihin lattialle pyykkikoriin viemisen sijaan
Vierailija kirjoitti:
Laulaa paljon kotona (huonohkolla lauluäänellä ja vielä iskelmäbiisejä, en ole niiden ystävä) ja aina kun biisissä on imelä kohta "hei rakkaani" tms tulee eteeni laulamaan sitä silmiin tuijotellen ja hymyillen.
Pitäisi vissiin olla otettu, että vielä näin 17 vuoden jälkeenkin, mutta eih... 🤦🏼♀️
Kuulosta sympaattiselta tyypiltä.
Nenän kaivaminen muiden läsnäollessa. Omasta mielestäni nuo jutut kuuluvat vessaan.
Tietokoneella istuminen tunnista toiseen. Ei siis pelkkää työntekoa vaan myös kaikkea turhaa ajanvietettä siinä ohessa. Todella ärsyttävää.
Valittaa ettei hänellä ole kavereita, muttei kuitenkaan ole valmis tekemään asialle mitään.
Ei nosta kenkiä kenkärekille, vaan jättää ne lattialle, vaikka tietää, että MINUN pitää nostaa ne robotti-imurin tieltä. Yrittää aina muistaa, mutta aina muistaa vain sen seuraavan kerran kun olen asiasta sanonut...
Puoliso inhoaa, jos joku keskeyttää hänen tekemisensä ja suuttuu tuosta. Ei tietenkään pidä ongelmallisena sitä, että itse tekee samoin muille...
Hän pyytää että tekisinkö jotain ja jos en sekunnin sadasosalla reagoi hän tekee sen itse
lasketaanko ex-puolisot? exäni ei jaksanut hakea nenäliinaa sohvalla makoillessaan, vaan pyyhki räkänsä nenän kaivamisen jälkeen meidän sohvan reunaan. sohvassa oli ällöttäviä pieniä kuivia räkäkokkareita.