Kertoisitko vauvan äidille että miehensä pettää?
Jos saisit tietää että pienen vauvan isä pettää vaimoaan, niin kertoisitko siitä vaimolle? Jos olisit itse se vaimo, niin haluaisitko kuulla? Olisiko pahempaa kuulla se kun vauva on pieni vai silloin kun lapsi on jo vähän kasvanut ja pettämistä on jatkunut pidempään?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kertoisin! Miksi toisen pitäisi elää valheessa? Itse olin onnellinen siitä että minulle kerrottiin vaikka se kamalaa olikin. Sen parempi mitä nopeammin pääsee pettäjästä eroon. Ei kai kukaan halua tuhlata elämäänsä pettäjän kanssa, mieluummin on yksin kuin valheessa. Kerro hänelle.
Moni haluaa elää mieluummin pettäjän kanssa kuin yksin.
No silloin ei haittaa jos kertoo, itsehän sen valinnan jokainen lopulta tekee. Pääasia että on faktat tiedossa ja voi niihin perustaa päätöksensä.
ensin ottaisin selvää miten he ovat parisuhteessa sopineet nuo sänkykamariasiat ja niiden hoitamisen. Sen jälkeen puhuisin sille pettäjälle ja kehottaisin häntä toimimaan oikein. vasta sen jälkeen alkaisin miettiä pitäisikö tehdä jotain, ehkä kysyisin siltä petetyltä jotenkin, että tahtoisiko hän tietää
Sano sille pettäjälle, että lopettaa pettämisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä sen tiedät, että pettää?
Käyn päivittäin kylän Teboililla.
Sielläkö se pettäminen tapahtuu? Onko tämä pettäjä avioliitossa vauvan äidin kanssa?
Teboilin vessassa kello kahden jälkeen:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sielläkö se pettäminen tapahtuu? Onko tämä pettäjä avioliitossa vauvan äidin kanssa?
Onks tää pettäjä töissä teboililla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sinä käyt teboililla päivittin ja tämä mies pettää sinun kanssa vaimoansa teboilin vessassa?
Vierailija kirjoitti:
En kertoisi ikinä, nää on jokaisessa suhteessa asioita mitkä selvitetään keskenään.
Miten se vaimo voi selvittää keskenään jotain mistä hän ei edes tiedä?
Kysyisin siltä äidiltä, että "haluaisitko tietää, jos miehesi pettää sinua?" Jos haluaa tietää, niin kerrot. Jos ei halua tietää, niin sano "no en mä sit kerro sulle".
En kertonut.
Työkaveri petti viimeisillään ollutta vaimoaan vakituisesti toisen työkaverin kanssa (vastenmieliset nilviäiset) ja vaimon äitiyslomalla kolmen muun työkaverin kanssa.
Erittäin kuvottava mies.
Vaimo epäili, mutta en puuttunut heidän parisuhteeseensa.
Toivoin, että hänen vaimonsa pysyi terveenä.
Itse haluaisin tietää. Onhan se pikkulapsiaika raskasta, mutta entä jos he tekevät pari lasta lisää ja sitten paljastuu se pettäminen? Yksinhuoltajana kolmen kanssa on paljon raskaampaa kuin yhden kanssa. Ja yhden jälkeen on vielä paremmat saumat löytää se hyvä suhde jonkun muun kanssa. Isomman lapsikatraan kanssa on sitten vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla myös avoin suhde. Vain hyvälle ystävälle kertoisin epäilyistäni, muuten en puuttuisi muiden asioihin.
Silloinkaan ei kertomisesta ole haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin tietää. Onhan se pikkulapsiaika raskasta, mutta entä jos he tekevät pari lasta lisää ja sitten paljastuu se pettäminen? Yksinhuoltajana kolmen kanssa on paljon raskaampaa kuin yhden kanssa. Ja yhden jälkeen on vielä paremmat saumat löytää se hyvä suhde jonkun muun kanssa. Isomman lapsikatraan kanssa on sitten vaikeampaa.
Ihanan naiivi kommentti. Juuri ison lapsikatraan jälkeen pettäminen tulee kuvioihin, koska parisuhde on mennyttä jo aikapäiviä sitten. Kulissi kuitenkin halutaan säilyttää, mahdollisesti molemmin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks tää pettäjä töissä teboililla?
Uskoisin, että Teboililla käymisellä viitataan miesten harjoittamaan keskusteluun huoltoasemilla.
Suomeksi sanottuna Teboil on kylän ukkojen juorutoimisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan naiivi kommentti. Juuri ison lapsikatraan jälkeen pettäminen tulee kuvioihin, koska parisuhde on mennyttä jo aikapäiviä sitten. Kulissi kuitenkin halutaan säilyttää, mahdollisesti molemmin puolin.
Ai sinä luulet että kaikki pettämistarinat on samasta muotista, eikä kukaan petä vielä sen ensimmäisen tai toisen lapsen kohdalla? Kommenttini koski tilannetta jossa lapsia ei (vielä) ole monta ja ne loput voi jättää tekemättä jos saa tietää ajoissa. Tai tehdä jonkun muun kanssa. Ihan varmasti on niitäkin jotka alkaa pettämään vasta neljännen kohdalla mutta niille ei varmaan tarvitse ekan jälkeen kertoakaan kun ei ole kerrottavaa.
Enkä tajua miten ne kulissit tähän liittyy. Minä puhuin siitä haluaisinko itse tietää. Eiköhän vastauksestani tullut aika selväksi ettei minua kiinnosta elää kulissielämää. Varmaan on muitakin samanlaisia kuin minä. Sitten on varmaan niitä jotka sellaista elämää jaksaa ja ne vastaatkoon omasta puolestaan omissa kommenteissaan. Ei minun tarvitse heidän puolestaan ajatella kun kerron mitä minä henkilökohtaisesti haluaisin itselleni tehtävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kertoisin! Miksi toisen pitäisi elää valheessa? Itse olin onnellinen siitä että minulle kerrottiin vaikka se kamalaa olikin. Sen parempi mitä nopeammin pääsee pettäjästä eroon. Ei kai kukaan halua tuhlata elämäänsä pettäjän kanssa, mieluummin on yksin kuin valheessa. Kerro hänelle.
Tätä mä jaksan kyllä ihmetellä. Missä näiden naisten itsekunnioitus on?
Minulla mies jäi pettämisestä kiinni, kun lapsi oli 3. Erohan siinä tuli. Onneksi oli vain yksi lapsi. Pystyin tarjoamaan hänelle kohtuullisen elintason, kun olin yh yli 10v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä mä jaksan kyllä ihmetellä. Missä näiden naisten itsekunnioitus on?
Muut asiat ratkaisee. Itsekunnioitus on lakaistu maton alle.
En kertoisi
Jos rouva itse ei tajuu ei oo mun homma
Voi olla myös avoin suhde. Vain hyvälle ystävälle kertoisin epäilyistäni, muuten en puuttuisi muiden asioihin.