Eikö ketään kyllästytä kuntosalit, kyykyt, rahkat?
En ostanut enää salille jäsenyyttä koska en jaksa enää tätä fitness buumia. Olen kurkkuani myöten täynnä näitä salilla kyykkääviä rahkan syöjiä. Tämä fitness hypetys on kääntynyt nyt itseään vastaan. Liika on liikaa. Minun valintani on lenkit metsässä ja uimahallissa käynti :)
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 14:04"]Palstamamman mieshän harrastaa liikuntaa sohvalta jääkaapille ja raksahommissa voittaa kaikki lihaskimput voimillaan
[/quote]
Mistään voimamittelöstähän ei ollut kyse, vaan kuntosalitreenamisen todellisista vaikutuksista.
Tietty sekin tyhjää paremoi, mutta kokemus opettanut, että nämä treenajat yliarvioivat todellisen kuntonsa.
Niinkuin hauska työterveyskääkärimme sanoi kolleegalle, joka kertoi käyvänsä salilla 3 krtaa vkossa: en mä sitä kysynyt. Kysyin kyinka paljon liikut viikottain :)
[/quote]
Siis työterveysLääkäri :D
Mikä buumi? Itse olen kuntoillut ja pitänyt huolta terveydestäni sekä ulkonäöstäni aina :) elintapa se minulle ainakin on. Kova kunto ja hyvä perse jo 15-vuotta ja kanssatädeillä senkun selluliitit roikkuu. Laiskominen ei ole ollut mun juttu koskaan. Lisäksi joogaan iltaisin ja olen notkeampi kuin useimmat ikäiseni.
Lopetin salilla käymisen. Haluan aina tehdä jotain mitä muut ei ja mikä ei ole muotia :)
Musta on kiva oppia samalla jotain kun liikkuu, siksi vaihdoin salillakäynnin taitoluisteluun. Salilla ei varsinaisesti opi mitään. :)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:53"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:41"]Kyllästyttää. Ja siksipä teen vanhat hyvänajan jumpat dvd.ltä ja lenkkeilen raittiissa ilmassa. Mun silmään ihannekroppa on 80-luvun aerobic-tyylinen ja sellainen olen :) [/quote] Rasvaa luiden päällä, mikäs sen somempaa. No, ainakin se on helppo saavuttaa ja ylläpitää
[/quote]
Vai että rasvaa luiden päällä. Katsoo nyt vähän tarkemmin.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 14:25"]
Lopetin salilla käymisen. Haluan aina tehdä jotain mitä muut ei ja mikä ei ole muotia :)
[/quote]
Eikö ole aika typerää ja mielikuvituksetonta olla riippuvainen muiden tekemisistä?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 14:04"]Palstamamman mieshän harrastaa liikuntaa sohvalta jääkaapille ja raksahommissa voittaa kaikki lihaskimput voimillaan
[/quote]
Mistään voimamittelöstähän ei ollut kyse, vaan kuntosalitreenamisen todellisista vaikutuksista.
Tietty sekin tyhjää paremoi, mutta kokemus opettanut, että nämä treenajat yliarvioivat todellisen kuntonsa.
Niinkuin hauska työterveyskääkärimme sanoi kolleegalle, joka kertoi käyvänsä salilla 3 krtaa vkossa: en mä sitä kysynyt. Kysyin kyinka paljon liikut viikottain :)