Eikö ketään kyllästytä kuntosalit, kyykyt, rahkat?
En ostanut enää salille jäsenyyttä koska en jaksa enää tätä fitness buumia. Olen kurkkuani myöten täynnä näitä salilla kyykkääviä rahkan syöjiä. Tämä fitness hypetys on kääntynyt nyt itseään vastaan. Liika on liikaa. Minun valintani on lenkit metsässä ja uimahallissa käynti :)
Kommentit (87)
Mä lopetin jo vuosi sitten. Ärsyttää kaikki fitness-buumiin liittyvä.. Juttailu, saleilu, proteiiniä joka paikassa. Bikini fitness -kisat tavoitteena ymym.
Toivon että tiede kehittää ratkaisun jolla saa hyvän kunnon rehkimättä. Se tv shopissa myyty sähköstimulaatioon perustuva oli ideana hyvä mutta ikävä kyllä hyödytön. En ole onneksi lihava mutta toivottoman laiska.
Ei kyllästytä, menen salille treenaamaan enkä katselemaan muita. Parempi vaan että häivyt, tulee taas enemmän tilaa
Ei kyllästytä, mulla on energinen olo, ihanan kapea vyötärö ja pyöreä pylly. Näytän hyvältä missä tahansa vaatteissa ja jaksan vetää monta leukaa. Miten tähän voisi kyllästyä :)
Minä en treenaa ulkonäkömielessä vaan siksi, että kipeydyn ja kivulloistun jos en liikuta jokaista lihasryhmää. Eli en kyllästy. Rahkaa käytän leivontaan pääsiäisen aikoihin, teen pashaa ja pullapohjaista piirakkaa.
Liikkuu, liikkuu, painaa, painaa...
Ei, treenaaminen on mun intohimo. Mutta se oli sitä jo ennen mitään buumejakin. Joten ei haittaa yhtään että kaikki "muoti"treenaajat katoavat saleilta.
Mää en treenaa salilla vaan juoksen ykain metsässä. Rahkaa syön harvoin, enkä kyykkää.
No ei kyllästytä, kun ei koskaan ole sitä buumia omaksunutkaan. Silti syön rahkaa (syön lihaa aika vähän, enkä juo maitoa, samalla tulee syötyä marjoja), teen lihaskuntotreenejä (ryhti pysyy parempana, eikä tule selkävaivoja, jaksaa paremmin tehdä fyysistäkin työtä esim. mökillä). Mieluiten liikun kuitenkin ulkoilmassa.
Miksi vertaat lenkkeilyä ja salia? Vähän sama kuin kertoisit lopettaneesi telinevoimistelun ja alkaneesi purjehtia..ihan kiva juttu tietysti mutta toivottavasti et kuvittele että lopputulos on sama. Paitsi tietenkin jos kävit salilla vain juoksemassa juoksumatolla niin sitten vaihto on varmasti kannattavampi, saat raitista ilmaa :)
Ei kyllästytä, liikun omaan tahtiin. Rahkaa syön ehkä kerran kuukaudessa, eikä tavoitteena ole bikinifitness.
Nämä ihme ruokatavat kyllästyttää. Edelleen sitä rahkaa ja ananasta näkee töissä jokatoisella, toisella puolella on sit jotain proteiinirahkaa ja patukoita.
No varmasti kyllästyisin jos ottaisin kuntosalijäsenyyden ja olisin sen kanssa sitten naimisissa. Itse käyn lihaskuntotyyppisessä jumpassa kerran viikossa ja se riittää. Lisäksi kotona kerran viikossa vähän lihaskuntoliikkeitä. Muuten tykkään lenkkeillä, hiihtää, luistella, vuodenajan mukaan.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:25"]
Nämä ihme ruokatavat kyllästyttää. Edelleen sitä rahkaa ja ananasta näkee töissä jokatoisella, toisella puolella on sit jotain proteiinirahkaa ja patukoita.
[/quote]
Sua kyllästyttää se mitä joku toinen suuhunsa pistää? Kuulostaa oudolta.
Kyllä salilla olisi mukavampaa jos ei olisi niin täyttä. Kyykkäämään ei pääse koskaan sillä salin ainoa kyykkyhäkki on aina varattu.
Pitäis olla sellanen sali, jossa on selfiet ja belfiet kielletty. ;)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:31"]
Kyllä salilla olisi mukavampaa jos ei olisi niin täyttä. Kyykkäämään ei pääse koskaan sillä salin ainoa kyykkyhäkki on aina varattu.
[/quote]
Mikä on kyykkyhäkki?
Kyllästyttää. Ja siksipä teen vanhat hyvänajan jumpat dvd.ltä ja lenkkeilen raittiissa ilmassa. Mun silmään ihannekroppa on 80-luvun aerobic-tyylinen ja sellainen olen :)
en koskaan erityisemmin salilla käymisestä ole tykännyt, mutta kerran viikossa käyn ihan sen vuoksi, että ikääntyvän istumatyöläisen on jotain lihaskuntotreeniäkin tehtävä, ja ajankäytön kannalta minulle sopii parhaiten salilla käynti kerran viikossa työpäivän jälkeen (vältän sillä tavalla kehä I:n ruuhkan). Muuten itsekin mielummin lenkkeilen + käyn bodybalancessa, joogassa, venyttelyssä, niska-hartia jumpassa jne.
Rahkaa kyllä syön päivittäin, koska tykkään sekoittaa sitä luonnonjugurtiin ja syödä marjojen kanssa, sitä paitsi syön aika vähän lihaa, kaikki proteiini on siis tarpeen.
Ei kyllästytä, aloin käymään salilla joskus v.2000.