Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ketään kyllästytä kuntosalit, kyykyt, rahkat?

Vierailija
11.02.2015 |

En ostanut enää salille jäsenyyttä koska en jaksa enää tätä fitness buumia. Olen kurkkuani myöten täynnä näitä salilla kyykkääviä rahkan syöjiä. Tämä fitness hypetys on kääntynyt nyt itseään vastaan. Liika on liikaa. Minun valintani on lenkit metsässä ja uimahallissa käynti :)

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:01"]En ostanut enää salille jäsenyyttä koska en jaksa enää tätä fitness buumia. Olen kurkkuani myöten täynnä näitä salilla kyykkääviä rahkan syöjiä. Tämä fitness hypetys on kääntynyt nyt itseään vastaan. Liika on liikaa. Minun valintani on lenkit metsässä ja uimahallissa käynti :)
[/quote]
Ihan hyvä kun te muodin mukana salilla käyvät vähän harvenette.

Vierailija
42/87 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:31"]

Kyllä salilla olisi mukavampaa jos ei olisi niin täyttä. Kyykkäämään ei pääse koskaan sillä salin ainoa kyykkyhäkki on aina varattu.

[/quote]

Mikä on kyykkyhäkki?
[/quote]

"Häkki" jossa tehdään kyykkyjä. Siis tukeva teline tangolle ja siihen saa hyvin turvalliset varmistimet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:41"]Kyllästyttää. Ja siksipä teen vanhat hyvänajan jumpat dvd.ltä ja lenkkeilen raittiissa ilmassa. Mun silmään ihannekroppa on 80-luvun aerobic-tyylinen ja sellainen olen :)
[/quote]

Rasvaa luiden päällä, mikäs sen somempaa. No, ainakin se on helppo saavuttaa ja ylläpitää

Vierailija
44/87 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllästytä. Miksi se mua kiinnostaisi mikä nyt sattuu olemaan muotia kun sali on muuten hyvä harrastus ja rahkakin maistuu.

Vierailija
45/87 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla käyntiä vuodesta -89. Ei se kyllästytä kun elämässä on muutakin. Toisten tekemiset jätän seuraamatta.

Vierailija
46/87 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä, kyllä! Hyvä kun pystyi oksentamatta lukemaan edes otsikon.

Vierailija
47/87 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse on uusi naama. Kuka lanseeraa Ashbookin ?

Vierailija
48/87 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:41"]Kyllästyttää. Ja siksipä teen vanhat hyvänajan jumpat dvd.ltä ja lenkkeilen raittiissa ilmassa. Mun silmään ihannekroppa on 80-luvun aerobic-tyylinen ja sellainen olen :)
[/quote]

Rasvaa luiden päällä, mikäs sen somempaa. No, ainakin se on helppo saavuttaa ja ylläpitää
[/quote]
Juu kyllä sitä rasvaa pitää olla.. Ja terve hyvännäköinen kroppa on todella helppo saavuttaa ja ylläpitää. Ei siihen tarvita mitään kuntosali-proteiini- hössötystä.

Vierailija
49/87 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt salilla 3-4 viikossa vuodesta 2005. Nykyään kyllästyttää nämä Nelliina-Pirkkoliinit, jotka pylkkäröivät jokin Niken Inspirational-teksti trikoissaan salilla. Laitteisiin ei pääse, peilin edessä älytön ruuhka, kun posetetaan ja katsellaan sitä ihanaa pebua ja selfieitä ja belfieitä räpsitään. Tehdään jollain 4 kg painoilla meikit naamalla ja jäädään kälättämään kaverin kanssa laitteisiin että varmasti muut ei pääse. Tilanne ei ole salia vaihtamalla parantunut. Ostin itsellenk painosetin ja teen sen kanssa kotona niin kauan, kunnes tämä trendi menee ohi. Lisäksi laskettelen, uin, juoksen, hiihdän, kiipeilen yms., joten saavat lissut ihastella berberiään salilla kaikessa rauhassa. Ei mitään, sinänsä terveellinen trendi, mutta vähän on mennyt kyllä jo överiksi.

Vierailija
50/87 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahkaa olen syönyt jo 14v ajan, en juo maitoa niin mätän sitä, se on hyvää

Vierailija
51/87 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mammat nauraa 4kg käsipainoille. Täytyy sanoa, että tein monta vuotta vipareita väärin. Painot kasvoi mutta mitään ei tapahtunut. Nyt teen sillä neljällä kilolla ja olkapäät saa joka kerta todella kovan poltteen. Ei se painon määrä vaan toiston laatu. :)

Vierailija
52/87 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että ihmiset on ymmärtäneet kuntosaliharjoittelun tärkeyden, mä olen harrastanut kuntosalilla harjoittelua jo pitkään ennen kuin fitnessbuumista oli haisuakaan.

Vierailija
53/87 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan kyllästyttä. Rahka ja ananas on oikeasti mun mielestä älyttömän hyvää välipalaa, olen syönyt sitä esim töissä eväänä jo ennenkuin tämä buumi alkoi. Sali ei kyllästytä, kun ei käy siellä päivittäin, vaan esim uimassa tai lenkillä välillä. Ainoa mikä ehkä vähän ärsyttää, on nää bikinifitnesshypetykset somessa..

Vierailija
54/87 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:11"]Täällä mammat nauraa 4kg käsipainoille. Täytyy sanoa, että tein monta vuotta vipareita väärin. Painot kasvoi mutta mitään ei tapahtunut. Nyt teen sillä neljällä kilolla ja olkapäät saa joka kerta todella kovan poltteen. Ei se painon määrä vaan toiston laatu. :)
[/quote]

Turha se on tehdä myöskään a. Väärin, jota myös usein näkee ja b. Jatkuvasti liian kevyillä painoilla, jotka eivät saa edes sitä kuuluisaa ns ähinäefektiä aikaan. Toki juuri vipunostot helppo heijailla menemään ja ns huijata.

Vierailija
55/87 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:04"]Perse on uusi naama. Kuka lanseeraa Ashbookin ?
[/quote]

"Tuhkabookin"?

Vierailija
56/87 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:04"]Perse on uusi naama. Kuka lanseeraa Ashbookin ?
[/quote]

"Tuhkabookin"?
[/quote]

Arsebook, suomalaisittain persekirja

Vierailija
57/87 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:19"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:04"]Perse on uusi naama. Kuka lanseeraa Ashbookin ? [/quote] "Tuhkabookin"?

[/quote]

sorry, assbook

Vierailija
58/87 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:12"]Hienoa että ihmiset on ymmärtäneet kuntosaliharjoittelun tärkeyden, mä olen harrastanut kuntosalilla harjoittelua jo pitkään ennen kuin fitnessbuumista oli haisuakaan.

[/quote]
No ei kyllä ole mitenkään tärkeää. Kyllä sen kunnon ja kropan saa kuntoon ilman kuntosaliakin, joiden laitteet on alun perin suunniteltu kuntoutuville ja vanhuksille. Ihan hyvän perustreenin saa kantamalla kauppakassit kotiin ja kävelemällä. Portaissa kun ravaa saaa kivan piukeet pakarat. Ainakin mä.

Vierailija
59/87 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:01"]En ostanut enää salille jäsenyyttä koska en jaksa enää tätä fitness buumia. Olen kurkkuani myöten täynnä näitä salilla kyykkääviä rahkan syöjiä. Tämä fitness hypetys on kääntynyt nyt itseään vastaan. Liika on liikaa. Minun valintani on lenkit metsässä ja uimahallissa käynti :) [/quote] Ihan hyvä kun te muodin mukana salilla käyvät vähän harvenette.

[/quote]

Juuri näin. Olen aloittanut salilla käynnin v.83 ja ei ole tarkoitusta lopettaa jonku buumin takia. Rahkasta olen tykännyt jo ennen kuin sitä alettiin yleisesti syömään. Joskus sitä oli jopa vaikeaa löytää lähikaupasta ja kun löysin sitä jostain, ostin aina monta purkkia, kun se on ollut minusta aina hyvää. Enemmänhän sitä alkoi löytymään silloin, kun tuli muotiin rahka-kermavaahto-jälkiruoka. Mutta itse en tykännyt siitä, kun laitettiin kermavaahtoa ja kaikki tutut ihmetteli, että miten saatan syödä sitä "raakana"

Joten miksi alkaisi kyllästyttää yli 30vuotta vanha harrastus

Vierailija
60/87 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kyllästyttää kuntosalilla käymininen. Silloin kahvakuulailen himassa ja palaan taas salille, kun into palaa/tammikuiset tulijat on harvenneet. Pakko tehdä jotain muutakin, kuin lenkkeillä luonnonhelmassa, selkä ei muuten anna hetken rauhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän