Sikamaisen suuret osingot
Sampo maksaa Solidiumille 130 miljoonan osingot. Eikö ahneudella ole mitään rajaa! Taas köyhää kyykytetään ja rahat annetaan rikkaille. Tällä herra Solidiumilla on varmasti tarpeeksi rahaa ennestäänkin.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 10:32"]
Sampo maksaa Solidiumille 130 miljoonan osingot. Eikö ahneudella ole mitään rajaa! Taas köyhää kyykytetään ja rahat annetaan rikkaille. Tällä herra Solidiumilla on varmasti tarpeeksi rahaa ennestäänkin.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1423570278083.html
[/quote]
Ei ole rajaa. Osinkoja jaettaessa yhtiöt eivät yhtään mieti paljonko herroilla on ennestään rahaa vaan päinvastoin. Köyhät yksinhuoltajat, jotka omistavat Sampoa eivät varmasti koskaan tule saamaan noin paljoa, vaikka ovat ihan saman yhtiön osakkaita.
Pitäisi säätää laki, että jaettava osinko jaetaan omistajille heidän olosuhteidensa mukaan.
[/quote]
Kyllä! Oikeastaan pitäisi säätää laki, jolla velvoitettaisiin antamaa oma osakesalkku jollekin köyhälle, mikäli omaisuuden arvo alkaa lähennellä miljoonaa euroa. Eihän se nyt passaa että köyhät ei saa näitä samoja osinkoja kuin rikkaat, jotka ovat työtä tekemällä ansainneet rahaa ja ostaneet itse nuo osakkeensa.
Mun 16v poika sai osinkoja reilusti yli 10 000 e. Sijoittamalla voi joskus enemmän kuin tuplata rahansa.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 11:28"]Mun 16v poika sai osinkoja reilusti yli 10 000 e. Sijoittamalla voi joskus enemmän kuin tuplata rahansa.
[/quote]
AIVAN! AIVAN!! AIVAN MAHTAVAA!!! Mihin sijoitti?
Kukaan ei kiellä sijoittamasta rahaansa, vaikka olisi pienituloinen. Olen sitä mieltä, että juurikin pienituloisten pitäisi sijoittaa, sillä se on usein se tie pois sieltä köyhyydestä.
Itse olen ihan tavallinen julkisen sektorin työntekijä ja tulen saamaan osinkoja Sammosta yli 200 euroa tänä keväänä. Ihan omasta palkastani olen jokaisen euroni Sampoon pistänyt, mitään en ole perinyt tai saanut vaan palkkatyöllä ansainnut ja niistä jo verot maksanut. Lisäksi tuosta osingosta tulee kyllä köyhille veroina vielä yli 60 euroa veroina.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 11:09"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 10:32"]
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1423570278083.html
[/quote]
Ei ole rajaa. Osinkoja jaettaessa yhtiöt eivät yhtään mieti paljonko herroilla on ennestään rahaa vaan päinvastoin. Köyhät yksinhuoltajat, jotka omistavat Sampoa eivät varmasti koskaan tule saamaan noin paljoa, vaikka ovat ihan saman yhtiön osakkaita.
Pitäisi säätää laki, että jaettava osinko jaetaan omistajille heidän olosuhteidensa mukaan.
[/quote]
Osingonjaosta voitaisiin myös päättää huutoäänestyksellä kansalaiskokouksessa Hakaniemen torilla.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 11:28"]
Mun 16v poika sai osinkoja reilusti yli 10 000 e. Sijoittamalla voi joskus enemmän kuin tuplata rahansa.
[/quote]
Oliko tienannut 5 tonnia kesätöissä ja nyt sijoitus jo tuotti?
Vai tarkoititko, että olette ostaneet hänelle lapsuudessaan tasaisesti neljännes miljoonalla Nokiaa, joka on tuolla tahdilla tuomassa tupla-arvon eläkeikään mennessä?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 10:46"]Että pistää vihaksi. Noillakin rahoilla olisi voinut auttaa köyhiä ja nyt ne annettiin jollekin ennestään rikkaalle sikarinpolttelijalle. Millähän perusteella? Kysyn vaan.
[/quote]
Mikset sinä sitten anna omia rahojasi köyhille?? Varmasti on olemassa sinua köyhempiä. Senkin tekopyhä köyhien kyykyttäjä!!!
Tästä huomaa taas, ettei tyhmyydellä ole rahaa :D aloittaja voisi kertoa, miksiköhän kaikki maailman yritykset eivät jaa voittojaan hyväntekeväisyyteen, tai kuka tällaisiin yrityksiin sijoittaisi
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 11:28"]
[/quote]
Mitä tämä tarkoittaa? Oliko pojalla alunperin 5000 euron salkku, jonka arvo on nyt tuplaantunut 10 000 euroon?
Vai tarkoitatko, että pojalla on 250 000 euron salkku ja hän saa nyt 10 000 euroa osinkoja?
Mistä poika on saanut rahat sijoituksiin? Harva 16-vuotias on tienannut yli 100 000 euroa nettona ellei nyt sitten ole joku Robin tai vastaava.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 11:47"]
Tästä huomaa taas, ettei tyhmyydellä ole rahaa :D aloittaja voisi kertoa, miksiköhän kaikki maailman yritykset eivät jaa voittojaan hyväntekeväisyyteen, tai kuka tällaisiin yrityksiin sijoittaisi
[/quote]
Ei ole ei. Epäselvää on kuitenkin on tyhmä allekirjoittanut, aloittaja vai lainauksen kirjoittaja.
Onkohan Solidiumien perheessä naimaikäisiä poikia?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 11:11"]Melko kuvaavaa, että ap puhuu herra Solidiumista. Av-mammakin sen ymmärtää, että huipulla on aina mies.
[/quote]
Hienoa, olet mies, haluatko palkinnon ja aplodit? Todella upea saavutus sinulta
Ja mä hehkutin jo itse saamiani 30 000e osinkoja :D