Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen todella oudot peseytymisrituaalit

Vierailija
10.02.2015 |

Miesystäväni peseytyy muuten vain noin kaksi kertaa viikossa (mielestäni useammin pitäisi peseytyä, mutta hän ei suostu - edes ennen seksiä, mitä tosin on hyvin harvoin). Hän kuitenkin pesee peppunsa isomman wc-hädän jäljiltä bideesuihkulla siten, että työntää (!) sen suihkupään anaaliinsa. WTF?!? Tuosta tavasta tuli mieleeni, ettei mies vain olisikin (piilo)homo. Hän myös selitti tosi tarkkaan, miten se on tärkeää jne. Itseäni ällötti. Toinen outo juttu oli se, että hän pesi vehkeensä laimentamattomalla kloriitilla. Olin taas itse, että mitä ihmettä? :O Onko mieheni oikeastikin outo vai sittenkin normaali? Itselläni on elämäni aikana ollut vain yksi seurustelusuhde ennen häntä, joten en tiedä, mikä on normaalia ja mikä ei ole. Mies on muuten ihan normaali, joskin äkkipikainen, työssäkäyvä ja ihan ok-näköinen tapaus.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tehkö lapsia

Vierailija
22/39 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:08"]

P.O.R.V.O.O

Oikeesti, ei vaan jaksa...

[/quote]

Ei oo Porvoo, vaan mulla on nolon outo mies. :( Hitto, kun mies on vielä niin kovapäinen, että ei tajua muuttaa kovin pienellä sanomisella edes noita tapojaan. Ihmetyttää enemmänkin, että _miksi_ joku käyttäytyy siten kuin hän käyttäytyy. T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:06"]

Kuivaako se pyllyn pyyhkeellä edestakas heiluttaen?

[/quote]

Olisiko se merkki homoudesta? 

Mies ei onneksi työnnä kloriittia anukseensa peräruiskeella, että on sillä ehkä vielä vähän järkeä päässä. Mutta tiedoksi, että onhan niitä oikeita suolihuuhteluvälineitä olemassa, joten miksi työntää bidee-suihku peräreikäänsä?

Ehkä se on wannabe Michael Jackson, joka yrittää valkaista kloriitilla pissauspilliään?

Vierailija
24/39 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lukenut aihe vapaalta että jos peppu on likainen niin sohvaan tarttuu perseenhaju ja nainen saattaa suuttua. Joten hän on ottanut tavaksi jynssätä oikeen kunnolla.

Vierailija
25/39 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis jos tämä olisi puoleksikaan totta niin miksi sä haluat muokata tuosta ihmistä? Ja miksi sä et tietäisi mikä on normaalia?

terveisin pakko-oireinen hullu neurootikko.

Vierailija
26/39 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helvetissä tommosella miehellä voi olla nainen? Olen ihan normaali nuorimies ja yksin saan olla.

Vierailija
27/39 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:14"]

Miten helvetissä tommosella miehellä voi olla nainen? Olen ihan normaali nuorimies ja yksin saan olla.

[/quote]

Eihän tämä totta voi ollakaan - tai sitten naloittajanainenkin on samanlainen pahvipää.  Psykiatriseen hoitoon kuuluisi noin häiriintynyt mies - ja sellainen nainenkin, joka tuollaista miestä katselee. Ei ole millään muotoa tervettä tai normaalia nuo touhut.

Vierailija
28/39 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:13"]

No siis jos tämä olisi puoleksikaan totta niin miksi sä haluat muokata tuosta ihmistä? Ja miksi sä et tietäisi mikä on normaalia?

terveisin pakko-oireinen hullu neurootikko.

[/quote]

No siis omasta mielestäni mieheni käytös ei ole lainkaan normaalia, mutta toisaalta en itse tunne monenkaan peseytymis- tai vessarituaaleja kovinkaan tarkkaan tai siis en ollenkaan. :) Ehdin ihastua mieheen ennen kuin näin noita hänen outoja juttujaan, joten siinä vaiheessa katsoin friikkitapoja läpi sormien. Nyt ajan mittaan hänen vinksahtaneet juttunsa ovat alkaneet ärsyttää ihan oikeasti. Olen itsekin hygieniafriikki, mutta minulle riittää saippua ja vesi. Ja tosiaan muutenhan mies ei ole mikään hygienian ystävä (käy siis vain kahdesti viikossa suihkussa jne.). T. Ap

Vierailija
29/39 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:22"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:14"]

[/quote]

Eihän tämä totta voi ollakaan - tai sitten naloittajanainenkin on samanlainen pahvipää.  Psykiatriseen hoitoon kuuluisi noin häiriintynyt mies - ja sellainen nainenkin, joka tuollaista miestä katselee. Ei ole millään muotoa tervettä tai normaalia nuo touhut.

[/quote]

Mä tosiaan ehdin ihastua mieheen ennen kuin ekan kerran näin hänen outoja tapojaan. Tosin eka outo juttu oli tapa, jolla hän hörppii aamupuuronsa. Se oli nimittäin melkoinen turn-off. Hän oli tavatessamme jopa ihan komea ja vaikutti ihan sivistyneeltäkin, mutta ensimmäisenä yhteisenä aamuna näin, miten siitä äkkiseltään fiksunoloisesta miehestä kuoriutui outo "metsäläinen": nimittäin hän kaatoi ison puurokulhollisen piripintaan maitoa ja äänekkäästi hörppi ne lusikalliset ja lopuksi ryysti kulhon reunalta maidot. Muuten ryhdikäs henkilö söi myös aivan kyyryssä nojaten toiseen kyynärpäähänsä. Se näytti jotenkin niin oudolta, että katselin touhua vain epäuskoisesti, mutta annoin mennä sen kaiken, sillä olin edelleenkin ihastunut. En kehdannut huomauttaa mitään, katselin vain vaivihkaa. Joskus myöhemmin olen tuostakin huomauttanut, mutta mies ei välitä kommenteistani mitään, vaan jatkaa useimpia outoja juttujaan edelleen.

Mun oma ongelmani on se, että oma itsetuntoni on _erittäin_ huono ja olen todella ujo, joten en ole seurustellut kuin kerran aiemmin, vaikka olen muuten ihan ok-näköinen ja hoikka. En mä sitten ihastuttuani jotenkin uskaltanut enää perääntyä tai "vaatia" mitään. Mies antoi ymmärtää, että minä olen suhteessamme se outo ja kaikki hänen tapansa ovat normaaleja muka. Tai sitten hänen mielestään olen jonkinlainen siveä hienostelija ja hän joskus naureskelee sille. Käydessämme hänen vanhempiensa luona hänen vanhempansakin ovat mulle pari kertaa huomauttaneet, että olen "turhaan" liian kohtelias ja että ei heillä tarvitse olla aina niin kohtelias ja fiksukäytöksinen, vaan saa olla ihan rennosti (mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan). :I T. Ap

Vierailija
30/39 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:50"]

Laimentomattomalla kloriitilla? Oikeesti? :D eiks se polta ihoo tai jtn?

[/quote]

Siis kyllä! :) Itse olin aivan epäuskoinen, kun näin sen. Hän tosiaan kaatoi suoraan kloriittipullosta ainetta vehkeensä päälle. Mä kyllä nähtyäni moista jäkätin hänelle aika tavalla asiasta, joten nyt ei ole mies enää vähään aikaan tehnyt sitä. Etsiskelin netistä artikkeleita aiheesta, jotta hän tajuaisi asian vakavuuden. Mutta mä en käsitä, miten outo hän tosiaan voi olla. Hänellä on tosi paljon muitakin erikoisia päähänpinttymiä ja tapoja (sekä tapojen puutetta). T. Ap

[/quote]

Kerropa niistä muistakin oudoista tavoista! Haluan lukea lisää!

Vierailija
31/39 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:33"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:50"]

Laimentomattomalla kloriitilla? Oikeesti? :D eiks se polta ihoo tai jtn?

[/quote]

Siis kyllä! :) Itse olin aivan epäuskoinen, kun näin sen. Hän tosiaan kaatoi suoraan kloriittipullosta ainetta vehkeensä päälle. Mä kyllä nähtyäni moista jäkätin hänelle aika tavalla asiasta, joten nyt ei ole mies enää vähään aikaan tehnyt sitä. Etsiskelin netistä artikkeleita aiheesta, jotta hän tajuaisi asian vakavuuden. Mutta mä en käsitä, miten outo hän tosiaan voi olla. Hänellä on tosi paljon muitakin erikoisia päähänpinttymiä ja tapoja (sekä tapojen puutetta). T. Ap

[/quote]

Kerropa niistä muistakin oudoista tavoista! Haluan lukea lisää!

[/quote]

Joku hänet tuntevahan saattaa jopa kohta tunnistaa henkilön. :D Mutta tuossa tuli ne tärkeimmät jo. Ja edelleen kiinnostaisi tietää, että onko tuo noin yli-innokas pepun peseminen tosiaan jotenkin kytköksissä homouteen, sillä miehelläni on melkoisia erektio-ongelmia ollut koko suhteen ajan. Joten olen miettinyt, että hän ei taida olla naisista niin kiinnostunut. Ainakin itse olen hoikahko/normaalipainoinen, siisti, tyylikkäästi pukeutunut ja ihan kohtalaisen näköinen. Voihan se toki olla niinkin, että mies ei vain ole minusta henkilönä kiinnostunut, mutta kyllä hän muuten seurastani pitää. :/ T. Ap

Vierailija
32/39 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en näe tossa puurokulhossa nyt kyllä mitään outoa. Tai sitten minäkin syön vain kuin metsäläinen, kotona.

Vierailija
33/39 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella sä epäilet että miehelläs olisi Touretten syndrooma kun niin ykkössivun viestiin kirjoitit?

Vierailija
34/39 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:50"]

Ihan normisettiä. Varsinkin jos vanhemmat ovat sisaruksia.

[/quote]

Eivät ole vanhempansa sisaruksia, mutta hänen äitinsä on jotenkin vähän outo ja vajaa kyllä. :P Hänen isänsä on kyllä ihan järkevä "vanhan kansan mies", mutta kuitenkin osaa käyttäytyä. Mies itse on joissain asioissa ihan fiksu, mutta joissain asioissa todella, todella outo. Yksi erikoinen peseytymiseen liittyvä juttu hänellä myös on: hän ei kuivaa itseään välttämättä lainkaan pyyhkeellä tullessaan suihkusta tai saunasta sekä saattaa joskus tuumata saunan jälkeen, että ei käykään suihkussa. En käsitä, että miksi joku menisi hikoilemaan saunaan, mutta ei edes huuhtoisi hikiä pois saunan jälkeen, vaan sen jälkeen pukisi vaatteet päälleen tai menisi röhnöttämään sohvalle peppu paljaana. Miehen mielestä mä vain "nalkutan", kun huomautan hänen oudoista tavoistaan. Olen joskus epäillyt, että miehellä oikeasti ois joku poikkeama, esim. Aspergerin syndrooma tai Touretten syndrooma tjsp., mutta en ole varma. Toisaalta hänen äitinsäkin on todella erikoinen, joten mies voi olla puutteellisen tai vinksahtaneen kasvatuksen tulos. T. Ap
[/quote]

Mies siis pukeekin oudosti? Ei mulla ainakaan oo pukeutumisen jälkeen peppu paljaana.

Vierailija
35/39 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken tuon kertomasi jälkeen vähän ihmetyttää miksi edes olet tuossa suhteessa...

Vierailija
36/39 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:50"]

Millä perusteella sä epäilet että miehelläs olisi Touretten syndrooma kun niin ykkössivun viestiin kirjoitit?

[/quote]

En ole oikeastaan enää sitä juurikaan miettinyt; joskus alkuaikoina tuli se mieleen. Miehelläni on jännä tapa tehdä joitain yliampuvia ilmeitä sellaisissakin tilanteissa, joissa se ei ole sopivaa sekä lisäksi hän joskus huudahtelee tai ääntelee jotenkin erikoisesti. Ne jotkut hänen käyttäytymismallinsa ovat jotenkin pakonomaisia. T. Ap

Vierailija
37/39 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:47"]

No en näe tossa puurokulhossa nyt kyllä mitään outoa. Tai sitten minäkin syön vain kuin metsäläinen, kotona.

[/quote]

Sinänsä toki ei ole outoa, jos syö siten ollessaan yksin. Mutta se oli meidän ensimmäinen aamu yhdessä ja itse ainakin pyrin syömään siististi sekä olisin halunnut katsella miestä silmiin sekä keskustella jotain mukavia juttuja. Mutta hän tuijotti vain puurokulhoa ja hörppi sekä ryysti kyyryssä. T. Ap

Vierailija
38/39 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:59"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:50"] Ihan normisettiä. Varsinkin jos vanhemmat ovat sisaruksia. [/quote] Eivät ole vanhempansa sisaruksia, mutta hänen äitinsä on jotenkin vähän outo ja vajaa kyllä. :P Hänen isänsä on kyllä ihan järkevä "vanhan kansan mies", mutta kuitenkin osaa käyttäytyä. Mies itse on joissain asioissa ihan fiksu, mutta joissain asioissa todella, todella outo. Yksi erikoinen peseytymiseen liittyvä juttu hänellä myös on: hän ei kuivaa itseään välttämättä lainkaan pyyhkeellä tullessaan suihkusta tai saunasta sekä saattaa joskus tuumata saunan jälkeen, että ei käykään suihkussa. En käsitä, että miksi joku menisi hikoilemaan saunaan, mutta ei edes huuhtoisi hikiä pois saunan jälkeen, vaan sen jälkeen pukisi vaatteet päälleen tai menisi röhnöttämään sohvalle peppu paljaana. Miehen mielestä mä vain "nalkutan", kun huomautan hänen oudoista tavoistaan. Olen joskus epäillyt, että miehellä oikeasti ois joku poikkeama, esim. Aspergerin syndrooma tai Touretten syndrooma tjsp., mutta en ole varma. Toisaalta hänen äitinsäkin on todella erikoinen, joten mies voi olla puutteellisen tai vinksahtaneen kasvatuksen tulos. T. Ap [/quote] Mies siis pukeekin oudosti? Ei mulla ainakaan oo pukeutumisen jälkeen peppu paljaana.

[/quote]

Siis joko a) pukee vaatteet normaalisti, mutta hikiselle iholle tai b) tuleekin vaikkapa puoleksi tunniksi olohuoneeseen alasti ja pukee jossain vaiheessa vaatteet, mutta pointti oli se, että ei peseydy saunan jälkeen lainkaan (tai edes sitä ennen), vaan käy vain hikoilemassa ja sitten entistäkin hikisempänä pukeutuu tai jää alasti "hengailemaan". T. Ap

Vierailija
39/39 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei ole provo, niin pervo on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme