Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen todella oudot peseytymisrituaalit

Vierailija
10.02.2015 |

Miesystäväni peseytyy muuten vain noin kaksi kertaa viikossa (mielestäni useammin pitäisi peseytyä, mutta hän ei suostu - edes ennen seksiä, mitä tosin on hyvin harvoin). Hän kuitenkin pesee peppunsa isomman wc-hädän jäljiltä bideesuihkulla siten, että työntää (!) sen suihkupään anaaliinsa. WTF?!? Tuosta tavasta tuli mieleeni, ettei mies vain olisikin (piilo)homo. Hän myös selitti tosi tarkkaan, miten se on tärkeää jne. Itseäni ällötti. Toinen outo juttu oli se, että hän pesi vehkeensä laimentamattomalla kloriitilla. Olin taas itse, että mitä ihmettä? :O Onko mieheni oikeastikin outo vai sittenkin normaali? Itselläni on elämäni aikana ollut vain yksi seurustelusuhde ennen häntä, joten en tiedä, mikä on normaalia ja mikä ei ole. Mies on muuten ihan normaali, joskin äkkipikainen, työssäkäyvä ja ihan ok-näköinen tapaus.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko skitsofreenikko? - ainakin erittäin vakavia pakkoneurooseja, niihinhän tepsivät muuten lääkkeetkin....

Pitää hakeutua hoitoon kuitenkin, ongelmia selvittelemään - ovat jopa terveydelle haitallisia tuollaiset pesutavat...

Vierailija
2/39 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua touhua eikä tippaakaan normaalia. Ja tuo puurorituaali on myös ihan hiton typerän ja hullun kuuloista.

Ei kukaan tervepäinen ryystä maitopuurimössöä niin kuin joku elukka kyyristyneenä raadon ylle :D

Muutenkin mässytys, ryystäminen ym on merkki siitä ettei tajua oikein mitä on tekemässä, jos sitä muiden seurassa harrastaa. Yksin syökööt miten haluaa mitta törkeää tehdä seurassa noin.

Oikeasti. Eroa vielä kun voit. Löydät varmasti normaalimman ja nyt vaan pilaat vuotesi tuollaista seinähullua ihmetellessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:50"]

Laimentomattomalla kloriitilla? Oikeesti? :D eiks se polta ihoo tai jtn?

[/quote]

Taitaa olla syövyttävää ainetta,itse ainakin varon tarkkaan ettei sitä mene iholle kun esim.pesen vessaa,mutta mistä me tiedetään mikä teräspenis ap:n miehellä on :D

Vierailija
4/39 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 11:18"]

[/quote]

Taitaa olla syövyttävää ainetta,itse ainakin varon tarkkaan ettei sitä mene iholle kun esim.pesen vessaa,mutta mistä me tiedetään mikä teräspenis ap:n miehellä on :D

[/quote]

No en usko tuota pätkääkään, itse juuri pesin paljain käsin jotain kloritella pikaisesti, ja pari päivää oli kädet aika arat ja taisi vähän verillekin syöpyä jostain kohti. Että muka vehjettä pystyisi pesemään, höpön löpön.

t. pakkoneurootikko

Vierailija
5/39 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta:D

Vierailija
6/39 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä hei Torniosta taas.

Vierailija
7/39 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto että oot hauska.
AHHGAAAAHHHHAAAAAAHHHAAAA

Vierailija
8/39 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/39 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normisettiä. Varsinkin jos vanhemmat ovat sisaruksia.

Vierailija
10/39 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko Porista? Eiku Turusta? Eiku...

Vierailija
11/39 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on jollain jo mielikuvitusta pelissä vähän muille jakaakin. "en tiedä, mikä on normaalia ja mikä ei ole"

Vierailija
12/39 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahattomat vehkeet taitaa olla tollasen alareunassa jälkeen. Varmaan kerta viikossa riittäisi.

Vierailija
13/39 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kloritti polttaa nahkan. Ei ihme jos ei oo useemmin seksiä :D

Vierailija
14/39 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normisettiä. Varsinkin jos vanhemmat ovat sisaruksia.

[/quote]

Eivät ole vanhempansa sisaruksia, mutta hänen äitinsä on jotenkin vähän outo ja vajaa kyllä. :P Hänen isänsä on kyllä ihan järkevä "vanhan kansan mies", mutta kuitenkin osaa käyttäytyä. Mies itse on joissain asioissa ihan fiksu, mutta joissain asioissa todella, todella outo. Yksi erikoinen peseytymiseen liittyvä juttu hänellä myös on: hän ei kuivaa itseään välttämättä lainkaan pyyhkeellä tullessaan suihkusta tai saunasta sekä saattaa joskus tuumata saunan jälkeen, että ei käykään suihkussa. En käsitä, että miksi joku menisi hikoilemaan saunaan, mutta ei edes huuhtoisi hikiä pois saunan jälkeen, vaan sen jälkeen pukisi vaatteet päälleen tai menisi röhnöttämään sohvalle peppu paljaana. Miehen mielestä mä vain "nalkutan", kun huomautan hänen oudoista tavoistaan. Olen joskus epäillyt, että miehellä oikeasti ois joku poikkeama, esim. Aspergerin syndrooma tai Touretten syndrooma tjsp., mutta en ole varma. Toisaalta hänen äitinsäkin on todella erikoinen, joten mies voi olla puutteellisen tai vinksahtaneen kasvatuksen tulos. T. Ap

Vierailija
15/39 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:52"]

Kloritti polttaa nahkan. Ei ihme jos ei oo useemmin seksiä :D

[/quote]

Aika vähän tässä on seksiäkin tosiaan ollut ja miehellä on jopa erektiohäiriöitä, vaikka on vasta vähän päälle kolmenkymmenen. Itse jopa mainitsin miehelle, että se kloriitilla läträäminen on voinut pysyvästi turmella tunnon siittimestä, mutta mies sanoi, että ei usko, sillä "se kloriitti ei tunnu missään". Ja se, että huomautan asiasta, on hänen mielestään ärsyttävää jäkätystä. Ja tämä mun tapaus on totta - ei ole siis provo kyseessä. T. Ap

Vierailija
16/39 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo: miltä kuulostaa? Voisiko miehellä olla joku "syndrooma", kun hän käyttäytyy itsepintaisesti niin oudosti siitäkin huolimatta, että olen mm. itse kertonut, että kyseinen tapa on outo? Luulisi, että normaali ihminen osaa hieman tarkkailla ympäristöään ja sopeuttaa käytöstään sen mukaan sekä haluaa ottaa onkeensa fiksut tavat. Mieheni on _erittäin_ jääräpäinen kaikessa. Vaikka olisi joku tutkimus jostain asiasta, niin hän ei usko minua tai suostu muuttamaan käyttäytymistään kuin hirveän väännön, perustelemisen ja selittelyn seurauksena. T. Ap

Vierailija
17/39 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen psykiatria, ei nimittäin kuulosta yhtään normaalilta. Tuo kaksi kertaa viikossa pesulla käyminen voidaan vielä laskea normaaliksi, mutta se ei oo kyllä normaalia että käyttää kloriittia vehkeen pesemiseen eikä tuo bideen työntäminen peppuunkaan

Vierailija
18/39 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaako se pyllyn pyyhkeellä edestakas heiluttaen?

Vierailija
19/39 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.O.R.V.O.O

Oikeesti, ei vaan jaksa...

Vierailija
20/39 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Siis kyllä! :) Itse olin aivan epäuskoinen, kun näin sen. Hän tosiaan kaatoi suoraan kloriittipullosta ainetta vehkeensä päälle. Mä kyllä nähtyäni moista jäkätin hänelle aika tavalla asiasta, joten nyt ei ole mies enää vähään aikaan tehnyt sitä. Etsiskelin netistä artikkeleita aiheesta, jotta hän tajuaisi asian vakavuuden. Mutta mä en käsitä, miten outo hän tosiaan voi olla. Hänellä on tosi paljon muitakin erikoisia päähänpinttymiä ja tapoja (sekä tapojen puutetta). T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan