Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää mulle miksi ostetaan sivulta täytettävä pesukone!

Vierailija
10.02.2015 |

oon miettinyt tätä vaikka kuinka kauan, erityisesti nyt kun meillä vaihdettiin päältä täytettävä pyykinpesukone sivulta täytettävään :D siis onko siihen ihan joku käytännön syy? Mulla ainakin pyykit vyöryy ulos siitä luukusta kun laitan viimeisiä pyykkejä sisään!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tiirata emännän persettä kun se täyttää konetta

Vierailija
22/36 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edestä täytettävän saa halvemmalla ja niissä on parempi linkousnopeus yms. kuin vastaavanhintaisessa päältä täytettävässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:15"]

meillä se ainakin täytetään edestä eikä sivusta. Ehhehe. Joo kiitos, anteeks ja hyvää yötä.

[/quote]

hahaa :D 

ap

Vierailija
24/36 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivustatäytettävässä saa samalla rahalla laadukkaamman koneen. Eikös päältä täytettäviä osteta lähinnä jos kone pitää mahduttaa ahtaaseen tilaan

Vierailija
25/36 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:13"]Jotta kissa voi seurata saippuaoopperaa. Tai koira. Tai laps.
[/quote]

Tai minä.

Vierailija
26/36 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on päältätäytettävä, ja on kestänyt jo 13 v. Ja oikein hyvää jälkeä tulee. Minulla on kunnon lattialämmitys ja iso kylppäri, joten pyykit kuivuu tosi nopsaan. Hankkikaa kylppäreihin kaappeja, niin voi säilyttää siellä pesuaineet yms.

Vierailija
27/36 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hemmetti! sulla on ap varmaan paljon muitakin juttuja mitä sulle pitäis selittää!

Vierailija
28/36 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin kiitos asiallisista vastauksista (sekä ei-niin-asiallisista ;) 

tästä lähtien siis vähemmän byykeä koneeseen!

ap

Vierailija
29/36 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halusin edestä täytettävän, kun oon niin perhanan lyhyt, että koin mutsin luona hankalaksi sen pyykin noukkimisen pohjalta. Sama juttu pakastimessa. En halunnut arkkupakastinta, koska en yletä pohjaan.

Vierailija
30/36 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:18"]

ei hemmetti! sulla on ap varmaan paljon muitakin juttuja mitä sulle pitäis selittää!

[/quote]

ihan taatusti on! Tässähän näitä asioita vasta opetellaan, tammikuussa kun tuli ostettua ensimmäinen omistusasunto näin 21-vuotiaana niin eihän tässä vielä kaikkea voikaan tietää! Tällaset asumiseen liittyvät asiat on pikkusen hakusessa mutta av:n avulla näistäkin selvitään!! 

Hyvää yötä vaan kaikille, huomisia pyykkäyksiä odotellessa :)

Vierailija
31/36 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:11"]

Kuinka paljon sinä niitä sinne tunget? Kuivausrummun saa koneen päälle tai koneen saa upotettua kaapistoon tai koneen päällä voi säilyttää pesuaineita tms. Minua ainakin raivostutti pyöritellä päältä täytettävän koneen rumpua että sieltä sai pyykit ulos, ehkä koneet ovat noista ajoista kehittyneet.

[/quote]

Tä? Sulla taitaa olla aika helppo elämä.

Vierailija
32/36 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:18"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:15"]

meillä se ainakin täytetään edestä eikä sivusta. Ehhehe. Joo kiitos, anteeks ja hyvää yötä.

[/quote]

hahaa :D 

ap

[/quote]

En tiiä oonko liian väsyny mut mä en just aluks tajunnu että sivusta täytettävä tarkottaa sitä edestä täytettävää :D Aloin vaa miettii että miten niit pyykkejä oikeelta tai vasemmalt puolelta sinne koneeseen heitettäisiin... Kai ku tää sivustatäytettävä on itelle nii ei tullu mielee et vastakohta on se ylhäältä täytettävä

Vierailija
33/36 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään sivultatäytettävä, vaan edestätäytettävä.

Vierailija
34/36 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on päällä kuivausrumpu. Siksi. Aina on torni ja tulee olemaan.

Vierailija
35/36 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me hankittiin toisen lapsen kanssa, että hoitoalustan sai siihen päälle eikä tarvinnut hoitopöytää erikseen. Jos joskus vielä hankin uuden niin mieluummin kyllä päältä täytettävän. On musta ergonomisempi ja helpompi pitää puhtaana. Kuivausrumpua en joka tapauksessa halua. Mutta kyllä tämä nykyinen kone ihan ok on kuitenkin.

Vierailija
36/36 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:11"]

Sen voi sijoittaa pöytätason alle.

[/quote]Meillä on just näin. Ennen (eri asunnossa) oli päältätäytettävä ja tykkään kyllä enemmän tästä edestätäytettävästä, ei tarvitse kurotella koneen pohjalle kun tyhjentää sitä. ja ihan totta, joskus on hypnoottisen luomavaa, suorastaan meditatiivista katsella pyykkien pyörimistä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä