Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja mies on vätys. Jätin hänet.

Vierailija
10.02.2015 |

Mies ei vain osaa tehdä mitään oikein. Niinpä heitin hänet pellolle. Löydän varmasti paremmankin. Nyt tekisi mieli vierasta munaa. Taidanpa lähteä paikalliseen. Raskaana kun ehkäisyäkään ei tarvita. 

-Minni

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi niin että nainen jätti minut ja hommasi aina vähän väliä jonkun seksikaverin itseään lohduttamaan. Kertoi tästä minulle ja sanoi että arvostaa ja rakastaa seksikavereitaan enemmän kuin minua. Se on yhtä kidutusta. :(

Vierailija
2/15 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen yksin raskaana ja koko ajan tekee mieli seksiä.. Ei kyllä huvittaisi missään baarissa pyöriä raskaana. Tuleeko jotkut miehet oikeasti iskemään  jos maha jo näkyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpäin olette? :)
T:Aina innokas

Vierailija
4/15 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi raskaanoleva joka kaipaisi miehistä kosketusta!!;)

Vierailija
5/15 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sitä kortsua silti käyttää ettei tule tauteja. Ne vaikuttavat myös vauvaan.

Vierailija
6/15 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei tarvitse ehkäisyä enää. Raskauden ansiosta myös sukupuolitaudit pysyvät kaukana.

Vierailija
7/15 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni on raskaana vätys, mutta kyllä se siitä sitten taas miehistyy, kun on saanut synnytettyä.

Vierailija
8/15 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin olis varmaa pimppaa tarjolla? Paappa ap yhteystietoja!

Vierailija
9/15 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin teidän vauvoja

Vierailija
10/15 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois mahtavaa harrastaa seksiä raskaana olevan naisen kanssa. Ajatuskin saa kovenemaan.

Vierailija
11/15 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin ensimmäisen raskauden ajan ihan himoissani. Yksin kun esikoistani odottelin, en sitten kehdannut pyytää ketään auttamaan. Tuntui liian härskille ajatukselle. Oli ne sellaiset 9kk :D
Vuotta myöhemmin vietin iltaa naapurin miehen kanssa, joka oli käynyt asentamassa minulle kodinkoneen odotukseni aikana ja kerroin nauraen, että olisin halunnut hyökätä hänen kimppuunsa silloin. Tämä tyyppi myönsi, että hänellä oli käynyt silloin ihan sama mielessä.

Vierailija
12/15 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

White trash fairytale chapter one.

Vierailija
13/15 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:14"]Säälin teidän vauvoja
[/quote]

No ensimmäinenhän provo.
Kyllä ne yksin odottavallakin on ihan normaali-ihmisen toiminnot. Eli myös seksihalut. Voivat olla jopa todella paljon voimakkaammat hormooneista johtuen, kun taas joillain se on viimeinen asia mielessä, eivätkä anna miestensä tulla lähellekkään.

Vierailija
14/15 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:47"]White trash fairytale chapter one.
[/quote]

Hahhah, siellä päässä kirjotteleekin varmaan tosi high-class-tapaus wt-kommenttejaan vauva-palstalle ;)
Olen tuntenut vain yhden ihmisen, joka reaalimaailmassa haukkui ihmisiä ja asioita wt:ksi ja hän ei kyllä itsekään ollut mikään sivistyksen kukkanen. Varmaan joku alemmuuskompleksi tuo wt:ksi haukkumis-ilmiö..

Vierailija
15/15 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin tyttöystäväni kun hän tuli raskaaksi. Se läskimaha alkoi oksettamaan minua ja muutenkin meni maku koko henkilöön. Pakkasin vaivihkaa tavarani kun hän oli neuvolassa. Sitten otin pikavippejä hänen nimiinsä ja lähdin kanarian saarille. Siellä tapasin nykyiseni. Raskaana oleva nainen on ruma ja yököttävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi