Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pissavaiva smartballseista!?

Vierailija
10.09.2006 |

aloin taas parin kuukauden tauon jälkeen käyttää smartballseja. kääk! tänä aamuna tuli aivan kuin virtsis-oireet. kirvelsi, kutitti ja tuntui et täytyy käydä tiristämässä parin minuutin välein parit pissatipat, hiki valui ja palelsi. Mulle on aikasemmin tullut vastaavia oireita yhdynnän jälkeen. hygienia ok... mut miten se saattoi noista smarteista tulla, vai pidinköhän niitä jotenkin liian kauan nyt ekoilla kerroilla

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttavat juuri niihin rakkauslihaksiin, sekä pissanlirahtelun hoitoon. Eivät ollenkaan ole epämukavan tuntuiset, paitsi ihan ensimmäisillä kerroilla.

Vierailija
2/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin niitä kuulia silloin odotuksen aikana. Kuten nytkin tokalla (r.v. 30) raskaudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin ostamassa seksikaupasta. Ystävällinen naispuolinen myyjä opasti valinnassa.

Vierailija
4/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sincity ja toyheaven piste fi muistaakseni.

Vierailija
5/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut AP:n kertomia vaivoja. Olen käyttänyt melko ahkerasti 6-7 kk lähes päivittäin hyvällä tuloksella.

Vierailija
6/12 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kuin messuilta/liikkeistä. itsellä tuollaiset toyheavenilta tilatut smartballs harjoituspallot ja voin suositella lämpimästi

Vierailija
7/12 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulat pitää pestä lämpimällä vedellä ennen ja jälkeen käytön.

Entäs liukastus? Ettei kuulat päässeet hiertämään herkkiä limakalvoja?

Minulla on mennyt putkeen kohta vuosi kuulien (Smartballsit myös) käytössä. Ei mitään ongelmia onneksi ole ollut.

Vierailija
8/12 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut pitämään korkeintaan 2-3 tuntia kerralla. Aloittelijalle riittää reilusti alle tunti kerralla.

Vierailija
9/12 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

smartballsien käytöstä virtsaputkentulehdus. Taisin käyttäää niitä kuitenkin liian pian synnytyksen jälkeen. Miten kauan olette niitä pitäneet kerrallaan?

Vierailija
10/12 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksestä pian 5kk, ja sen 2 kk on näitä kuulia tullut käyteltyä.

Alussa totuttelin vaan ihan kotona jotain 10-20 min./kerta. Olen jatkanut aikaa aina vähän kerrallaan. Tänään olivat sitten kaikkein kauemmin, yli 2 tuntia käydessämme asuntoesittelyssä. Ihan jopa unohdin ne siellä sisälläni olevankaan.

Vierailija
11/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne ole inhottavan tuntusia? Mistä te niitä hankitte+ Auttaako ne rakkauslihaksiin?

Vierailija
12/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivat keksiä jotain näin älytöntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme