pissavaiva smartballseista!?
aloin taas parin kuukauden tauon jälkeen käyttää smartballseja. kääk! tänä aamuna tuli aivan kuin virtsis-oireet. kirvelsi, kutitti ja tuntui et täytyy käydä tiristämässä parin minuutin välein parit pissatipat, hiki valui ja palelsi. Mulle on aikasemmin tullut vastaavia oireita yhdynnän jälkeen. hygienia ok... mut miten se saattoi noista smarteista tulla, vai pidinköhän niitä jotenkin liian kauan nyt ekoilla kerroilla
Kommentit (12)
Pidin niitä kuulia silloin odotuksen aikana. Kuten nytkin tokalla (r.v. 30) raskaudella.
Itse kävin ostamassa seksikaupasta. Ystävällinen naispuolinen myyjä opasti valinnassa.
sincity ja toyheaven piste fi muistaakseni.
Ei ole ollut AP:n kertomia vaivoja. Olen käyttänyt melko ahkerasti 6-7 kk lähes päivittäin hyvällä tuloksella.
..kuin messuilta/liikkeistä. itsellä tuollaiset toyheavenilta tilatut smartballs harjoituspallot ja voin suositella lämpimästi
Kuulat pitää pestä lämpimällä vedellä ennen ja jälkeen käytön.
Entäs liukastus? Ettei kuulat päässeet hiertämään herkkiä limakalvoja?
Minulla on mennyt putkeen kohta vuosi kuulien (Smartballsit myös) käytössä. Ei mitään ongelmia onneksi ole ollut.
Olen tottunut pitämään korkeintaan 2-3 tuntia kerralla. Aloittelijalle riittää reilusti alle tunti kerralla.
smartballsien käytöstä virtsaputkentulehdus. Taisin käyttäää niitä kuitenkin liian pian synnytyksen jälkeen. Miten kauan olette niitä pitäneet kerrallaan?
Synnytyksestä pian 5kk, ja sen 2 kk on näitä kuulia tullut käyteltyä.
Alussa totuttelin vaan ihan kotona jotain 10-20 min./kerta. Olen jatkanut aikaa aina vähän kerrallaan. Tänään olivat sitten kaikkein kauemmin, yli 2 tuntia käydessämme asuntoesittelyssä. Ihan jopa unohdin ne siellä sisälläni olevankaan.
Eikö ne ole inhottavan tuntusia? Mistä te niitä hankitte+ Auttaako ne rakkauslihaksiin?
voivat keksiä jotain näin älytöntä.
Auttavat juuri niihin rakkauslihaksiin, sekä pissanlirahtelun hoitoon. Eivät ollenkaan ole epämukavan tuntuiset, paitsi ihan ensimmäisillä kerroilla.