Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatusleikki: millaisen kuvan sinusta saisi somen perusteella, jos uteliaat ihmiset tekisivät johtopäätöksiä kuviesi perusteella

Vierailija
20.11.2021 |

Oletetaan että joutuisit jonkin kohun keskelle, etkä pystyisi päivittämään / pyyhkimään sometilejäsi. Nimesi leviäisi keskustelupalstoilla, ja uteliaat ihmiset tekisivät johtopäätöksiä julkisista tiedostasi ja kuvista somessa. Millaisia päätelmiä todnäk tulisi?

Mulla:
- Aika monta kuvaa Tallinnan terasseilta, kaljatuoppi kädessä. Viina on siis maistunut, ehkä jopa muutkin päihteet. Voisko olla jokin outo Viron-kytkös muutenkin taustalla? Pari virolaista nimeä seuraajissa näyttäisi olevan. Ja FB-kavereinakin virolainen mies.
- Kiinnitin huomiota siihen, että oli useampi kuva jostain Kreikan kirkoista ym. Olisiko kenties joku hihhuli tai fundis-uskovainen? Se selittäisi tietyt asiat.
-Huomasitteko muuten, että yhden kuvan taustalla näkyi alka sekainen keittiön pöytä? Arjen hallinnan puutetta?
-Outo juttu muuten, ettei miestä näy sometileillä juuri ollenkaan? Rakoiliko liitto?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hiusten väri vaihtuu koko ajan ja tatuointejakin näyttää olevan. Ilmiselvä kouvola-karen."

Vierailija
2/21 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kiinnittikö kukaan muu siihen huomiota, että tämä nainen kirjoittaa itsestään usein kolmannessa persoonassa? siis tyyliin "huomasi juuri, että oli unohtanut ostaa kaupasta kahvia, vaikka juuri sitä lähti hakemaan".  Jotenkin jakomielitautisen kuvan antaa siis itsestään. Orastava psykoosi?

- Mikä se karmea kottero on, josta on miljoona kuvaa instassa? Perhe ilmeisesti laittanut lasten ruoka- ja harrastusrahat sen vanhan jenkkiauton kunnostamiseen ja lapset on kärsineet. Ehkä jopa lasu taustalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas. Mies24

Vierailija
4/21 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas taas yksi huomiohakuinen instaleipuri, kakkuja kakun perään. Satun tuntemaan erään tällaisen kakkuleipuri-naisen, hän tekee niitä kakkujaan about 24/7, huusholli on aivan sekaisin, lapset eivät näe koskaan äitiään kun tämä on linnoittautunut keittiöön ja kaikki vaan sen takia, että saa tykkäyksiä ja jonkun Iloleipurin yhteistyö-tarjousvuoan. Olen siitä lähtien suhtautunut varauksellisesti insta-leipureihin. Luulenpa, että ei tässäkään perheessä kaikki kunnossa ole. 

Vierailija
5/21 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on onneksi niin vähän kuvia somessa että kohu lopahtaisi niiden puutteeseen ja tylsyyteen.

Vierailija
6/21 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen ei ole laittanut yhtään kuvaa itsestään, paitsi se 3 vuotta vanha profiilikuva? Taitaa olla läski. Ylipäätään noin suljettu profiili herättää epäilykset.

Vierailija
7/21 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iso koira, joka pitää vanhoista autoista.

Vierailija
8/21 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jaahas, ollut 10 vuotta sitten vihreitten kuntavaaliehdokkana. Ilmiselvä vihermädättäjä mokuttaja ilmastofanaatikko eli huutista vaan tällekin viherlehmälle"

Vierailija
9/21 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jaahas, ollut 10 vuotta sitten vihreitten kuntavaaliehdokkana. Ilmiselvä vihermädättäjä mokuttaja ilmastofanaatikko eli huutista vaan tällekin viherlehmälle"

Huutista tälle!

Vierailija
10/21 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis kuinka monta kertaa ihminen voi vaihtaa työpaikkaa??? Ilmeisesti saanut potkuja koko ajan."

Vierailija
11/21 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit laittaa, että ilmiselvä kannabis-psykootikko.

Vierailija
12/21 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten pilvenpolttelija (rastat). Kuulemma :p

Vierailija
13/21 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikas, varakas, iso siitin, erittäin huumorintajuinen, vaatimaton

Vierailija
14/21 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on onneksi niin vähän kuvia somessa että kohu lopahtaisi niiden puutteeseen ja tylsyyteen.

Päinvastoin. Mitä ihmettä tämä piilottelee?

Luurankoja kaapissa? ;)

Vierailija
15/21 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaen, että ei-julkiset kuvat tulisi myös näkyviin. Miten noin täydellisennäköistä elämää viettänyt on voinut päätyä tähän tilanteeseen? Tosin eihän se face-imago kerro todellisuudesta mitään.

Vierailija
16/21 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on tosielämästä sellainen kokemus, että kun menin uuteen työpaikkaan ja siis nimeni oli jo kerrottu aiemmmin tiimille, niin toki olivat kaikki googlanneet minut ja sometilini. Ikävä kyllä mulla on yksi täyskaima, jolla on saman värinen tukka kuin mulla ja joka on ollut samalla erittäin isolla toimijalla töissä, siis huomattavasti aiemmin kuin minä, mutta FB:stä saa vaikutelman, että olisi ollut ihan viime aikoina. Tällä naisella on erikoisia harrastuksia, ja kun tiimin kanssa sitten lähdettiin lounaalle juttelemaan niitä näitä ja tutustumaan, niin yksi nainen alkoi että "niin kun sinä sitä x asiaa harrastat, niin mulle tuli mieleen, että eikö se ole kauhean vaarallista?? Että nyt kun olet kertonut, että sulla on pienet lapset, niin etkö ajattele niitä lapsia". Hirveällä väännöllä sain hänen päähänsä lopulta, että minä en ole se henkilö, jonka hän on googlannut. Mutta tästä jäi vaan sellainen vuosikausia kestänyt legenda meidän taloon, että kun se x harrastaa niin vauhdikkaita harrastuksia, rämäpää, poikamainen ym. Vaikka todellisuudessa harrastan käsitöitä, kuorolaulua ja kuntosalia. 

Vierailija
17/21 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sillä naisella ei ole yhtään kuvaa itsestään internetissä? Profiilikuvanakin (laita tähän asia X), mitä ihmettä? Onko se profiilikuva joku kannanotto vai onko se vain tosi kiinnostunut (asiasta X)? Ei kyllä vaikuta minun mielestäni ihan tasapainoiselta tuollainen homma, luultavimmin sillä on jotain salattavaa tai sitten se on jotenkin vainoharhainen kun on noin suljettu profiili? En kyllä tykkää yhtään nyt kun en pääse hänen profiiliaan katsomaan ja arvostelemaan.

Vierailija
18/21 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Miksei ole jakanut yhtään kuvaa aviomiehestään? Avioliitto karilla?

Vierailija
19/21 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan känkkäränkkä tätä ketjua on lukenut, kun jokaisessa kommentissa on yksi alapeukku?

Vierailija
20/21 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä ei jaa julkisesti facessa muuta kuin luontokuvia? Profiilikuvanakin bitmoji. Ihmeen estynyt. 

Twitterissä. Jaaha. Taas näitä Damiano Davidiin rakastuneita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi