Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua... mä oon raskaana

Vierailija
10.02.2015 |

Tässä sitä nyt ollaan, raskaustesti näytti aamulla kahta viivaa. Menkat olivat viimeksi marraskuun alussa joten ne ovat nyt jo noin 9 vko (?) myöhässä (en osaa arvioida tarkkaan koska kierto on epäsäännöllinen). Olisi pitänyt tehdä testi aiemmin mutta en uskaltanut.

Tilanne on siis se että olen 18v tämän kevään abi ja aioin pyrkiä yliopistoon ja aloittaa opinnot siellä ensi syksynä. Eipä taida onnistua. En haluaisi tehdä aborttia mutta pelkään että mua painostetaan siihen. Asun vielä kotona eikä mulla ole mitään tuloja, en ole ikinä edes saanut kesätöitä vaikka olen hakenut. Lapsen elättäminen olisi todella vaikeaa mutta haluaisin silti pitää sen. Helppiä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:30"]Ota jättiannos, 10 grammaa c-vitamiinia viiden päivän ajan, juo persiljateetä ja työnnä persiljanippu alapäähän, ja jos osaat, tee joogaliike naulia. Ja kas, luomuabortti alkaa parin päivän viiveellä. Kokemusta on.
[/quote]

Aloittaja sanoi ettei tahdo aborttia. Miksi siis tekisi sen vielä itse??
[/quote]

Aika moni ei halua aborttia siksi, että se koko prosessi itsessään hakemisineen on niin hankala ja nöyryyttävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme