Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei mies jätä vaimoaan?

Vierailija
19.11.2021 |

Vaikka sanoo rakastavansa minua ja lapsensa ovat jo maailmalla. Olen nuori, kaunis nainen ja tuntuu, että elämä valuu hukkaan odotellessa. Nytkään minulle ei ollut aikaa, koska vaimo puuhasteli jotain vieressä :,-(

Kommentit (159)

Vierailija
1/159 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei se halua vaimoaan jättää, miksi uskot ukon lurituksiin?

Vierailija
2/159 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen niin toivottoman rakastunut:(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/159 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijoina erityistason seksuaaliterapeutti, kirkkoherra ja uutena asiantuntijana ratkaisukeskeinen terapeutti ja kasvatustieteiden maisteri.

Vierailija
4/159 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen, ettei mies jätä vaimoaan, voi olla monta hyvää syytä. Tulee ihan mieleen tapaus vuosikymmenten takaa.

Minun lapsuudessani eli samassa pihapiirissä perhe, jossa äitipuoli teki jauhelihakeittoa kissanlihasta. Syötti omille ja miehensä lapsille ja saatiin sinne tulla syömään me naapurin mukulatkin.

Siinä talon liepeillä liikkui siis paljon kulkukissoja ja niitä se nainen pyydysti ja niistä se keittonsa keitti. Ei ne keitot huonoja olleet, mutta kyllä me alettiin niitä vähän vieroksua, kun ymmärrettiin, mistä ne oli valmistettu.

Tuommoistakin voi sattua ja kyllä se pistää miettimään. Kannattaa tarkkailla itseään ja tarkkailla myös naapureitaan. Kyllä se totuus aikanaan selviää.

Vierailija
5/159 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hitto tää kissakeitto-stoori oikein on, mikä pyörii useammassa ketjussa?? :D

Vierailija
6/159 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tyhmä sinä vain olet, mutta luulet sitä rakkaudeksi.

Miten voit rakastaa ihmistä, jolla on jo rakastettu.

Vaikka nyt (teoreettinen ajatusleikki) mies jättäsikin vaimonsa, ja naisi sinut, kuinka kauan kuvittelet hänet pitäväsi "kauneutesi" avulla.

Tuskinpa hänen vaimonsakaan ruma on, eihän ruma olisi hänelle kelvannut. (Määrittele "ruma".)

Hän nyt vain kaipaa vaihtelua ja jännitystä. - Vaimon asemassa et sitä tuon tyyppiselle miehelle kovin pitkään pystyisi tarjoamaan.

Jos hänellä on lisäksi lapsiakin, usko huviksesi, ei hän nykyistä perhettään sinun itkuntuhruisten silmiesi tähden jätä. Kohta alkaa jo katsella hilpeämpää välipalaa.

Vierailija
7/159 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! 

(Eli tässä tapauksessa jätä se mies, selvennykseksi.)

Vierailija
8/159 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei halua jättää vaimoaan. Mitä kohtaa tästä et ymmärrä?

Vierailija
9/159 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tyhmä sinä vain olet, mutta luulet sitä rakkaudeksi.

Miten voit rakastaa ihmistä, jolla on jo rakastettu.

Vaikka nyt (teoreettinen ajatusleikki) mies jättäsikin vaimonsa, ja naisi sinut, kuinka kauan kuvittelet hänet pitäväsi "kauneutesi" avulla.

Tuskinpa hänen vaimonsakaan ruma on, eihän ruma olisi hänelle kelvannut. (Määrittele "ruma".)

Hän nyt vain kaipaa vaihtelua ja jännitystä. - Vaimon asemassa et sitä tuon tyyppiselle miehelle kovin pitkään pystyisi tarjoamaan.

Jos hänellä on lisäksi lapsiakin, usko huviksesi, ei hän nykyistä perhettään sinun itkuntuhruisten silmiesi tähden jätä. Kohta alkaa jo katsella hilpeämpää välipalaa.

Haluisin lisätä tähän, että vaikka hän jättäisikin vaimonsa, millä perusteella luulet voivasi luottaa ihmiseen, joka on pettänyt jonkun toisen. Voisit itse koska tahansa tulla jätetyksi jonkun toisen naisen vuoksi.

Vierailija
10/159 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska laiska tyhmä ja saamaton

Vierailija
11/159 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska käyttää vaimoa hyväkseen kuten sinuakin. Et välttämättä ole toinen vaan kolmas, neljäs tai viides.

Vierailija
12/159 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti sallit itse tilanteen. Tietääkö vaimo, muu lähipiiri teidän suhteesta, tee itsestäsi näkyvä. 

Vierailija
13/159 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska käyttää vaimoa hyväkseen kuten sinuakin. Et välttämättä ole toinen vaan kolmas, neljäs tai viides.

Ja nämä sivubisnekset voivat olla myös samanaikaisia. 1800-luvulla olisit ollut se piioista, joka tultuaan raskaaksi pelleiltyään isännän kanssa olisi joutunut lähtemään tyhjin käsin tuuleen ja sateeseen.

Vedä nyt, ap, pääsi pois putkesta ja katsele ympärillesi kriittisin silmin. Johan olet itsekin oivaltanut, että elämäsi valuu hukkaan.

Vierailija
14/159 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele vaan, kyllä se vielä jättää. Porvoossa kaikki käy vähän hitaammin.

Vierailija
15/159 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti sallit itse tilanteen. Tietääkö vaimo, muu lähipiiri teidän suhteesta, tee itsestäsi näkyvä. 

Kiinnostava pointti.: Tietääkö kukaan ap:n suuresta "rakkaudesta"?

Normaalissa elämässä rakastavaiset ovat toisistaan onnellisia ja ylpeitä julkisesti. Ap:n elämä on salaista varjoelämää, joka ei kehity eikä johda yhtään mihinkään.

Vierailija
16/159 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mies nyt joutuu sanomaan kaikenlaista saadakseen sinulta...

Ihan tyhmää ottaa sanoja todesta. Vain tekoja kannattaa uskoa, ja niitäkin varauksella. Tilanne kun voi huomenna olla toinen.

Mies näkee tulevaisuutensa parempana ja arvokkaampana vaimonsa kanssa kuin sinun vierellä.

Vierailija
17/159 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että tämän rakastajan aikuiset lapset ovat jo maailmalla, tarkoittaa sitä, että he alkavat piakkoin palailla sieltä maailmalta kotitanhuville suloiset lapsenlapset kainalossaan.

Luuleeko ap (tyhjine syleineen) jaksavansa kuunnella sitä ihmeellisen lapsenlapsen nerouden ylistystä pitkäänkin?

Vierailija
18/159 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Win - win tilanne. Sinä saat janoamiasi lurituksia ja mies pimppaa.

Jos mies jättäisi vaimonsa valitsisisi sinut, niin tuota pikaa hänellä olisi uusi ja sinua nuorempi kaunotar rakastajattarena.

Miksi haluat rikkoa toimivan idyllin? Nauti vaan niistä hetkistä, jotka saat.

Vierailija
19/159 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hitto tää kissakeitto-stoori oikein on, mikä pyörii useammassa ketjussa?? :D

Muutama vuosi sitten palstalla pyöri kommentoija, joka sittemmin nimettiin Graham-puurohulluksi. Palstahulluus on joillekin suuri elämän tavoite. Tässä taas yksi niistä 🙄 Näitä tulee ja menee. Pyörivät yhden asian ympärillä

Vierailija
20/159 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ap vastausta tuohon kysymykseen mutta olen ollut lähes samassa tilanteessa.

Oli suhde varattuun mieheen lähes 2 vuoden ajan. Liikuimme paljon yhdessä, meidät on nähty monen monta kertaa vaikka missä, mies tapasi lapseni, vanhempani jne. Olimme (tai, olin en enää usko että siinä oli mitään aitoa) todella rakastuneita ja onnellisia kun sellainen onni ja sielunkumppani osui elämässä kohdalle.

Mutta, kaikista sanoista ja teoista huolimatta ei mitään edistystä tapahtunutkaan sen suhteen että olisi ollut oikeasti järjestelemässä asioita uudelleen.

Sitten sattui lopulta tilanne, että vaimo sattumalta tuli paikalle missä mekin olimme, heidän kotinsa lähellä.

Ja kun minä sivusta kuuntelin sitä selitystä, ketä minä ja lapseni muka olemme niin suhde loppui siihen. Tunsin suurta helpotusta, etten ole tuo vaimo joka oli ihan kysymysmerkkinä.

Ja olin ällistynyt, kuinka luontevaa valehtelu joillekin on. Harmitti lähinnä ettei lapseni lohkaissut mitään kun kuulolla siinä oli. Vaimokin ansaitsisi totuuden eikä tuollaista valepukkia. Mutta en puutu.

En ole pitänyt mitään yhteyttä tuon jälkeen eikä ole edes vaikeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi