Miksei mies jätä vaimoaan?
Vaikka sanoo rakastavansa minua ja lapsensa ovat jo maailmalla. Olen nuori, kaunis nainen ja tuntuu, että elämä valuu hukkaan odotellessa. Nytkään minulle ei ollut aikaa, koska vaimo puuhasteli jotain vieressä :,-(
Kommentit (159)
Meillä syötiin mitä pihasta saatiin. Supit tuli myöhemmin mutta jäniksejä pupusia rusakoita,joskus jopa rottiasyötiin. Liha mitä lihaa. jos olis ollu järvi oltais syöty särkeä mutta hullut kuivatti ne viimeset. ne isot tilalliset. kissoja eikä koiria syöty. Niistä oli hyötyä. Joten syöminen olisi ollut järjetöntä.
T: pikkuinen vanha ukko
Koska se rakastaa vaimoaan eikä sinua. Voisitko jo mennä hakemaan sellaisen miehen jolla ei ole vaimoa. Olisi sinulle helpompaa.
Mä en kyllä käsitä miesten maailmaa, siis tuon tyyppisten miesten. Tulee ihan mieleen Armi ja Danny. Danny naimisissa oleva mies jonka liha oli heikkoa. Armi upea kaunotar joka olisi saanut kenet tahansa. Armi odotti ja odotti yhteistä elämää Dannynsa kanssa joka kuitenkin kirjaimellisesti erosi vasta kun Armi makasi haudassa. Ja silloinkin eron taisi lopulta toteuttaa Liisa Lipsanen.. ei D itse. Armi parka! Hän ei koskaan sitten perustanutkaan perhettä tai opiskellut ammattia joka olisi ollut erillään Dannyn bisneksistä. Mua ihan oikeasti säälittää Armin kohtalo. Ap:lle suosittelen muettimään oikeasti tätä asiaa. Miehesi ei ole sinun miehesi. Ei hän jätä vaimoaan. Sinun kohtalosi on samanlainen kuin Armin. Niin kauan kun sallit tilanteen jatkua saat välillä kauniita lahjoja, Armikin sai soopeli turkkia ym. Muuta et saa. Elämäsi menee hukkaan. Tilanne on sellainen kuin kuvailit sen olevan, ei muunlainen, kuten toivot. Olet nuori vielä, etsi parempi mies joka on vapaa ja elä hänen kanssaan upea elämä. Et tule katumaan. Voit viedä eräänä päivänä kukkia entisen miehesi ja hänen vaimonsa yhteiselle haudalle ja sinulla on silloin oma perhe, kenties lapsenlapsiakin. Kiität silloin itseäsi kun teit oikean ratkaisun.
Luin sen verran viestejä, että voin päätellä aloituksen olevan provon. Ap huijasi osallistumaan omaan mielikuvitusmaailmaansa. Huvinsa kullakin.
Siinä se nähtiin. Tilanne ratkesi kaikkien kannalta onnellisesti, kun kokoonnuttiin yhdessä keskustelemaan ja syömään kissanlihakeittoa.
Kyllä ”Pieni vanha mummu” tietää, miten asiat saadaan järjestykseen. Siinä puhui syvällinen kokemus ja elämänviisaus.
Vierailija kirjoitti:
Siinä se nähtiin. Tilanne ratkesi kaikkien kannalta onnellisesti, kun kokoonnuttiin yhdessä keskustelemaan ja syömään kissanlihakeittoa.
Kyllä ”Pieni vanha mummu” tietää, miten asiat saadaan järjestykseen. Siinä puhui syvällinen kokemus ja elämänviisaus.
Hanki hullu hoitoa.
Siksi hän ei jätä vaimoaan, koska olet pelkkä liha*reikä.
Näiden kakkosnaisten kärsimykset, anteeksi, että sanon näin, huvittavat minua suuresti. Sinä saat odottaa miestä vaikka lopun ikääsi, ei hän vaimoaan, tosirakkauttaan jätä.
N58
Siksi se ei jätä, koska et ole yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Näiden kakkosnaisten kärsimykset, anteeksi, että sanon näin, huvittavat minua suuresti. Sinä saat odottaa miestä vaikka lopun ikääsi, ei hän vaimoaan, tosirakkauttaan jätä.
N58
No ei se kyllä mikään tosirakkaus ole, jos vakituiseen pitää käydä muualla sutimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N58
No ei se kyllä mikään tosirakkaus ole, jos vakituiseen pitää käydä muualla sutimassa.
Tosirakkaus on nainen, johon sitoudutaan. Näin se kuules on.
N58
Vierailija kirjoitti:
Mikä hitto tää kissakeitto-stoori oikein on, mikä pyörii useammassa ketjussa?? :D
Se on varmaan joku pipopää joka luulee olevansa vitsikäs. Ehkä sama joka sai lapsena selkäänsä joka päivä jollain ihme kartungilla mutta sunnuntain kunniaksi käytettiin pieksemiseen kuivattua pullapitkoa.
Vaikka sanoo rakastavansa minua ja lapsensa ovat jo maailmalla. Olen nuori, kaunis nainen ja tuntuu, että elämä valuu hukkaan odotellessa. Nytkään minulle ei ollut aikaa, koska vaimo puuhasteli jotain vieressä :,-(
KOITA NYT PÄÄTTÄÄ OLETKO MIES vai nainen,eihän tässä sinun sekokirjoituksessa ole mitään tolkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N58
Tosirakkaus on nainen, johon sitoudutaan. Näin se kuules on.
N58
Komppaan tätä. Jos Ap:n miehen pelastusveneessä olisi vain tilaa yhdelle naiselle, niin kummankohan hän pelastaisi? No sitähän minäkin:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ei se halua vaimoaan jättää, miksi uskot ukon lurituksiin?
Koska olen niin toivottoman rakastunut:(
Ap
Laita viestiä vaimolle, niin vapautuu nopeasti.
Tiedän tapauksen missä miehellä oli vaimo ja sitten oli pitkäaikainen rakastajatar. Tämä rakastajatar odotti kärsivällisesti miehen vapautumista vaimostaan. No mies ilmoittikin yks kaks sekä vaimolleen että rakastajattarelleen , että ottaa eron kummastakin , sillä hänellä on uusi ihastus. Siinä jäi yllättyneenä rannalle kaksi naista kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tapauksen missä miehellä oli vaimo ja sitten oli pitkäaikainen rakastajatar. Tämä rakastajatar odotti kärsivällisesti miehen vapautumista vaimostaan. No mies ilmoittikin yks kaks sekä vaimolleen että rakastajattarelleen , että ottaa eron kummastakin , sillä hänellä on uusi ihastus. Siinä jäi yllättyneenä rannalle kaksi naista kerralla.
Heh:D Jäi molemmille luu kouraan.
Toistaiseksi… Pettäjä pettää aina.