17-vuotialla on tylsää
Täällä tämmönen 17-vuotias lukiota käyvä yökukkuja :P Kyselkääs mult jotakin nii olis tekemistä. ^^
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:58"]Onko pillusi kireä?
[/quote] Tuuppa kokeilee
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:58"]Vai että tännekkin tuli eksyttyä sitten googlen kautta :D yllättävän paljon on porukkaa täällä tähä aikaa :DD
[/quote] Mäkin ihmettelen xdd
Ja näille kysymyksille saa revetä ihan huolella :DD "onko pillusi kireä" :DD ei vittu :D
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:56"]Millaisia fantasiota sinulla on seksin suhteen? Mikä sinua kiihottaa erityisesti? [/quote] Lapsenvahtina pääsisin lapsen milf-äidistä nauttimaan. Minua kiihottaa korvaan kuiskiminen ehkä eniten, mutta sisäreisien koskettelu tuntuu myös erittäin hyvältä
[/quote]
Seksuaalisuudesta voisi keskustella vaikka kuinka pitkään, mutta tämä palsta ei ole oikea paikka :( Mukavaa seksieläämää ja tapa se tylsyys!
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:56"]Millaisia fantasiota sinulla on seksin suhteen? Mikä sinua kiihottaa erityisesti? [/quote] Lapsenvahtina pääsisin lapsen milf-äidistä nauttimaan. Minua kiihottaa korvaan kuiskiminen ehkä eniten, mutta sisäreisien koskettelu tuntuu myös erittäin hyvältä
[/quote]
Seksuaalisuudesta voisi keskustella vaikka kuinka pitkään, mutta tämä palsta ei ole oikea paikka :( Mukavaa seksieläämää ja tapa se tylsyys!
[/quote] Ei olekaan :(( En jaksaisi tappaa nyt sitä
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:00"]Ja näille kysymyksille saa revetä ihan huolella :DD "onko pillusi kireä" :DD ei vittu :D
[/quote] Et oo ainoa xD
17-vuotiaat ovat idiootteja. Todista että olen väärässä.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:05"]ootko lihava
[/quote] en ihan c:
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:05"]17-vuotiaat ovat idiootteja. Todista että olen väärässä.
[/quote] Onko pakko kun oon samaa mieltä D:
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:05"]
17-vuotiaat ovat idiootteja. Todista että olen väärässä.
[/quote]
Idiootteja ovat ikään katsomatta tuollaiset joilla ei ole parempaa mielipidetta kertoa!
Lapsellista porukkaa T:17 v poika.. eikö voi vaa mennä nukkumaan vaikka mielummin ku kysellä täällä tollasta paskaa :D
Harrastettaisko joskus kolmenkimppaa? :D
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:08"]Lapsellista porukkaa T:17 v poika.. eikö voi vaa mennä nukkumaan vaikka mielummin ku kysellä täällä tollasta paskaa :D
[/quote] Ei selkeesti ^^
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:09"]Harrastettaisko joskus kolmenkimppaa? :D
[/quote] Joo ihan heti tuutko vaikka nyt tänne peräreikään
Mieluusti :) eivaa aika lapsellista touhua :DDDD
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:12"]Mieluusti :) eivaa aika lapsellista touhua :DDDD
[/quote] Ei kai :DD
17-vuotiaat ovat superälykkäitä. Todista että olen oikeassa.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:56"]Millaisia fantasiota sinulla on seksin suhteen? Mikä sinua kiihottaa erityisesti?
[/quote] Lapsenvahtina pääsisin lapsen milf-äidistä nauttimaan. Minua kiihottaa korvaan kuiskiminen ehkä eniten, mutta sisäreisien koskettelu tuntuu myös erittäin hyvältä