17-vuotialla on tylsää
Täällä tämmönen 17-vuotias lukiota käyvä yökukkuja :P Kyselkääs mult jotakin nii olis tekemistä. ^^
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:15"]onks sua kiusattu koulussa ? :/
[/quote] Ala-asteella joo.
Mitä tekisit, jos sinulle annettaisiin ase ja sanottaisiin, että sinun pitää ampua tuo ihminen, muuten nämä kolme muuta ihmista tapetaan?
Koska yleensä samaa sukupuolta haluavia henkilöitä on kiusattu joskus, jonka seurauksena alkavat haluta samaa sukupuolta.. ei millään pahalla ;) ja ikävä homma tuo kiusaaminenki :/
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:17"]Mitä tekisit, jos sinulle annettaisiin ase ja sanottaisiin, että sinun pitää ampua tuo ihminen, muuten nämä kolme muuta ihmista tapetaan?
[/quote] Ampuisin sen joka ton käskyn antaisi
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:17"]
Mitä tekisit, jos sinulle annettaisiin ase ja sanottaisiin, että sinun pitää ampua tuo ihminen, muuten nämä kolme muuta ihmista tapetaan?
[/quote]
Ampuisin sen joka ton käskyn antaisi
[/quote]
Entä jos se ei ole vaihtoehto?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:18"]Koska yleensä samaa sukupuolta haluavia henkilöitä on kiusattu joskus, jonka seurauksena alkavat haluta samaa sukupuolta.. ei millään pahalla ;) ja ikävä homma tuo kiusaaminenki :/
[/quote] en ottanu mitenkää pahalla. Kuudennella mua haukuttiin joka päivä homppeliksi tai hintiksi koska mua kiinnosti luokan tyttöjen fyysinen kasvu.. Onhan se sairasta puuhaa mutta en voinut sille mitään
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:17"]
[/quote]
Ampuisin sen joka ton käskyn antaisi
[/quote]
Entä jos se ei ole vaihtoehto?
[/quote] no ihan se riippuu kuka tää ihminen on
fyysinen kasvu? mitä niinku meinaat, ai siis esim rintojen kasvu? :D
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:21"]fyysinen kasvu? mitä niinku meinaat, ai siis esim rintojen kasvu? :D
[/quote] Niin esimerkiks. Enhän mä enää kavereit tuijottele mut silloin kiinnosti seurata miten luokkakaverit muuttuivat fyysisesti
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:21"]
no ihan se riippuu kuka tää ihminen on
[/quote]
Oletetaan, että kaikki neljä ihmistä, joiden henki on vaakalaudalla, ovat 17-vuotiaita suomalaisia naisia. Kaikinpuolin samanlaisia kuin sinä.
No mut eikö nyt kaikkia vähä kiinnosta seurata, et eiks se oo iha niinku luontaine asia että haluaa verrata muita itteensä?? :D
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:23"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:21"]
no ihan se riippuu kuka tää ihminen on
[/quote]
Oletetaan, että kaikki neljä ihmistä, joiden henki on vaakalaudalla, ovat 17-vuotiaita suomalaisia naisia. Kaikinpuolin samanlaisia kuin sinä.
[/quote] no tappaisin sen joka hymyilis ensimmäisenä - jos se yksi hymyilee niin tapan mutta jos yksi kolmesta hymyilee niin he saavat kuolla
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:24"]No mut eikö nyt kaikkia vähä kiinnosta seurata, et eiks se oo iha niinku luontaine asia että haluaa verrata muita itteensä?? :D
[/quote] Mutta enhän mie verrannu kun silloin jo huomasin että tytötki kiinnostaa poikien lailla
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:26"]kummatko kiusas tytöt vai pojat?
[/quote] Pojat koska tytöt suurenteli juttuja niille
Ja sää taijat olla tuolta kaakosta päin kotosin koska sie ja mie :DDDD
aika jännä yleensä pojat ei sillee niinku kiusaa tyttöjä niinku ei tytötkää yleensä kauheesti poikia vaikka olis kuinka erilainen ihminen tahansa
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:28"]Ja sää taijat olla tuolta kaakosta päin kotosin koska sie ja mie :DDDD
[/quote] Kyllä mulle sieltä on tarttunu xd Mut Hangossa oon asunu lapsuuden
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:30"]aika jännä yleensä pojat ei sillee niinku kiusaa tyttöjä niinku ei tytötkää yleensä kauheesti poikia vaikka olis kuinka erilainen ihminen tahansa
[/quote] Niinpä.. Oli kyllä silloin huono luokka
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:14"]17-vuotiaat ovat superälykkäitä. Todista että olen oikeassa.
[/quote] Jos vietän aikaa semmosten 17v kanssa jotka strippaa imurin kanssa niin on aika hankalaa