Miksi naiset eivät voi mennä treffeille ilman meikkiä?
Naiset meikkaa sillä heillä on heikko itsetunto.
Kommentit (85)
Valkkaatko sä treffeille ne meikkaajat?
Miehen pitäisi vaatia, että ensimmäisille treffeille tullaan saunapuhtaana. Ekat treffit kannattaakin järkätä uimahalliin, jolloin näkee myös vartalon muodon hyvin, sekä tietenkin naaman ja hiukset luonnontilassa. - N
Kai sitä haluaa näyttää parhaimmaltaan. Mieskin usein ainakin ajaa parran, kampaa tukan ja laittaa kivat vaatteet. Vaikka voisi se tukka pörrössä ja verkkareissakin tulla. Lienee huono itsetunto…
Aina olen mennyt. Miksi feikata? Näkeehän mies sut ilman, jos suhde etenee. Ei ainakaan pety, kun näkee heti.
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä haluaa näyttää parhaimmaltaan. Mieskin usein ainakin ajaa parran, kampaa tukan ja laittaa kivat vaatteet. Vaikka voisi se tukka pörrössä ja verkkareissakin tulla. Lienee huono itsetunto…
Tukan kampaaminen ja kivat vaatteet ei ole millään tasolla sama asia kuin meikkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitäisi vaatia, että ensimmäisille treffeille tullaan saunapuhtaana. Ekat treffit kannattaakin järkätä uimahalliin, jolloin näkee myös vartalon muodon hyvin, sekä tietenkin naaman ja hiukset luonnontilassa. - N
Hyvä idea, miehelle kireät speedot jalkaan. Näkee kannattaako enää tapailla.
valitset vain naisia jotka meikkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukan kampaaminen ja kivat vaatteet ei ole millään tasolla sama asia kuin meikkaaminen.
Toki on. Kukin laittautuu, kuka mitenkin. Saa se mieskin meikata tai värjätä tukan, ajaa parran, hoitaa ihoa, ottaa täyteainetta jne. Vapaa maa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Itse olen aina ilman meikkiä oli treffejä tai ei.
N37
Nainen mun makuun
Varmasti voivat, jos eivät muutenkaan meikkaa. Jos normaalistikin meikkaavat, tuskin sitten juuri treffeillä jättävät sen tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Montako meikkaamatonta naista löydät tinderistä?
Sitten miehet valittaa, kun naisella ei ollut edes meikkiä treffeillä. Trauma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako meikkaamatonta naista löydät tinderistä?
Me emme käytä tinderiä,, :DD
Vierailija kirjoitti:
N37
Eli et ole seksikäs nainen vaan kirjasto hiirulainen.
M 37
Ensin valitset kahdesta naisesta mielestäsi kauniimman, sen jolla on meikkiä. Sitten valitat, kun se nainen tulee meikattuna treffeille. Näinkö?
Minulle käsittämättömin meikkijuttu oli, kun kaverin tyttöystävä, kevyessä meikissä dumas idean käydä terassilla, koska pitäisi meikata uudelleen. Minulle olisi mennyt meikittäkin, luultavasti kaverillekin.
Ehkä naistenkin pitäisi vähän keventää asennoitumistaan.
Vain RUMAT meikkaa!!!!!! 😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝
N37