Mitä teette jos olette yksin kotona ja yllättäen kaksi varasta murtaa ovea auki sorkkaraudalla?
Kommentit (90)
Vähän ohis, mutta luin joskus jonkun amerikkalaisen entisen murtovarkaan kommentin siitä, millaiset asiat saavat ammattimaisen murtovarkaan vaihtamaan kohdetta. Tässä on nyt kyse sellaisista murroista, jotka tehdään, kun asukkaat eivät ole kotona, ja varkaat ovat jo tarkkailleet kohdetta. Mieleeni jäi erityisesti lemmikkieläinten vaikutus. Hänen mukaansa yksi koira ei vaikuta mitään, mutta jos taloudessa on kaksi tai useampia koiria, niin ammattilaiset jättävät sen väliin riippumatta siitä, minkä kokoisia koirat ovat. Vapaana oleva iso papukaija tai lemmikkipöllö (joita nyt ei kai Suomessa ole) on myös karkottava tekijä, koska ne voivat puolustaa reviiriään raivokkaasti, ja niitä on vaikea saada kiinni. Lemmikkipossu voi myös olla vakava vastus murtovarkaille. Isot kissapedot tietysti myös, mutta niitä harvemmilla on lemmikkeinä edes Amerikassa.
Minä pissaan paineella ja mulla on tolua sumutepullossa, joten voitan.
Etsisin yhdessä heidän kanssa jotain arvokasta.
Soittelisin varmaan poliisille sillä aikaa kun koirat yrittäis oven läpi vastaanottamaan rosvot
Kun saavat oven auki, niin parhaiten toimii klassinen ”Say hello to my little friend”.
Suihkuttaisin laillista itsetehtyä "turvasumutetta", joka saa miehen kuin miehen takuuvarmasti kyyneliin. Sen jälkeen opastan vierailijat vauhdilla alas rappusia kerros kerrokselta kunnes ovat aulassa - siellä saavat sitten odotella mahdollista ambulanssia kun paikkoja varmastikin hiukan kolottaa.
Vierailija kirjoitti:
Etsisin yhdessä heidän kanssa jotain arvokasta.
:D Aika hyvä.
Oon äänittäny tätä varten ison vihaisen koiran haukuntaa nii pistän sen levyn pyörimään ja itse lähden takaoven kautta turvaan ja soitan poliisit.
Vierailija kirjoitti:
Minä pissaan paineella ja mulla on tolua sumutepullossa, joten voitan.
Eiköhän tolueeni silmässä saa murtovarkaankin vision kirkastumaan ja ottamaan elämässään uuden suunnan.
Soittaisin 112 ja pyytäisin ambulanssia paikalle sillä mikäli murtautujat ovat päässeet tonttiani vartioivista kolmesta laumanvartijasta läpi ovelle asti, ovat he ambulanssin tarpeessa