Mitä teette jos olette yksin kotona ja yllättäen kaksi varasta murtaa ovea auki sorkkaraudalla?
Kommentit (90)
Sanoisin että terve. Painaisin savukytkintä ja kävelisin viereisestä sivuovesta ulos.
Minulla on useampi katana, ja jopa yksi miekan kokoinen linkkuveitsi, joten enköhän minä onnistu puolustautumaan. :) -nuori mies
Anelen armoa ja paskon housuihini. Pyydän heitä jättämään minut ja kotini rauhaan. Toivon, että he kuuntelevat minua ja poistuvat.
Katkaisen sähköt ja ajan heitä takaa heinähangon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Menen takaovesta ulos ja sytytän heidän autonsa tuleen.
Sitä ennen laitan karhunraudat ulko-oven eteen.
He soittavat hätäkeskukseen, en minä.
Ja sinä olet syyllinen ja varas uhri ja maksat varkaille kymppitonnien korvauksia ja varas pääse pienellä sakolla.
Teen niinkuin armeijssa opettettiin ja huudan "Laukaus, laukaus, sarja, sarja!"
Vierailija kirjoitti:
En päästäisi niitä koskaan täältä. Lukitsisin ne murtautujat kellariin ja tekisin niille kaikenlaista painokelvotonta
Mä myös tekisin niistä omia pikku pikku lemmikkejäni ❤️
Ihmettelen. Meillä on lasinen ulko-ovi joten jos siitä väkisin haluaa tulla niin helpointa on rikkoa lasi.
Meillä on kaksi suursnautseria ja hälytinlaite on aina päällä joten ei ne kyllä ihan helpolla koirista pääse ohi ja sitten täällä onkin jo vartijat plus tod näk myös naapuri soittaa poliisit mekkalan innoittamana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En päästäisi niitä koskaan täältä. Lukitsisin ne murtautujat kellariin ja tekisin niille kaikenlaista painokelvotonta
Hieman pelottavaa, tulee jotenkin Hannibal Lecter vibat. Ootko Hannibal?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan katanan, macheten tai pesäpallomailan ja menen ovelle vastaan kysyyn mitä ne haluaa
Joo samurai, kuolet typerän hd teeveesi takia. Death before dishonor!
Olen opetellut käyttöä ja muutenkin itsepuolustusta jo vuosia niin epäilen vahvasti tuota sinun väitettä. Itse en vaadi muita puolustamaan minua vaan puolustan itse
Sun käyttösi ei ole sitten opettanut sitä että ei kannata hakea tappeluja turhan takia. Yleensä käyttäjät on chillimpiä.
Se on pelote, en ole missään vaiheessa sanonut että käyttäisin niitä, muutenkaan minun ei ole koskaan tarvinut turvautua väkivaltaan. Pelote on tähän mennessä aina riittänyt. Ihan mielekiinnosta onko se minun omaa tappelunhakua jos joku yrittää murtautua minun kotiin ja puolustan kotiani?
Mä asennan mun hampaattoman kissan suuhun teräksiset raateluhampaat ja tassuihin Freddy Grueger kynnet ja sitten katselen kun mun kissa tekee roistoista selvää jälkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka Haavisto?
Jos ne oikeasti haluaisivat tuosta etuovesta tulla, niin siinä menisi sen verran kauan että käyttäisin jotakin kolmesta muusta ovesta ja poistuisin naapuriin.
Käytän haulikkoa puolustautuakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka Haavisto?
Tätä vaihtoehtoa en pitäisi poissuljettuna.
- tietäjä-
Yksi olisi helppo juttu, pari jos olisi niin pitäisi laittaa yksi ensin toimintakyvyttömäksi ja jos toinen lähtisi karkuun niin pitäisi huutaa perään että tule takaisin tai alan leikata palasia irti tuosta sinun kaverista. Jos tulisi takaisin niin pitäisi tehdä sekin toimintakyvyttömäksi. Ja koska haluaisin välttää tuomion hätävarjelun liioittelusta, heitä ei koskaan tultaisi löytämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan katanan, macheten tai pesäpallomailan ja menen ovelle vastaan kysyyn mitä ne haluaa
Joo samurai, kuolet typerän hd teeveesi takia. Death before dishonor!
Olen opetellut käyttöä ja muutenkin itsepuolustusta jo vuosia niin epäilen vahvasti tuota sinun väitettä. Itse en vaadi muita puolustamaan minua vaan puolustan itse
Sun käyttösi ei ole sitten opettanut sitä että ei kannata hakea tappeluja turhan takia. Yleensä käyttäjät on chillimpiä.
Se on pelote, en ole missään vaiheessa sanonut että käyttäisin niitä, muutenkaan minun ei ole koskaan tarvinut turvautua väkivaltaan. Pelote on tähän mennessä aina riittänyt. Ihan mielekiinnosta onko se minun omaa tappelunhakua jos joku yrittää murtautua minun kotiin ja puolustan kotiani?
No onhan se, voisit soittaa poliisin kuten muutkin etkä leikkiä batmania. Ei batmankaan lähde tappeluun hd teeveen takia.