Mitä teette jos olette yksin kotona ja yllättäen kaksi varasta murtaa ovea auki sorkkaraudalla?
Kommentit (90)
Soitan poliisin ja laitan samalla välioven ja olohuoneen oven lukkoon. Tarvittaessa karkaan olohuoneen ikkunasta, jos poliisi ei tule ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Tätä tilannetta varten minulla on puukko varapäreen tilalla ulko-oven karmissa ja kenkätelineessä putteri golfmaila.
Vaikka sulla olisi katana niin onko taitoa käyttää sitä? Vastassa on kuitenkin kaksi sorkkarautaa.
Lähtisin takapihan ovesta ja soittaisin poliiseille turvallisemman etäisyyden päästä.
Nappaan auton avaimet, poistun toisesta ovesta ulos ja kaasutan autolla karkuun.
Soitan naapurille, se on poliisi.
Eii tartte itte viedä romuja kaaatopaikallle.
Otan katanan, macheten tai pesäpallomailan ja menen ovelle vastaan kysyyn mitä ne haluaa
Karjun niille ja samalla naapureille että soittavat poliisit.
Vierailija kirjoitti:
Otan katanan, macheten tai pesäpallomailan ja menen ovelle vastaan kysyyn mitä ne haluaa
Joo samurai, kuolet typerän hd teeveesi takia. Death before dishonor!
Sanoisin. Älkää rikkoko ovea, minä tulen avaamaan. He tulevat sisään. Sitten kysyn mitä haluavat. Antaisin viedä kaiken ja sanoisin heippa.
Painan hälytinnappia. Alkaa helvetillinen mekkala ja firmasta paukkaa vartija.
Baseball-mailan kärkeen olen rakentanut taserin josta saa 1000000 voltin tällin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo samurai, kuolet typerän hd teeveesi takia. Death before dishonor!
Olen opetellut käyttöä ja muutenkin itsepuolustusta jo vuosia niin epäilen vahvasti tuota sinun väitettä. Itse en vaadi muita puolustamaan minua vaan puolustan itse
Sanoisin että jos löytyy rahaa niin antakaa mullekki! :D
En voisi tehdä muuta kuin huutaa kovaa ja toivoa että naapuri ehtisi apuun. Mitään pako- tai puolustuskeinoa ei ole.
V i t t u mitä nössöjä tääkin palsta täynnä...
Pesismaila ja varsijousi otetaan kaapista ja viritetään toimintakuntoon. Lisäksi pippurikaasu kaivetaan laatikosta esiin.
Ne pääsevät sisään, eikä kukaan löydä heitä enää koskaan.
Menen takaovesta ulos ja sytytän heidän autonsa tuleen.
Sitä ennen laitan karhunraudat ulko-oven eteen.
He soittavat hätäkeskukseen, en minä.
Juoksisin alakertaan ja painaisin hälytyksen SOS nappeja.