15 v. aloittanut seksielämän. Olen pettynyt.
Ja kauhuissani. Ei kakaran tarvitse sellaista vielä tehdä. Läpsen mielestä olen hölmö. Mutta kai mulla on oikeus omiin tunteisiin. Vasta oli vaippapeppu, ja nyt on jo kundit housuissa. Helvetti soikoon. Eikä ole edes ongelmatonta, koska tuli heti virtsisoireita.
Kommentit (42)
Missä mä olen sanonut purkavani pentuun tunteeni? Lähinnä olen ollut järkytyksestä turpa kiinni, ja käynyt ostaa tuolle karpalomehut, ja neuvonut miten yritetään ehkäistä sitä virtsiksen tulemista. Ei ole vielä päällä, ja varmaan saadaan se pois ilman lekuria.
Meillä on kummallakin ollut menoa nyt, että ei olla hirveästi ehditty olemaan kotona tänään yht'aikaa. Mutta vaikka teistä moni olisikin aloittanut seksin tosi nuorena, niin se ei tarkoita, että se on hyväksyttävä ok asia.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:13"]
Tytön kanssa kannattaa puhua esim. siitä, onko hän miettinyt, mitä tekisi, jos tulisi yllättäen raskaaksi. Abortti on henkisesti aika kova paikka monelle, toiset taas saattavat epärealistisesti ajatella että kyllähän sen vauvan sitten voi hoitaa.
[/quote]
Off topic mutta suomalaisen tutkimuksen mukaan abortti ei ole suurimmalle osalle naisista kova paikka ainoastaan pieni vähemmistö koki sen todella kovana paikaksi. Useat naiset kuvailivat sitä voimaannuttavaksi kokemukseksi kun oli valta omasta kehostaan.
Tekstissä ei ole mitään arvolatausta, eikä liity asiaan. Tuli vain mieleen.
[/quote]
En ihan rinnastaisi teiniä aikuiseen naiseen. Teineillä on useammin ristiriitaisia ja jäsentymättömiä mielipiteitä ja tunnereaktioita. Jos teini saattaa vielä itkeä marsun kuolemaa, miten sitten oman sikiönsä?