Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15 v. aloittanut seksielämän. Olen pettynyt.

Vierailija
09.02.2015 |

Ja kauhuissani. Ei kakaran tarvitse sellaista vielä tehdä. Läpsen mielestä olen hölmö. Mutta kai mulla on oikeus omiin tunteisiin. Vasta oli vaippapeppu, ja nyt on jo kundit housuissa. Helvetti soikoon. Eikä ole edes ongelmatonta, koska tuli heti virtsisoireita.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa tytölle lääkäriaika pillereitä varten

Vierailija
2/42 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. 15-v on liian nuori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, ettei tuolla kiltillä tytöllä ole moiset mielessäkään. En taida enää päästää poikakaverille. Stana perkele. Itse tuumasi, etten voi estä. Toki voin. Ja olisin voinutkin, jos en olisi ollut niin sinisilmäinen. Miten sitä on niin sokea oman lapsen kohdalla...

Olen e-pillerivastainen. Itselläni oli todella paljon ongelmia niiden kanssa. Veritulppa oli lähellä. En olisi halunnut, että noin nuori rupeaa niitä syömään.

Vierailija
4/42 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:27"]

[/quote]

Paitsi ettei ole.

Vierailija
5/42 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:27"]

[/quote] On se, aivan liian nuori. Poikakaveri samanikäinen T: Ap

Paitsi ettei ole.

[/quote]

Vierailija
6/42 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:28"]Luulin, ettei tuolla kiltillä tytöllä ole moiset mielessäkään. En taida enää päästää poikakaverille. Stana perkele. Itse tuumasi, etten voi estä. Toki voin. Ja olisin voinutkin, jos en olisi ollut niin sinisilmäinen. Miten sitä on niin sokea oman lapsen kohdalla...

Olen e-pillerivastainen. Itselläni oli todella paljon ongelmia niiden kanssa. Veritulppa oli lähellä. En olisi halunnut, että noin nuori rupeaa niitä syömään.
[/quote]

Entä mitä mieltä olet teiniäitiydestä?

Vierailija
7/42 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:28"]Luulin, ettei tuolla kiltillä tytöllä ole moiset mielessäkään. En taida enää päästää poikakaverille. Stana perkele. Itse tuumasi, etten voi estä. Toki voin. Ja olisin voinutkin, jos en olisi ollut niin sinisilmäinen. Miten sitä on niin sokea oman lapsen kohdalla...

[/quote]
Kakkoseen voi vetää ilman ehkäisyä. Suosittele sitä.

Vierailija
8/42 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi nyt ei vaan ole enää lapsi. Sitä vastaan voi ihan vapaasti kiukutella mutta tietenkään se ei auta.

Kunhan ehkäisystä on huolehdittu niin siitä vaan.

Vierailija
9/42 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi estääkään, joten kannattaa mielummin tukea teiniä.

Vierailija
10/42 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
Pidä huoli ainakin että jos harrastaa, että ehkäsy on kunnossa. Jos taas salaa harrastelee niin ettei pamahda paksuksi. Ymmärrän shokkisi, mutta nyt nuori tarvitsee sinulta tukea ja neuvoja, eikä todellakaan sitä että asia loppuun käsitelty eikä siitä uskalla kysyä tai eytä seksistä tulisi tabu. Ole avoin ja yritä keskustelun kautta kuulostella hänen tunteitaan ja ajatuksiaan. Tappelemalla vaan varmistat sen, että teini tekee kaikkensa salatakseen puuhansa sinulta.

Vierailija
11/42 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:17"]

koska tuli heti virtsisoireita.

[/quote]Virtsisoireet on hyvin tyypilliset seksielämänsä aloittavalle nuorelle ja uuden kumppanin vaihtuessa vanhemmallakin.

Vierailija
12/42 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tyttäresi on tuon sinulle avoimesti kertonut? Olisit otettu hyvästä suhteestanne ja tyttösi luottamuksesta sinua kohtaan että kertoo tuollaisia asioita, kysymättä tai kysyttäessä. Voisi olla niinkin ettei puhuisi koko asiasta ja tapahtuisi ties mitä.
Ja poikaystäväkin vielä, mietipä jos niitä seksikumppaneita olisi lukuisia kuten joillakin 15-vuotiailla jo on?

Vierailija
13/42 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkö että ei jaa kaikille? Pillerit kehiin tai susta tulee mummo. Oma poikani aloitti myös 15 v. Olin järkyttynyt ja ahdistunut. Siitä aikaa jo 8 vuotta.

Vierailija
14/42 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:38"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:17"]

koska tuli heti virtsisoireita.

[/quote]Virtsisoireet on hyvin tyypilliset seksielämänsä aloittavalle nuorelle ja uuden kumppanin vaihtuessa vanhemmallakin.

[/quote] Tiedän. Siitä tämän jutun hokasinkin. Muuten ei olisi tullut ilmi koko juttu.

Vierailija
15/42 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:39"]

Ymmärtääkö että ei jaa kaikille? Pillerit kehiin tai susta tulee mummo. Oma poikani aloitti myös 15 v. Olin järkyttynyt ja ahdistunut. Siitä aikaa jo 8 vuotta.

[/quote] Hänellä on vakituinen poikakaveri. Että yhdessä pysyttelee.

Vierailija
16/42 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:33"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:28"]Luulin, ettei tuolla kiltillä tytöllä ole moiset mielessäkään. En taida enää päästää poikakaverille. Stana perkele. Itse tuumasi, etten voi estä. Toki voin. Ja olisin voinutkin, jos en olisi ollut niin sinisilmäinen. Miten sitä on niin sokea oman lapsen kohdalla... Olen e-pillerivastainen. Itselläni oli todella paljon ongelmia niiden kanssa. Veritulppa oli lähellä. En olisi halunnut, että noin nuori rupeaa niitä syömään. [/quote] Entä mitä mieltä olet teiniäitiydestä?

[/quote] Erittäin paljon vastaa. Tyttö itse inhoaa pentuja, varsinkin vauvoja.

Vierailija
17/42 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:35"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:28"]Luulin, ettei tuolla kiltillä tytöllä ole moiset mielessäkään. En taida enää päästää poikakaverille. Stana perkele. Itse tuumasi, etten voi estä. Toki voin. Ja olisin voinutkin, jos en olisi ollut niin sinisilmäinen. Miten sitä on niin sokea oman lapsen kohdalla... Olen e-pillerivastainen. Itselläni oli todella paljon ongelmia niiden kanssa. Veritulppa oli lähellä. En olisi halunnut, että noin nuori rupeaa niitä syömään. [/quote] Kakkoseen voi vetää ilman ehkäisyä. Suosittele sitä.

[/quote] Kakkonen on tarkoitettu vain paskantamista varten. T: ap

Vierailija
18/42 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on seurustelusuhteessa, seksi kuuluu siihen. Tyttösi on sukukypsä, joten seksiä voi harrastaa. Olisin itse antanut vaikka mitä, että olisin päässyt 15-vuotiaana harrastamaan seksiä jonkun kivan tytön kanssa. Viisi vuotta piti odottaa.

Vierailija
19/42 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:36"]

Et voi estääkään, joten kannattaa mielummin tukea teiniä.

[/quote] En todellakaan tue kakaroitten välistä seksiä. T: Ap

Vierailija
20/42 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äiti oli niitä naimisiin ja seksiä vasta silloin. Yllätys etten ole nähnyt useaan vuoteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän