Sinä, joka olet ollut nuoresta asti yhdessä puolisosi kanssa
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan yhdessä niin kauan kun hyvältä tuntuu. Nyt on mennyt 13 vuotta. Mielestäni onnistunut valinta.
Sama täällä. Pian on 50 vuotta täynnä.
Sama täällä. Ensi huhtikuussa on 50 vuotta täynnä. Joka päivä pitää saada ainakin yhdet hyvät naurut. Huumori on sitova voima.
Oikein tai väärin, mistä voin tietää, olisiko joku toinen ollut parempi tai vielä huonompi.
Täydellistä ihmistä ei ole.
Rakastamme toisiamme edelleen.
Juu, hyvin valittu. On matkaan mahtunut vaikeitakin aikoja, mutta niistä on selvitty. Kuuluu asiaan, en olisi edes ollut 25 vuotta yhdessä sellaisen ihmisen kanssa joka ei joskus riitelisi kanssani.
Väärä valinta oli aikoinaan. Lasten takia pitää koettaa pitää kulissit pystyssä. Kuopus kun lähtee kotoa pois, otan eron heti. Jos jaksan sinne asti.
Yli 30 vuotta takana ja vielä ihmettelen välillä, miksi juuri minua on onni näin potkinut, että tuohon mieheen törmäsin. Ihmeellinen mies ja jostain syystä tuntuu rakastavan minua.
Vierailija kirjoitti:
”Olen kyllä saanut kuulla, että elämänkokemusta puuttuu”
Oletteko saaneet tähän hyviä vastauksia, kun olette kysyneet mitä on jäänyt kokematta? Minä en ole saanut, kuin vaivaantunutta mutinaa.
Jotain ympäripyöreää mutinaa. Eiköhän tuo tarkoita sitä, ettei ole "päässyt" sänkyyn useamman ihmisen kanssa, mutta sanoja ei sitten kuitenkaan kehtaa sanoa sitä ääneen.
Meillä yhteistä elämää takana 20 vuotta ja siitä 7 ollaan oltu naimisissa. Paljon on näihin vuosiin mahtunut ja tietysti välillä ollut sellainen olo, että vaihtamalla vois parantua.. Mutta tuskin kuitenkaan! Tuttu tavallinen rauhallinen arki on se mikä pitää jalat maassa ja toisen kosketus, hellyys kertoo rakkaudesta ❤️ Ja mikä parasta, seksi on todella hyvää kun on saanut harjoitella saman ihmisen kanssa nuoresta asti!
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut oikea valinta. Olisi pitänyt erota jo vuosia sitten. Nyt ero vireillä ja kohta lopullisesti vapaa. En jää kaipaamaan mitään tästä nykyisestä elämästä. Olen ihan loppu.
Kohtalotoverini. Voimia jatkoon. Pitkästä huonosta suhteesta toipumiseen menee aikaa joten ole armollinen itsellesi. Siunausta tulevaisuuteen, ehkä löydät vielä uuden rakkaudenkin.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko 19 nuoreksi? Sinkkuaikaa ehdin elää reilun vuoden, sitä ennen oli vain yksipuolisia ihastumisia jotka eivät edenneet mihinkään. Noh, kieltämättä näin 3kymppisenä haluaisin kokeilla muita miehiä ihan vaan vertailun ja vaihtelun vuoksi. Kaipaan myös sitä alkuhuuman tunnetta, kun vatsaa nipistää, jännittää ja katseet vaihtuu kuumina. Mutta kun oma mies on vaan hyvä kumppani elää. Ei mitään ihmeellisiä draamailuja, otamme toisemme sanomattakin huomioon ja tiedämme tasan, mikä asia kiukuttaa ja ilahduttaa toista. Eli varsin vaikea kysymys. En lähtisi vaihtamaan, mutta pikku syrjähyppy kiinnostaisi (tämä mielenhäiriö menee yleensä äkkiä ohi, kun järki voittaa)
Höpönhöpö
Jos oikeasti oikea tilanne tulisi, valitsisit puolisosi koska sinulla on liikaa menetettävää yhden 15 minuutin takia.
Nuorempana tuli joskus noitakin kommentteja. Melkoisen outoa tulla väheksymään tai arvioimaan toisen ihmisen elämänkokemusta omilla kriteereillään. Varsinkin, kun kommentoijallakin on elämästään vain yksi kokemus.