Onko vajaa parimetrinen mies naisten ihanne?
Kommentit (63)
3metrinen olisi täydellinen mutta evoluutio on vielä niin jäljessä kehityksestä. ei tarvitsisi tikkaita niin paljoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 155 mittainen nainen ja vietätyn suht samanmittaisista tai vähän pidemmistä,en mistään lipputangoista joiden seurassa reväytän niskani 😂
Heidän pitäisi kaapata minut olkapäilleen jos tahtoisivat suudella tai peräti kyykistyä tai hankkia jakkara 💕Toki jos minuun rakastuva mies olisi se hongankolistaja,en tyrmäisi häntä edellä mainittuihin asioihin.
Kun sinä nimittelet ihmisiä lipputangoiksi ja hongankolistajiksi, saako sinua sitten myös kutsua vaikkapa kääpiöksi, vajaamittaiseksi maanmatoseksi, persjalkaiseksi maanlanaajaksi tms?
Persjalkainen lanaaja on aika hyvä, ja jotenkin kuvaa pientä pötkylämallista naisihmistä aika hyvin. En kylläkään itse käyttäisi.
Tutkitusti kuitenkin pitkät ihmiset ovat keskimäärin älykkäämpiä kuin lyhyet. Keskiarvot eivät tietenkään kerro yksilön kohdalla mitään, ja jos olisi pakko ottaa vajaa mies, saisi mieluummin olla tosi pieni ja heikko, koska olisi varmaan vähemmän vaarallinen.