Onko vajaa parimetrinen mies naisten ihanne?
Kommentit (63)
Eniten tykkään lyhyehköistä miehistä, kauneusihanteeni on noin 170-175 cm, mutta jostain syystä kaikki ovat vakuuttuneita siitä, että pitkä on paras. Todella seksikäs oli mielestäni esim edesmennyt artisti Prince, joka oli aivan pikkkuinen.
Ei ole. En pidä pitkistä miehistä. En etenkään pitkistä ja hoikista miehistä. Tulee mieleen lukki.
Vierailija kirjoitti:
En enää suostu vajaiden kanssa mihinkään, noita on nähty.
Mitä pituuteen tulee, 185 on jotakuinkin maksimi, sen yli on jotenkin naurettava. Sellainen hidasliikkeinen ja kömpelö tussukka.
Ei hemmetti näitä mammojen aivopieruja 🤪. Et ole sitten ikinä nähnyt vaikkapa ammattilaiskoripalloa? Kyllä on hidasliikkeisiä ja kömpelöitä!
Jännä miten siinä eräässä ketjussa naiset itse myönsivät tämän avoimesti. Pitääkö laittaa kuvakaappaukset niistä viesteistänne, josko muistuisi mieleen?
Itse olen 155 mittainen nainen ja vietätyn suht samanmittaisista tai vähän pidemmistä,en mistään lipputangoista joiden seurassa reväytän niskani 😂
Heidän pitäisi kaapata minut olkapäilleen jos tahtoisivat suudella tai peräti kyykistyä tai hankkia jakkara 💕
Toki jos minuun rakastuva mies olisi se hongankolistaja,en tyrmäisi häntä edellä mainittuihin asioihin.
3 metriä on unelma pituus miehelle. Harmi vain kun niin vaikea löytää tämän mittaisia. Jos ei löydy niin sitten tyydyn 160cm miehiin vain.
Oman kotiseudun miehet olivat ainakin pituudeltaan pieniä savolaisia, teininä alle 170cm pitkänä totuin katsomaan miehiä silmästä silmään ilman niskojen nyrjäyttämistä. Vaikka muualla pitkään asuneena jatkuvasti kohtaa pitkiä miehiä, en ole yhäkään tottunut siihen. 175cm on max pituus mitä pidempään jaksan katsella. Älykäs ja nörttimäinen pitää olla, ei vajaa ollakseen ihanteeni.
Vierailija kirjoitti:
Eniten tykkään lyhyehköistä miehistä, kauneusihanteeni on noin 170-175 cm, mutta jostain syystä kaikki ovat vakuuttuneita siitä, että pitkä on paras. Todella seksikäs oli mielestäni esim edesmennyt artisti Prince, joka oli aivan pikkkuinen.
Voi Prince ❤ itse olen häntä aika huomattavastikin pidempi N, mutta ihannepituus miehessä minulle on 180-185. Oikeasti pitkät ihmiset ollaan köntyksiä joiden raajat eivät mahdu mihinkään ja koko ajan saa olla varuillaan, ettei pelottele ihmisiä ihan vaan kävelemällä kadulla esim. Lyhyemmillä on varaa ja pakkokin olla reippaampia ja se kasvattaa luonnetta oikeaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään 195-205cm miehistä.
Oi, niin mä myös! Tunnistan välittömästi, jos mies on alamittainen eli esim. 194 cm.
Itselläni ei pituus ihanteita,kemia ratkaisee EHDOLLA: Olen kuin hevosmies! Hampaat ja kengät oltava hyvät. Vaateet puhtaat. Ei saa juoda,ei tupakoida.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 155 mittainen nainen ja vietätyn suht samanmittaisista tai vähän pidemmistä,en mistään lipputangoista joiden seurassa reväytän niskani 😂
Heidän pitäisi kaapata minut olkapäilleen jos tahtoisivat suudella tai peräti kyykistyä tai hankkia jakkara 💕Toki jos minuun rakastuva mies olisi se hongankolistaja,en tyrmäisi häntä edellä mainittuihin asioihin.
Kun sinä nimittelet ihmisiä lipputangoiksi ja hongankolistajiksi, saako sinua sitten myös kutsua vaikkapa kääpiöksi, vajaamittaiseksi maanmatoseksi, persjalkaiseksi maanlanaajaksi tms?
Kyllä todellakin alle kaksimetrinen.
175-180 cm on aika hyvä pituus, koska tosi pitkän kanssa esim suuteleminen, tanssiminen tuntuu kömpelömmältä. Itse olen 165 cm.
Hirsipystytys työmaalla nosturikuskina ollessani tuli vastaan työmies joka oli n +191cm ja omien sanojensa mukaan ”jotain sata kiloa painoa”.
Oli muuten notkea ja liukas liikkeinen talonrakentaja. Pystyttivät Raumalle ison hirsitalon kolmeen päivään.
Jos pitkä mies näkee vaivan hankkia voimaa, tulee siitä näköjään riski ko perkele. Nosti yksin 9 metrisen 202mm paksun hirren ylös ja pyöräytti päittäin ympäri. Sellainen hirsi painaa 24 kg / metri, eli + 200 kiloa. Ei pitäny minään. Koitin salaa nostaa sellaista päästä, ei voi saatana ku ihailla.
pitkät ja vahvat jätkät on harvassa mutta pientalotyömailla näkee usein tälläisiä joille on Jumala antanu voiman lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos se pelkästä pituudesta olisi kiinni niin kylläpä lipputangoilla ja lyhtypylväillä olisi vientiä.
Niillähän on. Ei se itselle silti mitään tee. 180cm pitkässä suhteessa. Riittää kun kerran käy flaksi.
Pituudella ei näitä asioita ratkaista.
Ei ainakaan minun. Kaikki miehet joista olen elämäni aikana kiinnostunut ovat olleet silmämääräisesti arvioituna reilusti alle 180. Ja ainoa keneen olen rakastunut on alle 170. Pidän söpöistä miehistä, pitkä harvemmin on sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten siinä eräässä ketjussa naiset itse myönsivät tämän avoimesti. Pitääkö laittaa kuvakaappaukset niistä viesteistänne, josko muistuisi mieleen?
Nämä entisen ketjun naiset edustavat tämänkin ketjun naisia? Äly hoi, järki älä jätä. Mielipidekysymyksiä. Täällä voi vastata naiset vaikka kuinka ja paljon tähän kysymykseen, mutta eivät edusta kaikkia naisia.
liian pitkä. t. 165cm nainen