Onko vajaa parimetrinen mies naisten ihanne?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen mukaan miehen viehättävyys lisääntyy joka sentiltä jonnekin 195cm asti ja sen jälkeen alkaa laskea pituuden lisääntyessä. Vielä 180cm miehen pitäisi mielellään tienata enemmän, jotta kompensoisi pituuttaan.
Nää on kanssa täysin makuasioita. Mulla on ollut pelkkiä 190-195cm poikaystäviä ja koen, ettei ne ole olleet tarpeeksi mua (168cm naista) pidempiä. 200cm+ olis mun ihanne, ne on vaan tosi harvassa.
Nainen näkee miehen aina 10cm lyhyempänä. Jos nainen sanoo pitävänsä 175cm miehistä niin miehen pituus on todellisuudessa 185cm. Nainen näkee todellisuudessa 175cm miehen 165-senttisenä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen näkee miehen aina 10cm lyhyempänä. Jos nainen sanoo pitävänsä 175cm miehistä niin miehen pituus on todellisuudessa 185cm. Nainen näkee todellisuudessa 175cm miehen 165-senttisenä.
Pelkkää yleistämistä ja olettamista.
No ei ole. Kukaan ei halua hujoppia. En käsitä mistä osalla miehistä on sellainen luulo.
Vajaa, parimetrinen mies kuulostaa hazardilta.
Minä olen itse 167cm ja mies 175cm. Pois ein vaihtaisi mistään hinnasta.
Vajaa parimetrinenhän voi olla mitätahansa 152cm ylöspäin... 😁
Vajaa mies? Ainoastaan epätoivoisen naisen.
Ei ole. Liian iso pituusero ei ole ensinnäkään nättiä ja lisäksi se vaikeuttaa esim. pussailua.
Nääh. 175-185cm on paras. 190cm+ näyttää jo monesti omaan makuun liian koomiselta hujopilta.
Itse olen 170cm ja mies 182cm.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Kukaan ei halua hujoppia. En käsitä mistä osalla miehistä on sellainen luulo.
Jep. Kukaan ei myöskään halua sellaista bodaripullistelijaa. Miesten jännittyneet hauiksenpullisteluselfiet tinderissä herättää lähinnä myötähäpeää.
Olin naimisissa vajaan 185 cm miehen kanssa. Nyt haluaisin täyspäisen, olen tosi ihastunut yhteen vähän päälle 170-senttiseen.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, miten pitkiä miehiä saa haukkua vapaasti (kömpelöiksi, tyhmiksi jne) mutta auta armias jos lyhyitä haukkuu. Vähän kuin hoikkia naisia saa vapaammin haukkua kuin lihavia.
Tämä on muuten totta. Ja hoikkia naisia saa haukkua bimboiksi, pinnallisiksi, tyhjäpäiden, mitä tahansa millä saadaan kuitattua, että hoikkuudesta huolimatta olisi normaali ihminen…
Olen 168 cm ja mieheni ovat yleensä olleet yli 190 cm.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos tietää miehen pituuden eikä vaan arvaa sitä ja silti tykkää?
Kyllä se kuule on ruma luonne joka naisia karkottaa, ei pituus.
Olen 170 cm vaalea nainen ja suosin yli 190 cm tummia miehiä.
Tämä on hulvaton keskustelu. Käytännön elämässä olen huomannut, että ainoastaan hyvin pitkät naiset huomaavat mitään eroa vaikkapa minun (200 cm) ja työkaverini (185 cm) pituuksissa. Muiden silmissä olemme saman mittaisia. "Kumpi teistä on pidempi?"
Niin että tuskin se on kovin tarkkaa miesten pituuden suhteen valtaosalla naisista. Älynlahjoja ei kyllä ole yleensä alettu pituuden takia epäilemään, voi tietysti johtua asiantuntijatyöstäkin.
Ei koska olen itse lyhyt.