Onko vajaa parimetrinen mies naisten ihanne?
Kommentit (63)
Mun mies on 172 cm pitkä, mutta on pitkissäkin komeita miehiä.
En enää suostu vajaiden kanssa mihinkään, noita on nähty.
Mitä pituuteen tulee, 185 on jotakuinkin maksimi, sen yli on jotenkin naurettava. Sellainen hidasliikkeinen ja kömpelö tussukka.
Tilastojen mukaan miehen viehättävyys lisääntyy joka sentiltä jonnekin 195cm asti ja sen jälkeen alkaa laskea pituuden lisääntyessä. Vielä 180cm miehen pitäisi mielellään tienata enemmän, jotta kompensoisi pituuttaan.
Minulle on, mutta en ole kaikki naiset. Toki silloin pitää olla myös hoikka, mutta lihaksikas.
Liian pitkät ei kiinnosta. Jokin 185 on raja, sen yli menevät saa etsiä kokoisiaan.
Vajaa mies tuskin on kenenkään ihanne. Naisparka joutuisi hoitajaksi.
Mun aviomies on 167cm ja mä olen pari senttiä pidempi. En ole valinnut puolisoa pituuden perusteella.
Minulle ei ole ihanne mikään pitkä mies. Yhdistän liiallisen pituuden jotenkin jopa vähä-älyisyyteen.
Sellainen 163-178cm on sopiva. Tuosta yli menevä pituus on ihan liiikaa ja alle menevä alkaa olla sitten liian nysä.
Minulle on, mutta silti menin naimisiin vajaa 180 cm miehen kanssa. Ulkoisilla asioilla on loppujen lopuksi aika vähän merkitystä kun löytää oikean ihmisen.
En ole ikinä tajunnut tätä hössöttämistä miehen pituudesta. Joka kerta sama aihe.
Aika jännä, miten pitkiä miehiä saa haukkua vapaasti (kömpelöiksi, tyhmiksi jne) mutta auta armias jos lyhyitä haukkuu. Vähän kuin hoikkia naisia saa vapaammin haukkua kuin lihavia.
Pituudella ei niin väliä mutta vajaa ei saa olla.
Jos se pelkästä pituudesta olisi kiinni niin kylläpä lipputangoilla ja lyhtypylväillä olisi vientiä.
Henkisesti vajaa?