Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Monacon Charlenelle on tapahtunut?

Vierailija
19.11.2021 |

Itse ajattelen, että hermoromahdus. Varmaan ihan kamala julkinen paine.

Kommentit (441)

Vierailija
401/441 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta, heissä kummassakaan Carolinessa eikä varsinkaan Stephaniessa ole yhtään äitiään.

Eniten äidin näköä on Albertissa, toiseksi eniten Carolinessa, ja Stephanie taas on ihan isänsä näköinen.

Albert on ollut komea nuori mies, jonka kasvoissa on paljon samaa kuin äidillään.

https://i.pinimg.com/originals/f6/68/1c/f6681c1bc9fc771831c03b0d8c3177a…

https://i.pinimg.com/originals/f0/45/6c/f0456c233c43fe94c890a46fd7a5849…

Valitettavasti on käynyt niin kuin tässä elämässä usein tuppaa käymään - ikä on tehnyt tehtävänsä (kaljuus ja pöhöttyminen). Minusta hän ei ole kyllä mikään sellanen ällötys kuin monet sanovat vaan ihan normaali keski-ikäinen mies.

Vierailija
402/441 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta, heissä kummassakaan Carolinessa eikä varsinkaan Stephaniessa ole yhtään äitiään.

Eniten äidin näköä on Albertissa, toiseksi eniten Carolinessa, ja Stephanie taas on ihan isänsä näköinen.

Albert on ollut komea nuori mies, jonka kasvoissa on paljon samaa kuin äidillään.

https://i.pinimg.com/originals/f6/68/1c/f6681c1bc9fc771831c03b0d8c3177a…

https://i.pinimg.com/originals/f0/45/6c/f0456c233c43fe94c890a46fd7a5849…

Valitettavasti on käynyt niin kuin tässä elämässä usein tuppaa käymään - ikä on tehnyt tehtävänsä (kaljuus ja pöhöttyminen). Minusta hän ei ole kyllä mikään sellanen ällötys kuin monet sanovat vaan ihan normaali keski-ikäinen mies.

Albertin äiti näytti vanhoilla päivillään hyvin samalta kuin poikansa - leukalinja hävisi, ja silmät muuttuivat raskasluomisiksi. Hän ei tosin tiettävästi kaljuuntunut - tai mistäs sitä tietää, hänellä oli aika näyttäviä irtolisäkkeitä hiuksissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/441 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Albert ole ollut komea koskaan. Eikä Caroline ja Stephanie mitenkään kauniita. Grace Kelly oli vähän kaunis mutta se  ei periytynyt lapsille.

Vierailija
404/441 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Albert ole ollut komea koskaan. Eikä Caroline ja Stephanie mitenkään kauniita. Grace Kelly oli vähän kaunis mutta se  ei periytynyt lapsille.

Albert oli nuorena aivan Gracen näköinen, eli ulkonäkö todellakin periytyi.

Vierailija
405/441 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Salaliittoteoriaa”, älä lue jos ei kiinnosta.

Mä luulen että kaikki alkoi siitä kun halusi erota ennen häitä. Passi otettiin pois ja maasta ei päästetty. Luulen että julkinen nöyryytys olisi ollut Albertille ja monarkialle liikaa. Kaikki näki että häissä ei ollut asiat kunnossa. Jotain ”mätää”.

Charlene jäi sitten hoviin ja lapset toi sisältöä elämään. Yritti varmaan taas irtautua sieltä. Pitääköhän tuo paikkansa ollenkaan ettei voi lentää?

Tulee mieleen kans Havannan syndrooma. Eli aiheutetaan oireita henkilölle. Diplomaatit kärsii siitä usein. Miksei Charlenekin?

Lukittu sitten Britney Spearsin tavoin laitokseen. #FreeCharlene seuraavaksi?

Vierailija
406/441 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten käyttäytymistä harvemmin pystyy käsikirjoittamaan ja aika väkinäiseltä on näyttänyt äidin vieressä oleminen aina. Ensimmäisissä kotiinpaluukuvissakin kävelevät etäällä äidistä, mutta roikkuvat tiukasti Albertin hihansuussa molemmat. Toki ovat nyt kulkeneet isänsä mukana - viimeksi koulujen syyslomalla ilmastokokouksen aikana.

En ole onnistunut löytämään noita kotiinpaluukuvia. Laittaisitko linkin?

Vierailija
407/441 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Caroline oli kalju jonkin aikaa Casrahghin kuoleman jälkeen. Epäselväksi jäi, leikkautiko itse kaljun vai johtuiko stressistä hiusten lähtö.

Miten en yhtään muista tuollaista..

Vierailija
408/441 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten käyttäytymistä harvemmin pystyy käsikirjoittamaan ja aika väkinäiseltä on näyttänyt äidin vieressä oleminen aina. Ensimmäisissä kotiinpaluukuvissakin kävelevät etäällä äidistä, mutta roikkuvat tiukasti Albertin hihansuussa molemmat. Toki ovat nyt kulkeneet isänsä mukana - viimeksi koulujen syyslomalla ilmastokokouksen aikana.

En ole onnistunut löytämään noita kotiinpaluukuvia. Laittaisitko linkin?

https://www.dailymail.co.uk/femail/article-10177055/Princess-Charlene-F…

Vierailija
409/441 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Caroline oli kalju jonkin aikaa Casrahghin kuoleman jälkeen. Epäselväksi jäi, leikkautiko itse kaljun vai johtuiko stressistä hiusten lähtö.

Caroline sairasti alopecia areata-tautia. Meilläkin on ollut alopecia suvussa

Vierailija
410/441 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen taudin, ystävälläni on. Mutta onko Caroline oikeasti ollut aikuisiällä kalju?

Vierailija
411/441 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen taudin, ystävälläni on. Mutta onko Caroline oikeasti ollut aikuisiällä kalju?

Oli kalju kunnes hiukset kasvoivat takaisin, kuvia huivipäisestä Carolinesta löytyy kuukkeloimalla sekä artkkeleita asiasta

Vierailija
412/441 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kalju kunnes hiukset kasvoivat takaisin, kuvia huivipäisestä Carolinesta löytyy kuukkeloimalla sekä artkkeleita asiasta

Itseasiassa sairasti syövän.

Vierailija
413/441 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin just muutaman kuvan lapsista. Tyttö näyttää siltä, että hänellä on mahtava luonne! Luulen, että hän on tullut isäänsä.

Vierailija
414/441 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa youtubesta klipejä Charlenestä parin vuoden takaa, kaunis, elegantti ja ennenkaikkea hyvin inhimillisen ja lämpimän oloinen nuori nainen, joka todella välittää esim synnyinmaansa lapsista. Järkyttävää, miten avioliitto väärän ( avoimesti pettävän ja jääkylmän narsistin) ihmisen kanssa voi syödä ihmisen henkisesti ja fyysisesti sisältä niin, että näyttää tuolta kuin nyt. Ja nyt on täysin lannistettuna laitokseen suljettuna vaikutusvaltaisen aviomiehensä toimesta.

Äärimmäinen ja varoittava esimerkki! 

Vierailija
415/441 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Salaliittoteoriaa”, älä lue jos ei kiinnosta.

Mä luulen että kaikki alkoi siitä kun halusi erota ennen häitä. Passi otettiin pois ja maasta ei päästetty. Luulen että julkinen nöyryytys olisi ollut Albertille ja monarkialle liikaa. Kaikki näki että häissä ei ollut asiat kunnossa. Jotain ”mätää”.

Charlene jäi sitten hoviin ja lapset toi sisältöä elämään. Yritti varmaan taas irtautua sieltä. Pitääköhän tuo paikkansa ollenkaan ettei voi lentää?

Tulee mieleen kans Havannan syndrooma. Eli aiheutetaan oireita henkilölle. Diplomaatit kärsii siitä usein. Miksei Charlenekin?

Lukittu sitten Britney Spearsin tavoin laitokseen. #FreeCharlene seuraavaksi?

Mä luulen, että ainoa mikä "mättäsi" oli Charlenen epävarmuus edustustehtävästään - asian kai ajateltiin muuttuvan kokemuksen myötä.

Vierailija
416/441 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei halua olla naimisissa Albertin kanssa tai elää hovissa. 10 vuotta sinnitellyt, ei enää jaksa.

Tätä mäkin veikkaan. Haluaisi erota mutta albert ei anna, voi vaikka sanoa ettei carlene näe enää lapsia jos niin tekee. sai hermoromahdukden, voi pahoin hovissa ja joutui siksi hoitolaitokseen heti palattuaan.

Kylläpä täällä taas kauhistellaan ja kehitellään parisuhdedraamaa vaikka kyseessä selkeä fyysinen sairaus. Hankkikaa elämä niin ei tarvitse tuhota toisen elämää keksimällä asioita netissä :D

Vierailija
417/441 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Albert on hieno mies. Mutta Charlenen epävarmuus itsestään joutunut koetukselle, koska oma puoliso on joutunut opettamaan hänelle sosiaalisia taitoja kuin pikkulapselle? Kunnioituksella, mutta hiukan epätoivoiseen maaperään... Tottakai on tapakouluttajatkin, mutta vaikeudet oppia on saattanu hiertää ilmapiiriä kotonakin, veikkaan.

Vierailija
418/441 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Charlenella lääkeriippuvus olisikin - mitä pidän hyvin mahdollisena - niin mikäs siihen mahtoi johtaa?

Vierailija
419/441 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Albertilla on nätit ja säännölliset piirteet, mutta värit ovat vaaleat, joten piirteet eivät tule niin esiin, varsinkaan nyt vanhemmiten. Caroline on mielestäni ollut aina ja on edelleen todella kaunis. Grace Kelly oli aivan upea varsinkin nuorena. Myös kaksoset ovat sööttejä.

Vierailija
420/441 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu tosi pahalta, jos Charlenea kiristetään lapsilla. :(

Vaikka olisi mitä ongelmia hänellä niin tuo että erkaannutetaan lapsista lähes kokonaan ja isä laittaa lapset vielä askartelemaan 'We miss you mom' -kylttejä, niin kamalaa.

Aivan varmasti äiti voisi viettää säännöllisesti aikaa lasten kanssa vaikka hoitajan läsnäollessa; saavathan murhamiehet vankiloissakin säilyttää jonkun kontaktin lapsiin.

Niin, ja jos Albertilla olisi sydän, kortteihin olisi kirjoitettu 'We LOVE you mom'.

Narsisti manipuloija ukko, hyi helvetti.