Yhdynnän jälkeen pissalle/pesulle+halu raskautua
Te jotka olette raskautuneet niin oletteko nukahtaneet spermat pimpissä, odotelleet noin 15 min ja sitten vasta nousseet vai menneet suoraan pesulle? Entä pissaaminen?
Nim. melkein vuosi yritetty raskautua (sperma testattu on ok), yhdynnän jälkeen olen aina mennyt pissalle+pideellä suihkutellut.
Eräs tuttuni sanoi joskus sen olevan melkein 90% ehkäisykeino käydä heti pissalla ja pestä pimppi yhdynnän jälkeen(?!) Hänellä on yksi lapsi.
Eli miten olette onnistuneet raskautumaa? Vai onko vain legendaa koko juttu.. Jostakin luin siittiöiden matkaavan 5 min kohtuun??
PS. saan kumminkin tuurillani aikaiseksi vain kauhean tulehduksen pilluuni :D
Kommentit (29)
Kaveri tuli raskaaksi (meni kesken) e-pillereiden aikaan kun nukahti lasti sisällään.. Jotain perää vissiin on.
Ei ne Spermat siellä virtsaputkessa ole :) mutta tulet kuulemaan tuutin täydeltä jos jonkinmoisia vinkkejä. Suurin osa huuhaata (juuri näitä "me saatiin kun.."), joita ei kannata uskoa. Elä, syö terveellisesti ja elä toivossa. Kärsin itse vuosien lapsettomuudesta (ja edelleen lapseton) ja eniten siinä vitutti juuri nuo ihmisten "ohjeet".
Tuo seksin jälkeen pesulla käyminen on ollut monessakin eri kulttuurissa (mm. jo antiikin Roomassa) käytetty ehkäisykeino. Ei tietenkään mikään maailman paras, mutta ilmeisesti teho sen verran hyvä, että on kannattanut käyttää aikoina jolloin muita ehkäisykeinoja ei ole ollut. Lämmin vesi kyllä tappaa siittiöitä, tosin kyllä osa matkaa niin nopeaa, että pesut ei siinä enää ehkäise. Tämähän tietenkin riippuu osittain myös miehesi spermaan laadusta että kuinka nopeita siittiöt ovat. Kyllä mä varmuuden vuoksi en ihan heti ryntäis alapääsuihkuun jos lasta yritätte. Aika helppo tapa parantaa mahdollisuuksia.
No ei tuolla ole mitään merkitystä sen kannalta, tuleeko raskaaksi vaiko ei... :'-D Ihan urbaanilegendaa.
t: neljän lapsen äiti, jolla tärppäsi ekasta yrityskierrosta jokainen raskaus ja joka marssii aina heti suihkuun ja vessaan... kaikenlaista sitä ohjeistetaankin toisia tekemään...
Nyt on ihan pakko kysyä niiltä joiden mielestä pesulla on raskaaksi tuloa ehkäisevä vaikutus, että miten te oikein pesette niitä värkkejänne?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 16:36"]
Nyt on ihan pakko kysyä niiltä joiden mielestä pesulla on raskaaksi tuloa ehkäisevä vaikutus, että miten te oikein pesette niitä värkkejänne?
[/quote]
Mietin ihan samaa. Tuuppaatteko sen koko käsisuihkun sinne sisälle? :D
Ei oo mulla vaikuttanu raskaaksi tulemiseen pissalla&pesulla käynti, mutta virtsatietulehdus on tullu jonkun kerran, ku en oo käyny pesulla&pissalla ja juomiset jääny vähiin. On siis seitsemän lasta, kahdeksas tulossa..
Ei kai sen mitenkään pitäisi raskautumiseen vaikuttaa jos pesee pimpan ulkopuolelta eikä emättimen sisältä.