Mistä lihavalle sali vaatteet?
Niinpä eli mistä sellaisia pitkiä löysiä paitoja että voin salilla tehdä liikkeitä niin ettei läskit kurki paidan alta...
Kommentit (6)
Intersportista, Stadiumilta ja XXL-sportista voi löytyä. Varsinkin tanssivaatteet voi olla löysempiä.
Adidaksella paljon oversize paitoja, isoja lepattavia, alla voi sitten käyttää tiukempaa toppia (silloin tuntee itsensä laihemmaksi eikä tarvi niin pelätä että läskit hölskyy ulkopuolella). Rönishillä on hyviä pidempiä malleja joissa kuminauha alhaalle, tekee "pussi" mallin eikä näin ollen kinnaa mistään. Itse tykkään niistä todella paljon! Prismassa on hyvät valikoimat juuri niitä malleja, ainakin omassa lähi prismassa.
4 lisää. H&M ja reebokilla housuja joista olen itse tykännyt, korkeampaa vyötäröä ja suorat lahkeet. Itsellä paksut polvet jotka mielestäni näyttää hassuilta pillari trikoissa.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 16:09"]Salivaatteet. Se on yhdyssana.
[/quote]
Pakollinen kielipoliisi :D
http://m.hm.com/fi/subdepartment/LADIES?Nr=4294862462#items
H&m löytyy kivoja treenivaatteita isoilla koilla. :) kannattaa käydä katsoo paikan päällä, ite oon kyllä tykänny näin isokokosempana naisena niistä.