Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kehui seksikkääksi ekaa kertaa ikinä!

Vierailija
09.02.2015 |

Ja yhdessä ollaan oltu yli 12 vuotta!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 5.30 aamulla? Hyvä aamunaama selkeästi.

Vierailija
2/24 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan la ja su, kun pukeuduin minihameeseen ja tukka oli saparoilla. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tykkää siis pikkutytöistä. Pelottavaa...

Vierailija
4/24 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 06:19"]

[/quote]

Tai pikkutytöiksi pukeutuneista aikuisista. Tai ei kummastakaan. Tuostahan voi paljon päätellä.

Vierailija
5/24 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapinlahti kutsuu.

Vierailija
6/24 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 06:22"]

[/quote]

Tai pikkutytöiksi pukeutuneista aikuisista. Tai ei kummastakaan. Tuostahan voi paljon päätellä.

[/quote]

Tai ap meni itse vähän villiksi tuosta pukeutumisesta...

Vierailija
7/24 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän minä keksisin pukea päälleni, että saisin tuollaista palautetta? Yli 15 vuotta yhdessä ja hiljaista on ollut vaikka mitä olisin tehnyt, enää en ole kyllä jaksanut vaivautua aikoihin. Jos en 25-40 ikävuoden välillä ollessani saanut kuulla mahdollisesta seksikkyydestä mitään, niin tuskin enää nyt +40 vuotiaanakaan. :-/

Vierailija
8/24 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut vieraissa ja nyt kaduttaa.

Vierailija
9/24 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 06:35"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 06:22"]

[/quote]

[/quote]

Tai ap meni itse vähän villiksi tuosta pukeutumisesta...
[/quote] en tosiaan. Käyttäydyin ihan normaalisti. Ei mies pikkutytöistä tykkää, mutta tyttömäisyydestä varmasti. Onneksi mulla on kroppaa siihen :D ap

Vierailija
10/24 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 07:06"]Ollut vieraissa ja nyt kaduttaa.
[/quote] ai miten niin?! Olen täällä aiemmin tilittänyt ettei mies ole koskaan sanonut seksikkääksi ja nyt kun on (eikä jäänyt puheeksi!) niin on muka käynyt vieraissa?! Ap

Vierailija
11/24 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vielä sanoi ettei sillä ole mitään koulutyttöfetissiä, kyseinen asu vain sopi mielestään mulle niin hyvin... Olen tosi yllättynyt, kun mies ei tosiaan koskaan tai ainakaan kymmeneen vuoteen osoittanut tuollaista halua juuri minua kohtaan. Ap

Vierailija
12/24 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon tyylin vaihtelu virkistää! Kun hän pitää sinusta noissa tamineissa, ole toki usein! Ja kokeile myös jotain muuta tyyliä välillä. Itseäkin virkistää vaihdella eri tyylejä, pukeutua kauniisti ja laittaa hiukset eri tavoin. Siisti, (miehelleen) mieluisiin vaatteisiin pukeutunut ja mieleltään virkeä ja iloinen nainen tekee vaikutuksen.

Itse tykkään myös juurikin miehen mielipiteiden mukaan pukeutua, koska silloin olen myös itsekin tyytyväinen ulkoiseen olemukseeni, jos miehenikin on. Mikään pakko ei ole, oma valinta on, ja voin olla ihan oma itseni. Onneksi miehelläni on sellainen tyylitaju, että tykkää juuri samantyylisestä kuin minäkin, niin on helpompi miellyttää hänenkin silmäänsä. Ja mukava saada positiivista palautetta.

Vierailija
13/24 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella mukava saada positiivista palautetta kyllä, etenkin kun on tottunut saamaan vain naureskelua, huomautuksia ulkonäön virheistä, tyylittömyydestä, naaman juonteista ym. Mutta tosiaan ei kannata nyt jämähtää saparot+hame -tyyliin, ettei mies heti kyllästy siihen. Joka päivä ei myöskään kannata edes meikata, tai lauttautuminen ei enää pyllistä mitään. Ap

Vierailija
14/24 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta tekin iloitsette. Mies ei siis pidä sua seksikkäänä, kun olet oma itsesi? Ei vaikka sun omien sanojen mukaan, sulla on hyvä kroppa. Sun tarvitsee pukeutua joksikin toiseksi ennen kuin mies sanoo sua seksikkääksi?! Mä sanoisin sitä säälittäväksi.
Mä en ole kaunis enkä laiha, mutta silti saan kuulla mieheltäni olevani seksikäs ihan vain makoillessani sängyllä nakuna.

Vierailija
15/24 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin joksikin toiseksi? Lauantaina pukeuduin niin ihan omaksi huvikseni, kun kävi vieraita. En todellakaan miehen mieliksi. Sunnuntaina mies pyysi monta kertaa, että pukeutuisin taas niin. Joten olin kyllä ihan oma itseni. Ap

Vierailija
16/24 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vielä odotan, tosin olen odottanut jo 27 v, joten tuskin tuota kommenttia enää kuulen, vaikken vieläkään ole hullumman näköinen. Enpä kyllä ole kuullut muitakaan kommentteja ulkonäöstäni, en hyvää enkä pahaa. Onneksi edes muut miehet ovat joskus kehuneet, onhan sekin jotain.

Vierailija
17/24 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja mies on sellainen, ettei todellakaan herkästi kehu millään tavalla. Ap

Vierailija
18/24 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies innostuu kun laitan saappaat jalkaan -siis kumisaappaat. Viimeksi olin terassilla mattoja ravistelemassa päälläni toppi, leggingsit ja kumpparit. Mainitsi jotain kuinka seksikkäältä näytän.

Joskus aiemminkin

Vierailija
19/24 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 08:33"]Mun mies innostuu kun laitan saappaat jalkaan -siis kumisaappaat. Viimeksi olin terassilla mattoja ravistelemassa päälläni toppi, leggingsit ja kumpparit. Mainitsi jotain kuinka seksikkäältä näytän.

Joskus aiemminkin
[/quote]
Karkasi... joskus aiemminkin muistan kehuneen seksikkääksi kumisaapas-tyyliäni.

Vierailija
20/24 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 07:04"]

Mitäköhän minä keksisin pukea päälleni, että saisin tuollaista palautetta? Yli 15 vuotta yhdessä ja hiljaista on ollut vaikka mitä olisin tehnyt, enää en ole kyllä jaksanut vaivautua aikoihin. Jos en 25-40 ikävuoden välillä ollessani saanut kuulla mahdollisesta seksikkyydestä mitään, niin tuskin enää nyt +40 vuotiaanakaan. :-/

[/quote]

Voipi olla että lempi leiskahtaa uudestaan, jos viitsisit nähdä vähän vaivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi